Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lacoka

    csendes tag

    Pár hete sikeresen használom a Curve szolgáltatását, egy Revolut és egy magyar hitelkártyát berakva alá.
    A napokban akartam még egy kártyát regisztrálni alá, ezzel van probléma.
    Regisztrálásakor rendben megtörtént a próba terhelés, azonban annak kódját rosszul adta meg a bank ügyfélszolgálata, vagy rosszul értelmeztem (a kód "2S"-t tartalmazott, amit én "SS"-nek értettem és konzekvensen ezt akartam megadni :) ). Túl léptem a rendelkezésre álló próbálkozások számát (asszem hat volt) és nem tudtam regisztrálni a kártyát. Neki futottam mégegyszer. Letöröltem a kártyát, letöröltem az appot, újraindítottam a telefont, újratelepítettem az appot és újra nekifutottam a kártya regisztrációnak. Többször is végig csinálva ezt, minden alkalommal az lett a vége, hogy a "verfy card" gombra bökve, ahelyett, hogy elindítaná a próba terhelést, az a felirat ugrik fel, hogy nem jó kódot adtam meg. Holott nem adtam meg kódot, nem is volt rá lehetőségem.
    Mindezt megírtam az ügyfélszolgálatnak, akik szerint a bank visszautasítja a mikro terhelést.
    A bankot még nem kérdeztem meg ez ügyben, de nem gondolom, hogy ez lenne a probléma. Első alkalommal gond nélkül elfogadta a próba terhelést, akkor most mért utasítaná vissza? Ráadásul nem is hiszem, hogy egy pillanat alatt végig tudna futni a dolog a bank rendszerén. Inkább olyan, mintha az app nem venne tudomást arról, hogy a kártyát kitöröltem belőle majd újra próbálnám berakni.
    Van valakinek ötlete erre?

Új hozzászólás Aktív témák