- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
Na jó, akkor volt még pár híresebb név. Most fejből nem igazán ugrott be Spacey se.
(#1153) kwzatz Lázcsillapító?! Inkább volt az egy altatás nélküli végbéltükrözés a(z értelmesebb) fanoknak.
(#1154) Mr.Csizmás Írtam direkt, hogy nem szinkronszínészekről beszélek.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
Gondolom ebbe nincs benne, de pont ma reggel fogalmazódott meg bennem az a gondolat, hogy a magyar gamer sajtó, kb minden apró dologról külön cikket ír. Amiket te már napokkal ezelőtt összefoglaltál nekünk egy-egy nagyobb kommentbe. Szóval egy összefoglalódból írnak 6-7 cikket. :S
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Ez az "új képek érkeztek" cikkek egyébként is gagyik így 2019-ben már, de ennek már párszor én hangot adtam, és semmi értelme nem volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
kwzatz
őstag
Persze, hogy megvan az oka és pontosan az, amit leírtál. Én nem is mondtam, hogy egy Baldur's Gate 3-nak fel kellene ehhez nőni (egyébként amikor lesz belőle gameplay, közelebb lesz a megjelenés stb., akkor már esélyes, hogy ott lesz - mondjuk a következő E3-on - a 15-ben). A top 15-be meg akármilyen az E3, csak 15 játék fér be, ez akkor is így lenne, ha 100 db Cyberpunk 2077 szintű game-et hoztak volna el a show-ra. Csak azt írtam, hogy nem látom, ez a grafikon hogy jelzi, hogy semmilyen lett volna az E3. (Szerintem nem is a bemutatott játékokkal volt a gond, mert sok érdekes volt köztük. Inkább azzal, amit korábban is írtam, hogy a gameplay videókból volt kevés, ami pedig volt, általában az is rövid.)
Egyébként a Bloodlinesról volt egy hosszabb (és érdekesebb) gameplay videó, amit valamiért nem mutattak be a show-n, csak youtube-ra pakolták fel.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Topikgazda
Ezen az emberség dolgon most nagyon pörög az agyam. Ez a CP2013 és CP2020 esszenciája, amiről büszkén mesélt az interjúkban Pondsmith (ezt ő találta ki anno, nem volt előélete klasszikusan szólva). Ugyebár minél több kibervert építesz be magadba, annál inkább elveszíted az emberségedet, hogy ne komplett terminátorral játszanak a játékosok, az Emberség pontok valahol azt mutatják, hogy mennyire elfajul a társadalom, ha a mesterséges műanyag dolgokat jutalmazza csak. Akart hát egy visszatartó dolgot, valahogy úgy, ahogy a drogoktól is visszatart valamennyire az a tudat, hogy tönkretesz, addikciót vált ki, tönkreteszi a májad és így tovább.
A kiberpszichózis alaptéma a világban, a tomboló, önkontroljukat vesztett inkább gép, mint ember lények olyan alaptételek, mint a Jedik a Csillagok Háborúja világában. Erre építkezve vannak direkt Kiberpszichó-osztagok (C-SWAT) a rendőrségen belül, sőt, a 2013-as Teaser Trailer is feltehetően ezt mutatta be - a teljesen kibernetizált nő tombolni kezdett, erre jött a C-SWAT és likvidálja...
Na ezt vették ki. Azt már másik interjúkban is említették, hogy nem lesz mód arra, hogy annyira teleépítsd magad kiberverrel, mint a 2018-as E3 videóban látott Maelstrom banda tagjai. Itt is írják, hogy lesz egyfajta "slot" rendszer, tehát logikusan a szemekbe lehet X mennyiségű extrát beleépíteni, a karokba Y mennyiségűt és típusút és így tovább. De mindent nem tudsz beépíteni, sakkoznod kell, hogy mire van szükséged.
Annyira nem vészes dolog, ha a CP2077-re, mint játékra gondolunk, hiszen "csak" egy játékmechanikai elem, ám vele látványosan kigolyózták a CP2020 egyik esszenciáját...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
duvi
nagyúr
"Egy érdekes megjegyzés volt, hogy a The Witcher 3 esetében sok panaszt hallottak arra, hogy túl hosszú, és a mellékküldetések miatt a fő küldetésszál nagyon elhúzódik. Azt mondja Sasko, hogy most igyekeznek a fő szálat egy kissé szorosabbra fűzni."
Tudom, nem vagyunk egyformák és ezt tiszteletben tartom, de nekem pont ez jött be a W3-ban. Sajnálnám, ha itt lecsökkenne a mozgásterünk és a nyílt világ nyújtotta plusz lehetőségek
-
kwzatz
őstag
Láttam egy interjút a "Lead Quest Designerrel", és arról beszélt, hogy az a cél, hogy a játékos ne érezze, éppen fő- vagy mellékküldetést csinál. Minden apróságnak tűnő dolog alakulhat úgy, hogy aztán valami sokkal nagyobb, lényegesebb válik belőle a végére. Ez nem teljesen tiszta így látatlanban, lehetségesnek tartom, hogy egyáltalán nem fogják jelölni külön, hogy ez fő- ez meg mellékküldetés.
Lead Quest Designer Interview
5:30-tól beszél róla, de érdekes amúgy az egész interjú.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Fitzgerald
veterán
Na ez az első olyan infó, ami most belőlem is aggodalmat váltott ki. Mike Pondsmith eléggé aktív mostanában a Reddit-en, remélem ez a dolog is tisztázva lesz. Azzal nincs problémám ha átdolgozzák az eredeti rendszert hogy jobban illeszkedjen a videojátékba, de ez tényleg az a dolog ami az alapja az egész Cyberpunk-univerzumnak, nem lehet csak úgy kiollózni a játékból.
-
-
3L1T3
addikt
Nem kívántam én többet ahogy mondtad ez nem competitive. De minimum 60 és remélem konzolon is lesz választási lehetőség. Egyre több fejlesztő dönt az erősebb "prémium" konzolok esetében is a kisebb felbontás és magasabb framerate melletti megoldásnál.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
Nálam folyamatos élmény > grafika. Sajnos nagyon érzékeny vagyok a droppingra és a lagg-ra.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
3L1T3
addikt
Így igaz, bár hozzáteszem mindenek felett van az, hogy betudjon szippantani úgy mint a Witcher!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Fitzgerald
veterán
Igen tudom, de az ilyesmi megtöri az immerziót, sokan nem szeretik. Alternatívaként jó ha van, de én még mindig inkább a tömegközlekedést választanám, mint a fast travel-t. Valami olyan formában mint a GTA-ban, hogy ha akarod el lehet nyomni, de akár végig is lehet ülni az utat.
-
.LnB
titán
Nem biztos, hogy az engine miatt. Lehet egyszerűen játékmechanikai oka is, hogy ne érjük el kötöttségek nélkül a magasabban elhelyezkedő területeket. Eljuthatnánk oda, ahova mondjuk a játék első harmadában nem kellene a sztori szerint. Én ilyenre is tudok gondolni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
kwzatz
őstag
"Az egyik fejlesztő elkottyantotta, hogy a The Witcher 3-ban az egyik probléma az volt a mellékküldetésekkel, hogy sokan inkább azokkal foglalkoztak, mint a fő küldetésszállal, így mire a fő küldetésszálon tovább haladtak, magasabb szintűek voltak (és jobb felszereléssel bírtak), mint amire a küldetést belőtték."
A Witcher 3 egyszerűen a szintedtől függetlenül nevetségesen könnyű Death Marchon is, ez az egy probléma van vele. A mellékküldetések már itt is sokkal kevesebb XP-t adtak, mint a main quest, nem rémlik, hogy jelentősen magasabb szintű lettem volna bárhol a main questekben előírtnál, pedig igyekeztem mindent megcsinálni. Az alapjátékban kb. csak Imlerith volt nehézkesebb, szerencsére a Hearts of Stone és a Blood and Wine bossfightjai már jobbak voltak. A B&W utolsó bossfightja már Dark Souls szinten mozgott. (az egyik támadása emlékszem, hogy instant vitt mindent full hp-stól, quenestől )
Az egyetlen kételyem a Cyberpunkkal kapcsolatban is a harcrendszerrel kapcsolatos, remélem most jobban eltalálják a kihívást.[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
kwzatz
őstag
"A harcrendszer és a nehézségi szint / kihívás nem egy kategória.
A jó harcrendszer is lehet könnyű vagy nehéz."Attól, hogy nem egy kategória, még szorosan összekapcsolódik a kettő. Ha tartalmaz olyan elemeket a harcrendszer, mint a Quen és az Igni, amik a harcok 95%-ában instant kattintgatós győzelmeket jelentenek, akkor ebből következik, hogy nincs kihívás. Ha a lehetőségek (főleg az, hogy alap, kézenfekvő dolgokról van szó, nem valami kikísérlezettt, különleges, op buildről) azt eredményezik, hogy nincs kihívás, akkor az a harcrendszer szvsz nem jó. Ha mindezek felett még a nehézségi fokozat sem segít a dolgon, akkor végképp gond van.
Persze megteheti a játékos, hogy lekorlátozza magát ezer módon, de akkor meg minek vannak benne ezek az elemek, ha nem is használod? (mondjuk most belegondolva, a harcokat segítő olajokat, főzeteket egy idő után már nem is használtam) Főleg hogy ha hasonló játékban lehetőség van rá, én a "harcos" helyett a "mágus" vonalon mozgok (mint pl. a Mass Effectnél is), mert az általában az érdekesebb. Biztos kihívás lehet a játék mondjuk Quen nélkül, főleg mert esélyes, hogy úgy tervezték az egészet, hogy használd. Nem tudom, hogy valaki próbálta-e? Az a baj, hogy egy 200 órás játékot én személy szerint nem fogok többször végigtolni, elsőre meg adta magát, hogy érdemes a Quenre pakolni. Vicces, hogy Imlerithen kívül kb. talán a játék első néhány órája volt a legnehezebb ebből adódóan.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Šolaire
veterán
Szerintem úgy fogják alakítani a küldiket hogy többféle megoldása lesz. Ha be kell jutnod valahova akkor beronthatsz mint egy terminátor. Lefizetsz valakit és belopakodol. Vagy simán behackeled magadat. Én erre számítok. Így van értelme a különböző kariknak. Aztán persze majd kiderül.
“Praise The Sun” \[T]/
-
kwzatz
őstag
Oké, én sem akarok off lenni, még ez:
"adott az opció, hogy nem élsz a Quen-el. Hogy OP lett? Nem biztos. "
Egyrészt: OP, ez egészen biztos. Közel sebezhetetlenné tesz, hp-t tölt vissza gyakorlatilag korlátlanul és sebez. Az alapjátékban abszolút nevetséges, a kiegekben valahogy megoldották, hogy mégse legyen vele sima minden harc, biztos hogy kaptak visszajelzéseket erről, hogy nem oké.Nem élsz vele: Rendben. Death Marchon jelekre fókuszálni, de Quen nélkül... Erre is kíváncsi vagyok, hogy tolt-e ilyet valaki. Rég volt már, de itt meg valószínűleg az a helyzet, hogy túl könnyűből lehetetlenbe csap át a dolog. De ez akkor megint a harcrendszer hibája, hogy lehetőségeket ad, mégis szűk korlátok közé szorít.
Alapvetően a játék nehézsége, illetve annak hiánya és a harcrendszer kritikája a leggyakoribb a W3 kapcsán, nem vagyok ezzel egyedül. Ettől függetlenül biztosan voltak rengetegen, akik pont jónak érezték.Valóban nehéz lehet mondjuk megoldani egy ennyire szerteágazó lehetőségekkel rendelkező és rendkívül hosszú rpg-nél, hogy a kihívás mindenkinek mindig megfelelő legyen, ez egyértelmű. Ezért is ez a legkérdésesebb elem a Cyberpunkkal kapcsolatban is, az eddigi játékaik alapján a többi elemében (karakterek, sztori, párbeszédek, grafika, hangok, atmoszféra stb.) szinte 100%-ig biztos vagyok, hogy jó lesz. Mondjuk itt az alapvető eltérések (hackelés, lopakodás - esélyes, hogy ilyen irányban menjek) miatt kicsit más lesz a szituáció.
[ Szerkesztve ]
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
Vistaboy
veterán
Hát igen, egyeseknek az a 72K nem egy nagy kiadás, ha a Cyberpunk 2077-ről van szó. Nekem sem lenne az, ha sokat keresnék, de mivel nem, így be fogom érni a normál kiadással is. Plusz a kiegekkel, mert inkább fizetek azokért pluszban, mint az ilyen fizikai extrákért...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Fitzgerald
veterán
Azért itthon még tartotta magát a tabletop scene egy darabig, 2000 körül még ismeretségi körből is elég sokan játszottak. D&D 3.0, meg még a Shadowrun 3. kiadás is megjelent magyarul, de azóta döglődik az egész itthon is. NWN-nak emlékeim szerint elég sok köze volt a dologhoz, legalább is itthon. Az volt az első olyan játék, amiről olyanokat hallottam ismerősöktől, hogy ez lesz "A D&D CRPG". Amikor még meg lehetett mozdulni a Silverlandben sok évvel ezelőtt (ma már nem nagyon van erre lehetőség azon a 30 négyzetcentiméternyi helyen, ami szabad még az üzletben), akkor néha beszélgettem a témáról az eladóval.
-
Fitzgerald
veterán
Az oké, hogy úttörők voltak a digitális terjesztésben, de már régóta nincsenek egyedül. Többszereplős lett a piac, lehetne vágni a százalékból (GOG is természetesen). És bár szolgáltatásokban még mindig vezetnek, előbb-utóbb sanszos, hogy a többi nagy platform (vagy csak egy ezek közül) is kap majd valami olyan mértékű revampot, ami által a felhasználói oldalt nézve is sokkal kiélezettebb lesz a verseny, és nem fognak már ennyire élesen elkülönülni egymástól szolgáltatásokban.
És akkor most jöhetne az, hogy mi nem látunk bele abba, hogy a Valve mennyit költ a szolgáltatás fejlesztésére/fenntartására, illetve mennyit költ a többi, hasonló platformot működtető cég. Viszont feltételezhetjük hogy a Valve sokkal többet, mert ők a legnagyobbak, nekik van a legnagyobb játékkatalógusuk, az ő szolgáltatásuk a legkiforrottabb, valószínűleg sok pénzbe kerül azt fenntartani, fejleszteni. Ez egy olyan szempont, ami sem játékosként, sem kiadóként/fejlesztőként nem kell hogy érdekeljen senkit sem.
Ha annyira rendben lenne az a 30% mint ahogy írod, akkor nem arról szólnának a hírek már fél éve, hogy Epic exkluzív lett ez a cím, meg az a cím. Egyébként az Epic azt nyilatkozta, hogy ha a Steam nagyobb royalty-t dobna ki a fejlesztőknek/kiadóknak, akkor véget vetne ennek a dolognak, nem lennének Epic exkluzív címek, és a saját játékaik is újra megjelennének Steam-en.
"Az, hogy ennyit tesznek zsebre, azért kap is valamit a fejlesztő"
Még szerencse.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Egy ekkora címnél mint a Cyberpunk ők nem jártak volna jól az Epic exkluzivitással, mert ha nincs is külön megállapodás, és 30% a Steam sápja, valószínűleg akkor is több millió fog belőle fogyni csak Steam-en, mellé meg ott a GoG, ahol várhatóan szintén nem kevés fog elmenni belőle, és Epic Store-ban is lesz, ahol nagyobb a cut, még ha nem is fog ott annyi fogyni belőle, mint a másik két platformon (ugye nincs exkluzivitás, nem leszünk rákényszerítve hogy ezen a széles körben gyűlölt platformon vegyük meg a játékot). Jah, inkább kisebb bizniszek járhatnak jól az exkluzivitással.
@kwatz
Ebben igazad van, de nem csak az exkluzív címek kapnak nagyobb szeletet a tortából.
@VikMorroHun
Tőlük veszem. Azoknak a cégeknek a sorsa meg nem érdekel, amelyek úton-útfélen beakasztanak nekünk, játékosoknak. Nyilván egy Electronic Arts, Activision, UBI nem érdemli meg ezt a fajta kiemelt figyelmet.
Ők már számtalanszor megmérettettek, és könnyűnek találtattak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen