Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz JanR #128370 üzenetére

    Vsz nonszensz 100 ló fölött bármi közúton, ami nem tehergépkocsi, vagy a hatóságok járműve. Az említett probléma is eltűnne, ha nem erőből próbálkoznának az emberek haladni, márpedig eltűnne, ha nem lennének képesek rá.

  • pjen

    félisten

    válasz JanR #128370 üzenetére

    Mondjuk, ha 130 at megy pályán a belsőben nem fog lemenni azért a 80 al mennő kamionok közé mert valaki 160 al akar menni. Pedig ez egészen minden napos. Én is döcögök sokszor az óra szerint 130 al a pályán, pedig a navi szerint csak 120 al megyek.

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz JanR #128370 üzenetére

    Az a baj, hogy nagyon sokan nem 0-50, 50-90, 90-130 viszonylatban hajtják a ménest, hanem 20-70, 50-120, 90-160 között, így jó, hogy hirtelen növekedésnek indul fatökű vasárnap úrvezetők aránya az utakon.
    Anno - 20 éve még a Samarával - rengeteget autóztam Battonya-Szeged távon jellemzően vasárnap délután-este, péntek délután. Rekordom 55 perc volt garázsból garázsba és véletlenül egy olyan alkalommal, amikor mindenhol betartottam a sebességhatárt, Kövegyen a 40 km/h-t is. Amikor tapostam és bent 60, kint 100-110, előztem a régi 43-ason a románokat, akkor sem voltam gyorsabb.

    Szvsz. sokkal több baleset lenne azonos erejű autókkal, mint jelenleg. - Nem hiszem. Ha mindenki 100 LE-vel közlekedne, messze nem lenne ennyi "A legtöbb szituációt erőből lehet megoldani" gondolkodás. Nem tudom, miből van több baleset? A sort feltartókból, vagy az őket mindenáron megelőzni akarókból?
    Aki azért előz, hogy utána fékezhessen, az hülye. Tiszta sor. Ugyanúgy vagyok az ilyenekkel, mint a rolleresekkel: jogos önvédelem.

    Régen tudtuk, melyik autótól mit várhatunk, ha izmozni akar. Ma már messze nem egyértelmű, mert ugyanabba a kaszniba berakják az 1.0 3 hengerestől a V6 turbóig mindent.
    Meglepődtem, hogy 20.-án akadálytalanul tudtam végigjönni az M1-en. A külső sávban volt S6 Audi is 120-szal, szépen elmentem mellette. Amikor lehetett, kisoroltam, nem volt bűntudatom a belsőben a gyorsan mögém érkező miatt, mert nem volt kívül hely. Volt egy F Astra és egy régi, szakadt Fiesta, akik viszont nagyon menni akartak. Az Astra végülis 80-100 km-rel később került úgy elém, hogy többet nem láttam, a Fiesta pedig pár km alatt ragadt be egy előző busz mögé, hogy őt se láttam többet. De hogy mi értelme egy ilyen autóban két lábbal nyomni a gázt?

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák