-
Mobilarena
A Crysis 2 egy belső nézetű lövöldözős játék(FPS), a díjnyertes [Crytek] fejlesztőcsapatától.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz karakpecze21 #2169 üzenetére
OC nélkül default beállításokkal próbáltad már futtatni a játékot? Én HW hibára tippelek.
-
VinoRosso
veterán
válasz DeathAdder #2440 üzenetére
Hacsak fel nem cserélted a képeket a trükk kedvéért akkor Dx10/11-ben a DoF blur miatt elmosódottak a textúrák és az egész kép). Mióta kijöttek az első dx version összehasonlító screenshotok a Crysisnál, és azt is lefújjogták, azóta szajkózom, hogy dinamikájában kell vizsgálni a dolgokat, mert a legtöbb különbség így nem marad rejtve ilyenek miatt. Ha pl tudnál célozni ebben a jelenetben és ráfókuszálnál a textúrákra akkor levenné az elmosást a DoF és szépen látszanának a detail bump rétegek is mint a dx9-es képen. Valamint nem abból kell kiindulni, hogy talál valaki egy olyan jelenetet, ahol a dx9-es kép szebb, mert ez semmit nem jelent a dx verziókra vonatkozólag, csupán egy kép egy játékból, ahol lehet hogy el is fuseráltak valamit. Attól hogy én elsózom a rántott húst még nem lesz minden rántott hús szar. Egyébként látványt tekintve legjobb tudomásom szerint a hardveres tesszelláción kívül nincs különbség a verziók közt, ugyanazt lehet csinálni mindegyikkel, csak máshogy. Ez a máshogy ez annyiban jobb, hogy elvileg gyorsabb, gyakorlatilag meg nem, ennek több oka van, amiről oldalakat lehetne írni(ezt most passzolom mert nemsokára meccs), és még jó darabig így is lesz.
-
VinoRosso
veterán
Ebben mi a meglepő, ezt már a tervezési fázisban lehetett tudni ha valaki belegondolot hogy az 1-2K-s textúrák nem fognak beleférni az 512M és 256M-os VRAM keretbe, demoban és az ingame részeket tartalmazó trailereken is végig ilyeneket lehetett látni.
Egyébként azt nem értem, hogy miért lennének a játék adatbázisban csökkentett felbontású textúrák, az engine legjobb tudomásom szerint tud futási időben alacsonyabb felbontásba konvertálni, akár még tömörítést is alkalmazni, ez történik pl ha alacsonyabb minőségű grafikát állít be az ember, az egyetlen pozitív hatása hogy csökken a betöltési idő, de ez az idő marginális szvsz.
Plusz nem értem azt sem miért kellett ehhez játékból screenshotot csinálni. Elég lett volna egy WTViwerben megnyitni, az kiírja a pontos felbontást és a tömörítés formátumát is(ha van).(#2477) cyberkind: Na ezért alkalmaznak low res textúrákat, a többségnek elég az is. Mindenesetre majd ha meglesz a game, egyből felpakolok hozzá egy nagy felbontású textura pakkot.
-
VinoRosso
veterán
válasz Kephamos #2535 üzenetére
Annak a kártyának fekszik ez az engine, de amúgy én arra értettem, ha beteszel egy high res textúra pakkot, akkor fogy el. Alapból még a C1 is 256M-os büdzsére van kalibrálva, kivéve az übermájer extra enthausiast beállítást, ez már belenyaldos az 512-be is.
De ha sok a vramod írd be ezt a konzolba:
r_TexturesStreaming 0
-
VinoRosso
veterán
Ha valakit estleg érdekel itt van egy weboldal amivel egyszerűbben lehet saját konfigfájl készíteni.
-
VinoRosso
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest