- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #4992 üzenetére
Ahogy már írták előttem is, a 7-es egy sokkal bonyolultabb, sokkal kifinomultabb szerkezet, ebből adódóan több minden is hibásodhat meg. A 3-as egy sima polgári átlagautó (legalábbis tőlünk kicsit nyugatra), a 7-es pedig státusszimbólum szinte mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4992 üzenetére
mert a 7es a csúcs a 3as meg belépő volt akkoriban.ezért.minden kb 3x annyi hozzá.
de tény ettől még el lehet autózni vele.és ha van szerelő ismid netán kapcsolatod alkatrésznagykerhez.és ezek az apró dolgok nem idegesítenek akkor hajrá.biztos sok örömedlesz benne.azért ezek még az odavágós forma 7esek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014