- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mepet
addikt
válasz Dyingsoul #132 üzenetére
Nagyon érdekes álláspont. Én csak a Krakent szoktam ajánlani, a legtöbb bizalmam a váltók közül bennük van. A Polot a (ha jól emlékszem) 2014-es lopás óta nem használom (akkor még olyan felületük volt, mint a TradeSatoshinak most.) A TradeSatoshin magasak a feek és gagyi a weblap, a cex.io-t egy bebukott bérbányász szolgáltatónak tartom. A BitTrex lejáratta magát a szememben a BCH indulásakor. A BitFinex-el szemeztem még régóta (ott már akkor is volt margin trading, mikor a kraken még "gagyi" volt), de most nekik is volt valami botrányuk... A Coinbaseről pedig bevallom azt hittem eddig, hogy nincs SEPA, így nekem nem felelt meg anno, de ezzel is jól jártam, mert most éppen nem fizetnek ki (ph! fórumai alapján), most megy épp a lenyúlás.
Kraken supporttal teljesen elégedett vagyok, 2-szer volt rájuk szükségem, egyszer pár órán belül válaszoltak, máskor pedig 2 nappal később sűrű elnézések közepette.
Az más kérdés, hogy én nem vagyok az a support-terhelő user, aki tök feleslegesen zaklatja a supportot. Ha tömeges probléma van, akkor arról van szó a btctalkon, azt kell követni, nem nyitni a ticketeket, mert pont a sok ticket miatt nem tudnak válaszolni mindenkinek időben. Úgyis kiírják a userek a fórumokon utólag, hogy mi volt a gond, a support túlterhelése által sem fogsz hamarabb választ kapni. Ők is emberek, szerintem ezt egészen addig tiszteletben kell tartani, amíg nem lopnak meg.
[szerk] még annyit, hogy ez a support kímélő technika bevált a poolok esetében is, ha gond volt, minden esetben kiderítettem a megoldódása után max 1 nappal a google segítségével, hogy mi volt a gond, és mikor/hogyan oldódott meg, pool esetében konkrétan még sosem kellett ticketet nyitnom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kriptovaluta adásvétel a topikban tilos!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...