Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #58603 üzenetére

    Mennyire életszerű amit írsz ? :D Az amúgy is 5 gangos váltó alá beraksz egy még rövidebb diffit.... Tök jó 230-nál már forog egy kellemes 6200-6300-at. Szóval veszel 400K-ért tengelyt mellé veszel differenciálművet X Forintért ezt mind ugye be is kell építeni plusz tömítések és munkadíj. Majd még kell egy programozás is azért. Hirtelen elköltöttél 5-600K-t csak ezekre és van egy E39 30i-d ami 240-50-nél csövön leforogja magát ha nem valami ultra rövid diffit raksz alá mert akkor már jóval előbb :C Utazóba is kényelmetlen lesz legalább.... :D Ez tényleg tök jó opció egy 540i-vel szemben.... :C De még mindig nem mondtad meg,hogy az E46 30i-hez képest egy ~130kg-al nehezebb E39 30i,hogy fog jobban menni???? Amit összeszedsz a tuningolással azt elveszíted a súlyon.... Továbbra is várom azt az E39 30i-t ami tudja 100-200-on a 15-16s közötti időt 402m-en 13 közepe végét... És 0-100-ra kevesebb mint 6s-et :R

    De itt is látható 540i

    Sajnos E39 530i-re nem igen van adat csak E46 330i-re képzeld hozzá,hogy az E39 szarabbat megy a súly miatt

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák