- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
konyi79
addikt
válasz Luck Dragon #217 üzenetére
Semmi. Ehhez nem kell szervízbe hordani. Csak opciónak írtam, mert szerintem megéri. Sok autónk van, mégtöbb volt, van tapasztalat akkumulátorokkal bőven.
A gyári akkuk ritka jól bírják. Nem ritka, hogy 5-6 évet is elmennek. Utána rakod bele a Varta, Exide, Banner vagy bármit, aztán csodálkozol, hogy néha 2 évet se bírnak ki. Visszavinnéd, de adtak rá ugye 6 hónap, jó esetben 1 év garit. Ha csoda és van rá 2 év szerencséd lehet, ha tudod bizonyítani, hogy szakember építette be, viszel szakszervízből igazolást, hogy az elektromos hálózat rendben, töltés oké, akkor nekiállhatsz vitatkozni, cseréljék ki.
Ezzel szemben ha rászánod azt a 0,5h munkadíjat, a Renault szervize építse be az általa típushoz ajánlott akkut, ha gond van vele 3 éven belül, rámér egy multiméterrel és kicseréli, ha rossz.(#218) AMD Power
Ez se ilyen egyszerű.
Amit nyersz a vámon, elviszi a révész.
Azaz amit spórolsz az akku élettartamán, azt majd beletankolod, amíg üresben ketyeg. Lehet itt okosan, hogy ha látod, hogy mindjárt vált a lámpa, akkor nem engeded fel a kuplungot és akkor nem áll épp le. De a 90mp piros ciklusra minek járatni? Az akkut kb 2015 óta nem kíméli az autó, elég durván menedzseli a töltést még egy Dacia is. Alapjáraton ritkán, gyorsításkor szinte sose tölt, motorfék üzemben meg egy hagyományos akku hamar szétpukkadna, akkora feszültséggel nyomja neki.A Motrio a Renaultnál a budget gyári. Sokszor kb ugyanaz, az olcsóbb színű dobozban.