Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz dízelracer #15713 üzenetére

    Eddig konszernes ócska Audi -t használtunk, az ócska, überszar 4.2 FSi motorral. Én tapasztalatról beszélek. Mert előtte a 3.0 TDi, alias szar PD se működött, és még lomha is volt. A 4.2-es nem lomha, cserébe mindig elromlik, és zabál is. Nem beszélve a tömérdek elektronikai hibáról... Egy ipari hulladék, és még csak nem is kényelmes.

    "Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni."

    Ott a BMW V10-ese erre a célra, ők letették. Ez nem az én dolgom...

    Az F1-ből pedig nem azért nem lett semmi, mert a BMW nem gyártott megfelelő motort. Szar lett az aerodinamika, ennyi. És azért letettek az asztalra ezt-azt. 2002-2003, konstruktőri 2. -ak. A semminél ez egy kicsit több.

    A turbo -s motorokhoz meg hozzászoktam, ugye már nem 1 éve a BMW 35i motorja a legjobb a kategóriájában. Most meg az új 28i szintén viszi majd a prímet, dízel oldalt pedig a 23D volt az első ilyen motor. Minden tekintetben az élen járnak a dupla turbo -s fejlesztésben.

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák