- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- uleFone Power
- Meater 2 Plus - medium rare
- iPhone topik
Hirdetés
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gondolatok a kasztrált Gunzerkerről (long ass post incoming
) :
A tegnapi meccsen megpróbálkoztam egy alternatív Gunzerker builddel, azért, hogy:
- Csökkentsem azt az irtózatos DPS-t, ami miatt lassan már az OP8 is túl könnyű lesz
- Próbáljak több (vagy inkább másféle) hasznot hajtani, mint csapattagIntézkedések:
- Nincs Money Shot
- Nincs a Rampage fa teteje (Get Some csak 1-es szint, semmi Keep Firing)
- Nincs offhand Rubi / Grog Nozzle
- Van Sexual Tyrannosaurus és Just Got Real (dmg reduction és túlélés)
- Van Come At Me Bro (aggro teljes elhúzása Gunzerkenként egyszer)
- Legendary Hoarder class mod (team bullet regen)Eredmény, amit belülről láttam:
- A damage-em valóban jelentősen csökkent. Halleluja
- Valamivel többet mentem FFYL-ba (gyakorlatilag a Brawn fa nem tudta kompenzálni az amúgy nem túl sűrűn használt Rubit)
- FFYL-ből kijönni sokkal nehezebb volt, ezért (sztem) az élesztésemmel is többet kellett foglalkozni
- Az aggro elhúzásból sokat nem vettem észre - az biztos, hogy a komplett ellenséges hadsereg egyszer sem indult meg felémUrak, Ti mit láttatok kívülről?
- Gondolom, a bullet regen az nem volt rossz
- Az aggro elhúzásból látszott valami?
- (ez főleg [Prolixus]-nak) Jól éreztem, hogy jelentősen többet kell a hullámat rugdosni?Még gondolkodom, mit lehetne ezzel a builddel csinálni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12044 üzenetére
Igazából csak a Natural Selection Annexben tűnt fel, hogy a dupla bemutatásnak nemigen van eredménye. Lehet, hogy a Varkidek immunisak rá. Az a nyüves Ultimate Badass sem jött le annak hatására a levegőből (pedig milyen látvány lehetett, amikor Salvador meredten felfelé bámul, és rázza az ég felé a két középső ujját
).
Az ammo regen jó feedback, mert a shotgunos buildem csak a 11-es Money Shottal igazán fun. Az nagyon hiányzott
Jól emlékszel, nem mentek ezek a felpattanós mókák. Azon a részén még dolgozni kell.
Edem05, colomb2 ?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12046 üzenetére
Olyat akartam, ami nem unkillable és nem brutálisan OP, viszont továbbra is fun vele játszani
A harmadik nem teljesült, úgyhogy még vakargatom egy kicsit. Igazából vagy Gunzi, vagy Siren, mert a Mechrot multiban nem tudom működésre bírni, soloban meg már nemigen fogok vele játszani.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
Edem05 #12048 üzenetére
Már látom előre, hétvégén 3 Sirennel fogjuk tolni... Jól fog kinézni, ahogy a 3 Phaselock Orb röpköd ide oda a levegőben, ill. a 3 Converge miatt úgy röpködnek a srácok, mint egy rakás lila papírsárkány
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
tonermagus #12050 üzenetére
Utóbbi. Salvadorral a raid bossok többsége elég simán kinyírható soloban még OP8 szinten is. Ezzel a tűzerővel nekimész az átlagos moboknak, szecska sem marad utánuk...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
#75376384 #12054 üzenetére
Hát igen, gunzerker - gunzerk = ???
Amúgy eljátszottam a gondolattal, elvileg nem képtelenség, mert Money Shot van gunzerk nélkül is, ill. eleve a Gun Lust fán csomó dolog megy. A Brawn fa egy kicsit talán problémásabb ilyen szempontból, a Rampage nagy részét meg el lehet felejteni. Egy kísérletet megérhet.
De azt mondjuk nem értem, hogy lehet a gunzerkinget nem élvezniTime to compensate!
Vagy tényleg a Siren.Ja, és a levelling-upot én sem javaslom. Ha kihagyja az ember a TVHM-et, akkor az UVHM elején szanaszét fogják szivatni, annyira meredek lesz a difficulty ugrás.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12066 üzenetére
Hát, amit tegnap műveltünk, az alapján akár még ezt is
(na jó, 1-2 sima mob is kell, hogy legyen mit phaselockolni)
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12078 üzenetére
Csatlakozva [Prolixus] tettestárshoz - én addig nem használtam editort, amíg az első karakteremet el nem vittam UVHM végéig, + a 8 Digistruct Peak run. Aztán azóta abból az OP8-as Gunzerkerből kb. 2 tucat variáns keletkezett mindenféle célokra
Meg persze 500+ óra játék után eszemben sincs farmolni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12080 üzenetére
Uh... And wtf that's supposed to mean?
Maya még erősebb lesz? Őt is vissza kell nerfelni a skillfában, hogy ne legyen túl erős?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12083 üzenetére
Nem, komolyan meglepőnek tartom, hogy Mayát turbózni akarják. A Legendary Siren builddel, Sandhawk nélkül is irdatlan damage-et lehet vele csinálni. OK, jó gear kell, de OP8-on mindenkinek az kell, ha jutni akar valamire.
Amúgy én a Sandhawkot nem nagyon szeretem - brutál jó fegyver, de nem passzol a stílusomhoz. A héten kitaláltam valamit, amivel le tudom váltani, majd hétvégén kiteszteljükPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12086 üzenetére
Köszi, megnéztem. Elvi síkon helyből hülyeségnek tartom, hogy egy 3 éves játékban balance-ot módosítanak (kivéve persze, ha a Kunai-t nerfelik
), de amúgy tegnap játszottam is egy kicsit a patch települése után, és sok módosulást nem észleltem. Talán a Ruin tényleg erőteljesebb, de a Blight
ButterflyPhoenix meg a Helios erősödése nem tűnt fel. Cloud Killem nem volt, majd azt ráteszem.(#12087) Edem05: Köszi a beszámolót. Engem már ott elvesztettek, hogy pontokat kell gyűjteni
Na meg videokártyát sem fogok csak emiatt venni...
Mindkettőtök felé kérdés: este meccs?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
Rimuru #12100 üzenetére
Simán. Hétvégén mondjuk a Grrrrrrrl Club szokott gyűlésezni mostanában, de a korai digistruct peak szintekhez jók a Sirenek is. Meg a későbbiekhez is, csak ott már azért kell legalább egy Gunzi is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12103 üzenetére
A szokott stílusban játszva a 2 Scorch, Dukino anyukája, OMGWTH és Saturn jelentene gondot, ill. esetleg a turretes kör (bár ott még mérsékelt a damage reduction). Ha leosztanánk a feladatokat, akkor talán csak a megaskag lenne problémás, viszont időben el bírna húzódni.
@Edem05:
Maya: What is your height symptomatic of?
Salvador: Taking 'roids as a kid. And as a teenager. And all the time.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
dioka7 #12108 üzenetére
LASER SHOTGUNS! YOU'RE WELCOME!!!!!
Más. A sok Sirenezés után kíváncsi voltam, mennyire lesz más feeling újra a Gunzerkerrel tolni - hát, Maya minden értéke mellet, a törpe továbbra is rémületes. Szűk 25 perc alatt kiirtottam vele a teljes Sawtooth Cauldront
Este meccs?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
dioka7 #12115 üzenetére
A Siren elég jól egyensúlyozható a tűzerő és a túlélés között, akkor van egyedül gondja, amikor néhány nagyobb dög mellett nincs phaselockolható fodder. Szóval ja, sokoldalú és szerethető
Gunzinál két igen erős módszer van a túlélésre:
- Offhand Moxxi fegyver (legnépszerűbb a Rubi meg a Grog Nozzle) - komoly health regen
- Annyira feltolni a tűzerőt, hogy ne legyen gond FFYL-ből egy pillanat alatt visszajönni - Gun Lust és Rampage preferredMilyen pajzsot használsz? Azon elég sok múlik.
@P, E, C: Királyság, 10 körül pingeljük egymást! Lvl 72 karakterek, ugye?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
dioka7 #12118 üzenetére
Igazából kb. pont azt a két pajzsot ajánlottam volna, amit írtál
A Turtle-nél valami összekeveredett Nálad, mert a Turtle magas capactity, gyenge recharge, és health mínusz. A kis capacity / fast recharge az a Fast Acting kategória, Gunzihoz nagyon jó. Ill. az Adaptive pajzsokat szoktam még szeretni, abból meg a legjobb az Evolution - Gunzinak is. Ha van még elfekvő Seraph kristályod, akkor az Antagonistot érdemes még megnézni - az is vendor, Flamerock Refuge. Szintén multiclass - Mechronak külön vicces, amikor DeathTrap is megkapja[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
dioka7 #12123 üzenetére
Kristályért farmolni Pyro Pete-et érdemes, egyrészt talán a leggyorsabb kill, másrészt az ismétléssel sem megy el rengeteg idő. Miután pár perc alatt megvan, opportunista módon is neki lehet állni, nem kell szabaddá tenni 1+ óra időt, mint egy rendes multi meccshez.
Segítek szívesen - hányas szintű most a karaktered?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12131 üzenetére
Olyannyira buffed, hogy engem néha meg is szívatott - előszeretettel phaselockolok oldalirányban Loadereket, hogy valami nagyobb dögön használjam a phaselock előnyeit, erre a savtól megdöglik nekem a marha, én meg ott állok Wreck nélkül
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12134 üzenetére
Egyébként de
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
dioka7 #12136 üzenetére
Általában 10-től szoktunk, de én mostantól már ráérek. Egyelőre [Prolixus] és én vagyunk, Edem05 még nem bukkant fel, de esélyes, hogy szintén csatlakozik (mer'hogy szokott
).
A karakter attól függ, mit csinálunk. Ha kristályt farmolunk, akkor én Gunzerkerrel jövök (egyszer ki lehetne próbálni szegény Pete-et 4 Gunzival
), ha Digistruct Peakelünk, vszleg akkor is, ha pedig az OP8-as Grrrrrl Party-t folytatjuk, akkor Siren.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Hihetetlen, hogy ebben a játékban egyszerűen nem tudnak elfogyni a tennivalók. Támadt egy újabb ötletem - raid boss harcok, Gunzerker nélkül. Először L72, aztán OP8. Who's game?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12145 üzenetére
Ilyen vagyok? Nahát...
Gondoltam, kezdjünk kicsiben - Pete-tel. Délután próbálkoztam vele OP8-on Sirennel - azt nem állítom, hogy sikerült, de 40%-ig lehúztam a healthjét, úgyhogy sztem ketten összejött volna, hárman meg pláne.
72-esen egészen simán ledaráltam soloban is, ill. most multiban dioka7-tel piszkáltuk meg, Bee betiltva, az is ment.
72-es szinten szerintem a többséget megoldanánk akár három Sirennel, akár más setuppal, bár legalább 2 Siren biztosan nem árt.
OP8:
Hyperiushoz konkrétan kitűnő taktikám van, szerintem már Te is hallottad (olvastad), csak multiban sosem sikerült megvalósítani. A végén nagyon észen kell lenni, az biztos. B0re az vicces, de nem harc.
Sárkányok sztem mennének.
Terrának nem állnék neki, mert ott az lenne, amit írsz.
Voracnak esetleg úgy, hogy jön 1-2 Mechro feltolt Anarchy-val, de ott az a rossz érzésem van, hogy nem sikerülne
Gee-t és Dexit gondolom nem kell részletezni.Ennyi a leltár. Na?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12148 üzenetére
Az OP8 Pete-es harc igazából teljesen fun volt, jó volt az arány a problémamegoldás és a harc között. Meglepő módon sikerült úgy összerakni a geart, hogy lőszergond nem volt (nem is lett volna a végéig sem), és a "mosatást" kellett volna tovább optimalizálni, mert a végén nem a novák vagy Pete intéztek el, hanem a 9x szintű spiderantok. Ha küzdök még vele, akkor lett volna jobb is, de úgy éreztem, annyival nem ment volna jobban, hogy ésszerű mennyiségű próbán belül meglegyen. Miután Pete nem skálázódik több játékossal sem, +1 karakterrel már simán esélyes lett volna.
Szóval inkább ezen van a hangsúly szerintem, hogy ne legyen frusztráló.
Abszolút
Amúgy gondolkodom rajta, hogy be kellene variálni a Mechrot, mert ha hosszú a harc, akkor nem kell előre szarakodni az Anarchy-val (keresek valami rövid táras assault rifle-t), és pont a végére lesz erős, amikor a Sirenekből kifogy a szusz (azaz a Reaper). Na meg DeathTrap baromi hasznos bír lenni, mert elhúzza az aggrot.
Ill. ha 3 Siren, akkor a Legendary Cat elég a pajzsos fázisban, és utána mehet helyette Legendary Binder. A gyorsabb Phaselock reload is akkor jó, amikor már nem fogynak el maguktól a spiderantok.Terra nagyon hosszú volt múltkor is, ja. 4 játékossal relatíve könnyen biztosítható a folytonosság, de 15-20 perc után már elég unalmas a dolog. A sárkányos harc szerintem sokkal könnyebb (kevés damage-et csinálnak).
(#12147) Edem05: bíztam benne
(#12149) [Prolixus]: hehe, ez jó. Az külön aranyos, hogy Hyperius még holtából is visszaszól
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12152 üzenetére
Alapok:
- Legendary Cat
- Blood of the Ancients (health + shotty és pisztoly stockpile)
- Slag Type-O-Neg
- Slag Kitten (ha hirtelen slagolni kellett)Pajzsra:
- Bee
- Shock Sandhawk (általában)
- Shock Interfacer (amikor volt phaselock)Health-re:
- Bee / Antagonist (mindkettővel próbáltam, nagy különbség nem volt)
- Shock Interfacer (amikor tudtam criticalt lőni)
- DP Harold (és amikor nem)Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12154 üzenetére
Mert félrebeszélek
Nem akkor kell, amikor van PL, hanem akkor, amikor nincs full pajzs és nem megy az amp damage - olyankor az Interfacer sokkal több kárt tesz.
Nem tudom, mitől vagyok egész nap ilyen dekoncentrált, csak annak örülök, hogy nem pl. toronydaru-kezelőként dolgozom, mert a mai napon magasabb lenne a kill rate-em, mint a BL2-ben
(#12155) v_tomy: ez jogos - annak a függvénye, hogy a novák elöli elbújást az ember a standard játékmenet részének tekinti, vagy glitchnek. Én inkább az utóbbinak, valahol a money shot chain és a merging között
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
vitaro #12158 üzenetére
Ja, ezt meg tudom érteni, mindenkinek van pár ilyen fájdalmas pont (én pl. a reflect damage-et utálom teljes erőbedobással).
Ha Pete-nél az elbújás lenne a fő megoldás, akkor nem nagyon szeretném, ugyanazért, amiért Master Gee-t sem komálom. Nekem a mosással, mint limitált erőforrással való játszadozás jobban bejön - nem vagyunk egyformák(#12157) [Prolixus]: szerintem a legnagyobb gond a BL2-vel, hogy a játék rendesen kicsúszott a készítők irányítása alól, és egy csomó esetben ők sem tudják pontosan, mi miért történik (vagy ha tudják, akkor a javítás túl nagy munka lenne). A merging, a Gunzerker offhand hülyeségek, vagy akár az amp pajzsok pontos működése arra utal, hogy az egész lövedék-rendszer alacsony szintjei valami hihetetlen fakezű logikával vannak modellezve, és a rengeteg skill, modifier és fegyvertípus egymásra hatásait teljesen alkalmatlan kezelni. Erős a gyanúm, hogy Pete-nél az elbújás lehetősége pont egy ilyen előre nem látott "eredmény".
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
dioka7 #12160 üzenetére
Mechronál szerintem az Anarchy a lényeg, az elementál tudás UVHM-ben igen-igen keveset fog érni. A célzási gondokon sokat segít a Close Enough skill, meg amúgy accuracy is overrated anyway
Ezen felül én DeathTrapet úgy szoktam konfigurálni, hogy támadása csak a Melee legyen, olyankor állandóan beáll a tűzvonalba. Ehhez mondjuk nem árt a Sharing is Caring skill, de a Best Friends... fa úgyis tele van jó skillekkel.
Itt egy 66-os szintig épített skillfa, a többi pontot már kevésbé ütősen tudom csak elpakolni. Legendary Mechro class moddal az ideálisAlacsonyabb szinten 2 pontot ki lehet venni a 20% Cooler skillből, a 5 Gorillas mehet a levesbe (1 pont maradjon rajta, ha olyan a class mod), ill. az Annoyed Android 5 pontja és a Blood Soaked Shields-ből 1 pont is feláldozható, ill. ha nincs vonatkozó class mod, akkor a More Pep is ugorható. Ez 52-54-es szint.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12162 üzenetére
egyáltalán ha valaki ilyen játékot fejleszt hogyan indul el?
Egy szóban összefoglalva - messziről
Ilyen költségvetés esetén eléggé nagyvállalati módon szoktak folyni a dolgok, úgyhogy van elképzelésem róla, milyen fő lépéseken mennek keresztül.
At the risk of Captain Obvious, ha valami nagy, akkor kezelhető méretű részekre kell darabolni - ha akkora, mint a BL2, akkor rengeteg rész lesz, és azokat valami értelmes hierarchiában kell tartani, hogy ne váljon teljesen kezelhetetlenné. Önmagában ez rengeteg időt elvisz. Valószínűleg a harc működése az első pár hónapban szóba sem kerül, max. úgy, hogy valamelyik lelkes kreatív elkezd a fantasztikus ötleteiről hablatyolni. Ha tényleg fantasztikusak, akkor mennek a value propositionbe (pl. gunzerking), ha csak szimplán jók, akkor el lesznek napolva addig, amíg már lehet a részletekről is érdemben beszélni.Amúgy a baj nem a koncepcióval van, hanem az implementáció megközelítésével. Nekem evidens lenne, hogy a komplett fegyver-lövedék rendszer objektum-alapú legyen, és minden egyes golyóbis saját magával hordozza az összes tulajdonságát. Viszont ha ez így lenne, akkor nem úgy működne a Bee, hogy a találatkor vizsgálja meg a játék, tele van-e a pajzs, nem működne az Ahab-cserélgetős glitch, meg fel sem merülne a merging. Igazából azért nem értem az egészet, mert 20+ éves programozási elvekről van szó, és el nem tudom képzelni, mi vette rá a BL-es gárdát, hogy ilyen módon gányoljanak - különösen azért, mert a fegyver-kompozíció meg tök jól össze van rakva.
Ha emlékszel, az első UVHM-pakk megjelenése előtt RP nyavalygott, hogy a szintemeléssel teljesen tönkre bírják tenni a balanszt. Először azt hittem, hogy ez azt vezeti fel, hogy pénzes lesz a csomag, de már az is felmerült benne, hogy igazat mondott
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Jelentem, a Grrrrrl Squad OP8-on feldolgozta Pete-et, Hyperiust és a sárkányokat
Pete meglepően könnyű és gyors volt - az OP0 próbafutam kb. 1 percig tartott, aztán 8-ason is pár perc alatt elintéztük.
A sárkányos harc jó hosszúra nyúlt - egyrészt kevés volt a tűzerő, másrészt sikeült 20%-nál leesnem, úgyhogy az gyakorlatilag 2 személyes lett. Muszáj volt a klasszikus coop szerepeket használni, és azért a Siren tankként elég vicces. 4 játékossal, ahogy az egyik Psycho, vszleg ez is élhetőbb.
Hyperius volt a legérdekesebb. A magic stratégiát ismét nem sikerült implementálni
, és elsőre igencsak kiporolta a seggünket. Aztán a második harc elég sajátos lett, ugyanúgy kezdődött, mint az első, aztán Hyperius ugrált össze-vissza, mi meg valahogy távol bírtunk maradni tőle. Azt már nem is tudom, ki mivel lőtte (1 vagy 2 Bee volt srácok?), én meg rámentem arra, hogy folyton slagelve legyen (mer'hogy 1-2 másodperc alatt ledobja). Szóval ez jó móka volt.
Mondjuk a többi raid boss-szal kapcsolatban kevésbé lennék optimista. Gee-t hagyjuk. Terrát és Dexit minden bizonnyal sikerülne elintézni, de 1+ óra lenne mindkettő. Vorac meg túl gyors - esetleg ha sikerülne visszahozni azt a bugot, hogy DeathTrap az ellenség pajzsát tölti, akkor életben lehetne tartani Ngwatut
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
Edem05 #12166 üzenetére
Igen, a körbehealing / res elég jól ment már a végére
De akkor ezek szerint nem Te voltál a fő damage elem. Nem is én, mert én Rubival meg Troublemakerrel lőttem (+Antagonist, ill. nekem meg az Interfacer fogyott ki). Akkor [Prolixus] volt Chuck Norris?
(#12167) [Prolixus]: tényleg, a semi-raid boss. Azt korábban próbáltam Sirennel is meg Mechroval is soloban, de nem nagyon sikerült. Jövő héten rámehetünk
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12170 üzenetére
És tényleg. Teljesen kiesett
Éreztem én, hogy nem vezet semmi jóra, ha péntek este nem iszik az ember
A novákkal az a gond (és azért kell gyorsan elintézni a csávót), mert egyre erősebbek, és egy idő után az első is lever a health gate alá pajzsostul. Voltam már olyan meccsben, hogy 10 perc után 3 vagy 4 ember szimultán betérdelt, aztán csókolom
Ezért volt nagyon jó, hogy messze bírtunk maradni tőle.
Edem05-öt tudtam inkább gyógyítani, Te nagyon messze voltál. De óriási szükség nem volt amúgy rá tényleg.
(#12171) Edem05: én meg gyakoroltam a fafaragást
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Hosszabb szünet után ismét előkaptam a játékot, ezúttal a Mechroval. Egy kicsit kellett finomhangolni a fegyvereket (leginkább a Better Half skill miatt), de meglepően jól ment, a Beatdownban alig térdeltem. Szűk térben (pl. Bar Room Brawl) viszont sokkal kevésbé jó - ill. persze hatékonyság terén messze van a Gunzitól meg a Sirentől. DeathTrapet meg nem lehet nem szeretni, ahogy dupla sebességgel, a félméteres karmait lóbálva rárohan bárkire, aki csúnyán néz ránk
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12178 üzenetére
Hát ja. Annyira silány az FPS-termés manapság, hogy ha lőni akarok, akkor vagy nosztalgiázok (pre-2008), vagy Borderlands 2.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12180 üzenetére
A New Order kimaradt annak okán, hogy a 2009-es reboot állatira nem tetszett. De akkor majd ránézek
Amúgy meg nekem a DICE-féle cuccok rém unalmasak, CoD - forget it, stb. stb. De ha valaki tud single komponenssel is rendelkező jó first person shootert (akár indie), nyitott vagyok[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12183 üzenetére
Hát nagyon köszi, hogy így összeszedted
Dishonored tervben van, arra nem is shooterként gondoltam. DXHR szintén, ott valahogy rá kéne vegyem magam, hogy ne a lövész ágon nyomassam, mert az pont nem lett igazán jó benne. De imádom az univerzumot
Shadow Warriort 2013-at nem ismerem, azt biztosan meglesemFC3, Blood Dragon, Metro széria megvan, azok sajna nem jöttek be.
A Talos Principle (meg a Serious Sam 3) miatt vérzik a szívem. Nem tudom, miért, de az összes Croteam engine-es játéktól 15 perc után szédülés + hányinger. Pedig az SS3 valami eszméletlen rampage (nem beszélve a best ever védelemről a crackelt verzióban
), a Talos meg tényleg ígéretes.
(#12184) sss: a CS:GO nem multi only?
BL1 replay nekem megvolt tavasszal(#12185) Yutani: az első CoJ-jal játszottam anno, ezt lehet felfrissítem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12188 üzenetére
FC3 többé-kevésbé tetszett, de kissé laposnak éreztem. Aztán amikor az egyik gyűjtögetős küldetés úgy ért véget, hogy fail, mert kicsúsztam a mission area-ból, és persze mentés meg nincs, akkor nyugdíjba ment a játék. Amúgy ez a checkpointosdi eleve nagyon fájó pont.
Blood Dragon ilyen megosztó game - általában vagy nagyon szereti valaki, vagy a falra mászik tőle.
METRO-t egyszerűen untam, nem kötött le.Ez a szelektív MS valóban rejtély. Az biztos, hogy folyamatos egyenletes mozgás esetén megbízhatóan felbukkan (pl. BitTripRunner), de first person esetén csak a CroTeam engine hozta elő - még a Doom 2 sem, pedig abban aztán minden adott hozzá. 5 éve még semmi ilyen nem volt, úgyhogy kénytelen vagyok arra gondolni, hogy öregszem. Well, fuck it then, aye?
Shadow Warriort már tárazom is
(#12187) dadawa: jaja, ezek mennek, nemrég volt Prey, most Quake 4 in progress.
(#12190) sss: O happiness
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
ON: GameAgentnél a teljes BL2 csomag (headhunterekkel együtt) 10 EUR.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12193 üzenetére
Áh, nem olyan komplikált, csak rettentő szögletes vagyok
Van 1-2 olyan aspektus minden műfajnál, ami ha kicsit is gyengébb a topnál, akkor nekem kuka. Ügyességi játékoknál pontos kontrol, logikai játékban fair fejtörők, shootereknél immerzió - ezért szeretem a többséggel ellentétben a Crysis 2-3-at, mert a játékos-fizika kiváló, tényleg az az érzésem, hogy én mozgok a nanosuittal, ill. a fegyverek kezelése is nagyon életszerű. Vagy még jobb példa a Zeno Clash, ami játéknak a legjobb indulattal is közepes, viszont a pofozkodás élményének átadása megfizethetetlen
FC3-nál benne van a pakliban, hogy tovább kellett volna vele próbálkozni - miután néhány alkalommal kölcsönbe kaptam a játékot (= a teljes accountot) tesztelni, 1-2 óra játék fért bele. Nem nyűgözött le, nem vagyok motivált fizetni érte, ráadásul UPlay kell hozzá. SLAM!
Jah, és a Shadow Warriort kipróbáltam, állat
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
[Prolixus] #12197 üzenetére
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
- a meggyőződéses Gunzerker
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
Hzoltan969 #12204 üzenetére
Én HC módban nyomtam eddig, viszont a Psycho-val elég béna vagyok, úgyhogy meg lehet próbálni
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
Hzoltan969 #12206 üzenetére
OK
Hányas szint?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Ingatlanos topic!
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- Ukrajnai háború
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Honor 90 - modellalkat
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!