Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz LamaCube #10938 üzenetére

    Nos,ha minden jól megy,akkor a kövi cod Treyarch lesz,és remélem a régi jó szokás szerint szerveres rendszerben...
    Nekem nem volt a BO-val sem különösebb gond,jobbára meguntam,azért nem tolom+a társaság ott hiányzott,de a megfelelő szerókon ki lehetett azért hozni mindent a játékból,amit TS és csapat nélkül ki lehetett,én mindigis treyarch-fan voltam inkább...
    DE itt a másik fele,hogy az IW-st többen szerették jóval a PH-ról.

    Igaz nekem eleve részrehajlás,hisz én konzolon kezdtem,a cod3-al,amit sajna pc-re nem adtak ki...pedig akkor sok szempontból példaértékűnek volt tekinthető,igaz megelőzte a korát,más is volt,hiszen kasztok,járművek,medic cod-ban? :)Viszont emiatt jobban ki is hozta a csapatjátékot,mert a kasztoknak megvolt a maga dolga.Ráadásul a járművek miatt még sokkal szórakoztatóbb is tudott lenni "alternatív" módon,elég belegondolni,hogy haverokkal mekkora oldalkocsis motor versenyeket nyomtunk néha,erre is jók voltak a mapok,és az oldalkocsiból lőni is lehetett ugye :U
    Másik kedvenc volt,amikor csak simán marhultunk,és azon versenyeztünk,hogy járművel,rakétával,gránáttal ki tud szebben öngyilkos lenni :DDD Állítom,azóta sem volt cod részben olyan fizika,ok,erősen túlzó volt,de pont emiatt is volt vicces,de teljes mértékben változatos volt mind járművel,nem akadt el az ember tereptárgyakba,ahol nem kellett volna,a felrobbant járgány tovább gurult,egekbe szállt,ha épp az kellett,és persze agyonütötte,elütötte,aki rossz helyen állt...a mapkialakítás is jó volt,ráadásul a snipernek volt légitámadása,mint a BFBC2-ben,amit igaz killekkel lehetett gyorsabban tölteni,de nulláról indult,nem meghaltam és megint ott van spawnkor,a kör elején sem,lehetett taktikázni a kör végi hajrában,de önfeláldozó sniper kellett,aki vitte a kasztot,míg fel nem töltődött neki,ha váltott,nullázás,nem volt balansz gond.Jeepet,motort vitt 1 gránát vagy rakéta,tankot 2 rakéta,nem volt meg a BF-es jajj mit csinálok a konzervessel effektus sem.
    Remek poén volt egy jól időzített gránáttal egekbe küldeni egy épp arra járó dzsipet teli emberrel :D
    Másik hatalmas újítás volt,hogy felfogták,aki GL-t visz,annál ne legyen gránát...azt hiszem,nem kell ecsetelnem,mennyire is fontos volt ez....a mai napig nem értem,miért nem volt jó az a rendszer később,hiszen nem lettek volna aztán GL noobok,plusz lőni se volt olyan egyszerű vele,kisebb hatótáv,nagyobb ív,és IDŐ volt betölteni a main fegyóra,nem csak átvált és kész az ember,és már küldi is,mint most.Szóval kellett tudás is hozzá,idő is elővenni,áldozat is a gránát hiánya miatt,meg is gondolták az emberek,bevállalják-e a kábé 2-3 mp-es betöltését a csata hevében.

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák