Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz H.Ezredes #42001 üzenetére

    "Egyébkét meg felesleges erről beszélni rengetegen kiszerelik bárhol a világon sőt a legtöbbet külföldön veszik ki és nem pedig itthon...."

    Ezert tart ott most a diesel buli, ahol.... En ha ilyen euro 5 -os dieselt fustolni latok, mindig kopok egyet. Szerintem azt kellene atgondolni, hogy ha diesel auto kell, akkor lesznek plusz koltsegek. Ha olcson, sok kilometerrel veszel egyet, akkor pedig egyenesen szamolni kell vele, hogy a DPF cseres lesz, a turbot meg fel kell ujitani. Az pont nem nagy penz, 100k alatt megvagy, nem kell ujat venni. Sot, mehet bele egy erosebb kozepresz ennyiert, es akkor le van a gond, meg erosebb is lett az autod mindenfele hokuszpokusz nelkul.
    Kulfoldon sem lesz mar buli, szerintem a nemeteknel is nezik, vagy mostantol nezni fogjak, es ez igaz Nyugat-Europara. Magyarorszag is beall a sorba egyhamar, pont azok az emberek miatt, akik kipakoljak a DPF -t az autobol. Meg ha a vizsgahelyen nyomsz is egy kis kenopenzt, a rendor, az NKH -s ugyan ugy kiszedhet a forgalombol, ha azt latja, az autod kopi a fustot. Aztan ugrott is a forgalmi. Igen, errol is szo van, idaig elmennek, mert a diesel orulet lassan atmegy boszorkanyuldozesbe.

    Egyebkent meg a "A DPF szűrő végleges kiiktatása bűncselekménynek minősül!!!"

    Ha erre nincs a usernek penze, akkor vegyen 1.3-as benzines Suzukit. :)

    Egyebkent csak csondben jegyzem meg, tovabbra sem erted a dolgot. Miert is a tulajdonosoknak kellene lepnie ez ugyben? Minden diesel autoban DPF van, de egyik sem gyullad ki. Sot, a 20D -ket leszamitva mas motorral felszerelt BMW sem gyullad ki. Ne mar hogy normalis legyen az, hogy egy gyari szervizbe hordott auto 6-7 evesen leeg, mert egy nyilvanvaloan gyari hibas alkatresz lett beszerelve, amire aztan nem tortent visszahivas. Mint sok masra sem, eleg csak a hulladek lancokra gondolni. Gyar szerint lifetime, a valosagban meg ha elszakad 150k km-nel, akkor Te vagy a hibas, avagy kopo alkatresznek konyvelik el, ami igazabol kozel gazdasagi totalkart okoz. Bar a BMW -nel a mai vilagban a lifetime az a 200k km, nem hiszem, hogy tobbre tervezik a sz@rjaikat, elo pelda erre a dpf es a lanc, turbo.
    Ez igy kapasbol tobb mint masfel milla, ha gyari szervizbe viszed csereltetni. A 'hulladek' japanok meg elmennek ketszer ennyit ugy, hogy fel sem nyitjak a motorhaztetot.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák