Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Németh Péter #706 üzenetére

    A régi codok is pörgősek voltak, nyilván nem ennyire, de azok se voltak lassúak így ez az érved nem érvényes.

    Szerintem pedig éppenhogy objektíva alapú játék felsőbb rendű. Hiszen TDM mindig van, viszont az obj. ad egy pluszt.
    Hiszen TDM esetén kifigyeled hol a spawn, majd ledarálod a másikat...és ennyi. Viszont obj. alapú játékoknál alkalmazkodni kell, sokszor többször is 1 meccs alatt. (pl. Hardpoint/HQ, stb)

    Ezért gondolom, hogy szimplán lusták (vagy buták??) gondolkodni a mostani tinik, hiszen képtelenek adaptálódni a különböző játékmódokhoz, egyszerűen nem tudnak átállni a gondolkodásukban és inkább maradnak a legkevesebb gondolkozást igénylő TDM-nél. (a DOM mód is lényegében egy nagy TDM, így én azt nem számolom külön igazi obj. módnak) (Jóllét pszichológia)

    Régen... cod1, cod2, mw-ben még voltak obj. alapú lobbyk... aztán jött az "új" generáció és csak TDM van (meg DOM) Érdekes.......... :B :U

    lnb: a BF1 denuvos, így nem tudod kipróbálni a single-t max. ha megveszed (vagy feltörik?)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák