- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Nem tudom, mikor esik le egyeseknek, hogy egy amerikai játék, ami amerikai és nyugat-európai piacra készül elsősorban, nem fog szólóban német küldetéseket tartalmazni. Igaz, már rég volt, de talán az öregebbek még emlékezhetnek arra, hogy a háborút a szövetségesek nyerték, Franciaországot a németek megszállták, és lőtték Londont. A franciák és angolok évszázadokig gyűlölték egymást és hadban álltak, pedig ott nem volt annyi kegyetlen dolog. A németek és oroszok között meg az a különbség, hogy az egyik vesztes, a másik győztes, ráadásul az orosz küldetések orosz földön zajlanak a támadó németek ellen.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
És mióta érdekli a győzteseket a vesztesek nézőpontja? Itt egyesek nagyon meg akarják mondani, milyen játékot készítsen egy amerikai kiadó. A kapitalizmus nem így működik. Az kerül piacra, ami eladható. A japánokért amúgy soha nem sír senki, hogy játszana velük.
Igazad van, Berlin ostroma valóban nem orosz földön zajlik, de ha az nincs, a háború tovább tart. Nyilván sose tudjuk meg, meddig, és mi lett volna, ha az oroszok csak a Szovjetunióból verik ki a németeket. Előbb-utóbb így is összeomlottak volna, a Szovjetunió túl nagy falat volt Németországnak, talán mi is jobban jártunk volna hosszú távon, ha nem jönnek az oroszok felszabadítani.
Azzal is tisztában vagyok, hogy nem minden német katona vadállat és népirtó, de ettől még nem kell a marketing a hitleri Németországnak. A Szovjetuniónak sem feltétlenül kéne, de hát ők is győztesek, és a játékban az agresszorok legyőzésében vesznek csak részt. Németországnak a háborúból nehéz bármiféle pozitív szerepvállalását felmutatni.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Azért ez minden, csak nem érv. Másrészt erre nincs semmiféle bizonyíték, hogy az oroszok mit akartak, hiába elképzelhető a dolog.
Az eladhatóságról lentebb kifejtettem. Ha annyira igényelné az amerikai és nyugat-európai közönség, akkor lenne német küldetés, mivel ez kapitalizmus, mint mondottam.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Gery9112 #162 üzenetére
A 90-es években még esélytelenebb lett volna a dolog, mivel akkor még sokkal több háborús túlélő és veterán élt. Mostanra azért már a legfiatalabb, a háborút jóformán meg sem élt túlélők is 70+ évesek, de német hős sose lesz egy játékban se. Japán szintén nem, ők már a II. világháború előtt megalapozták az ellenszenvet.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
No, ez már döfi, itt aztán van tartalom dögivel!
Nem véletlen, hogy ilyen marhaságok nincsenek egyik részben sem, az Activision-t sem hülyék vezetik, hogy ilyen blődségeket engedjenek piacra.Viszont ingyenes lett a Quake 3 forráskódja, aki ilyen vackokat akar, bátran nekikezdhet. A mostani Cod engine-nek is ez volt az alapja valaha.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Gery9112 #154 üzenetére
A sima multiplayer egy ilyen játékban csak bohóckodás, átskinezett Quake 3. Akár csak pl. a World of Tanks. A coop-nak lehetne értelme, de ott sem erőltetik a minőséget.
Magyar katonával játszani meg fantasztikus lehet, sok sikeres, játékba termett megmozdulásunk volt.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Azért mégis csak világháborús játék, elég hülyén nézne ki, ha minden fegyverből méteres hevedertár lógna, csak mert a játékosnak kevés a 20 lőszer. Ez is hozzátartozik, hogy tudj bánni a lőszerrel.
Ne legyen már mindenki Chuck Norris.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Én sose értettem, miért akar valaki olyan II. világháborús játékkal játszani, ami nem olyan, mint egy II. világháborús. Márpedig ezek a multik nem is hasonlítanak egy régi háborúra, a Battlefield 1 is katasztrófa, ráadásul abban majdnem annyi automata fegyver van, mint ebben. Itt is túltolták, a szóban forgó M1941 például nem is mondható túl gyakorinak, ahhoz képest alapfegyver pl. a single részben is.
Én úgy gondolom, a körítés fontos, aki nem akar félautomata puskával meg 20 lőszeres tárral játszani, annak ott van bármelyik modern háborús FPS. Még jó, hogy a single részekben nem ilyen a tempó.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Hát ez az. Semmi világháborús hangulat. Ami nem lenne baj, ha nem világháborús játék lenne. A single része ennyiből jobbnak tűnik, elég sok a félautomata fegyver, ismétlő puska, és néha kifogy az az átkozott fegyver. Ha alig kell tölteni, hol marad az izgalom? Csak rátenyerelsz a bal egérgombra, meg a WASD-re, és annyi. Valaki lentebb írta a rocket jump-ot panzerschreck-el. Na, még az hiányzik, és tökéletes a hangulat.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Mondom, a valóságot még bele se vettem, bár talán single-ben oda már eljutottunk, hogy a fejlövésért azonnal megtér a teremtőhöz az ellenség, nagyobb puskák is ugyanezt eredményezik. Az már kevésbé élethű, hogy a távcsöves puskával hasba lőtt német vígan továbbszalad, pedig az marha látványosan vinné ki a hátán a belsejét.
Nekem az úgy nem sokat ér, ha egy Infiniti Warfare játékmenetet adnak világháborús környezetben. Mondom, nem kell a realitás, de azért valami keretet kéne tartani. Persze tudom, erre van igény. LAN-on pedig az első CoD-al milyen jó volt még.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)