Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz oriic #745 üzenetére

    @Vesa

    Játékbeli teljesítmény szempontjából nem biztos hogy mérvadó az a 2 óra, mert gyakran látni olyat játékokban, hogy egy-egy adott pályán/helyszínen teljesen más a teljesítmény, mint egy másik játékbeli helyszínen. Pl. a Metro: Exodus-ban erről a sivatagos mapról azt írják, hogy még egy 1080 Ti/2080-nak is beakaszt maximális beállításokkal 1080p-ben is, míg az első nagy, nyílt mapon meg semmi gond nincsen. Viszont ja, a hangulatból, játékmenetből azért kaphat az ember egy kis ízelítőt 2 óra nettó játékidővel, ha nem foglalkozik karaktergenerálással.

    @Cifu

    Igen, ez az átka annak, ha valaki rohadt magasra teszi a lécet. Csillagászati mértékű elvárásokat kell utána megugrani. Én egyébként azért is gondolom azt, hogy egy évnél már nem lehet messzebb a megjelenés, mert láthatóan el akarják kerülni az olyan szituációkat, hogy olyan dolgokat mutogassanak, amelyeket végül nem látunk majd viszont a végleges játékban.

    De mindenképpen nagyon szimpatikus az, ahogy a játékosvilág irányából érkező feedback-et kezelik (nem a third person baromságra gondolok nyilván).
    A Mérges Jóska is mondta, hogy az E3-as demó után tőle is kérdezgették a CDPR-es arcok, hogy szerinted ez jó lesz-e így, min kéne változtatnunk, stb. Az EA meg a hasonló cégek mikor csinálnának ilyet?
    Ők inkább még kigúnyolnak és fejen is szarnak mindenkit, miután elszúrtak mindent, amit el lehetett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák