Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st3v3np3t3r

    veterán

    válasz ACE- #3008 üzenetére

    Mivel a hibás tranzakcióról nem kaptál bizonylatot, nagyon nehéz lesz bizonyítanod az elutasított tranzakciót. Hogy miért?
    Jelenleg a képeid alapján a tranzakció sikeresen végbement a Revoluton Curve-on keresztül,azaz sikeresen terhelték a vásárlás összegét ám a terminál hibára futott visszaigazoláskor, ezért meg kellett ismételni a tranzakciót.
    A bizonylat azért lényeges,mert az tartalmaz egy tranzakciós azonosítót is.

    Jelen esetben az a kérdés, hogy ki miatt futott hibára a tranzakció?! A terminál hibája miatt? Akkor OTP. Ha kártyakibocsájtó miatt? Akkor curve. De szerintem jelezd a bolt felé is az problémát. De vedd alapul, hogy itthon max.30nap az ilyenek átfutási ideje:(

    Ezért is necces egy ilyen szolgáltatás használta. Mert a Curve még garanciát sem vállal a működésre.

    T&C 21.2. Nem garantáljuk folyamatos vagy folyamatos hozzáférést Szolgáltatásunk bármely részéhez. Nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatások e megállapodás szerinti nyújtásának kudarcáért. Ön elismeri azt is, hogy nem vállalunk felelősséget olyan díjakért, amelyeket esetleg harmadik félnek kell fizetnie, ideértve a fizetési kártya kibocsátóját is, ha azt a görbe számlán vagy a Szolgáltatásoknál használják. Elismeri, hogy a webhely (ek) re vagy a Curve App-hez való hozzáférést időnként korlátozhatja, hogy javításokat, karbantartást vagy új szolgáltatások vagy szolgáltatások bevezetését tegye lehetővé.
    Nekem ebből az jön le, ha valami hiba csúszik be akkor a Curve mossa kezeit :(((

    [ Szerkesztve ]

    Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Új hozzászólás Aktív témák