- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom mobilszolgáltatások
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz DroneZ^ #22409 üzenetére
Előnye az E92-nek hogy a modernebb 2,5 literes erőforrás majdnem olyan erős (-13le) mint a nála ~5 évvel idősebb 3 literes, ami egyrészt gyakoribb, másrészt kevesebb rá a regisztrációs adó.
Ellenben ha egy M-csomagos E46 330ci és egy M-csomagos E92 330i-t hasonlítasz össze árban, mire magyar rendszám kerül rá ott a 1,5-2 millió forintos difi, tehát 1,5szer annyiba kerül a fiatalabb 3-as coupe. Ez azért baromira nem minimális különbség.Más kérdés persze ha egyéni preferenciáid szerint jobban bejön a Non-FL E46 vagy az E92 modernebb formája mellé nem hiányzik az M-csomag, esetleg a némileg gyengébb menetteljesítmények...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"