- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz totyika93 #46351 üzenetére
pontosan ez a probléma
(#46352) kissusuly
ZF 6HP19 van rajta. Maga a váltó jó mai szemmel egy picit lassú de fel lehet szoftveresen javítani a váltót váltási idők stb az alaphoz képest kb dupla olyan gyorsan vált sebességet / reagál mint előtte de még úgy is elmarad a 2 generációs 6HP váltási / reakció idejétől. Leginkább a turbina szokott tönkre menni meg a siklócsapágyak elkopnak... Ha turbina felújításkor ki vannak cserélve ezek a csapágyak is illetve különböző tömítések mellé akkor elég sokáig jó lehet utána. Lamellákra nem jellemző,hogy szarrá kopjanak főleg nem egy "gyenge" M54 30i motor alatt mivel a teljesítmény kevés a nyomaték meg alacsony hozzá... Igazából olajat kell cserélni benne mindig és meghálálja...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen