- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #15713 üzenetére
Eddig konszernes ócska Audi -t használtunk, az ócska, überszar 4.2 FSi motorral. Én tapasztalatról beszélek. Mert előtte a 3.0 TDi, alias szar PD se működött, és még lomha is volt. A 4.2-es nem lomha, cserébe mindig elromlik, és zabál is. Nem beszélve a tömérdek elektronikai hibáról... Egy ipari hulladék, és még csak nem is kényelmes.
"Majd ha te magad tudsz annál jobbat letenni az asztalra akkor lehet menni fikázni."
Ott a BMW V10-ese erre a célra, ők letették. Ez nem az én dolgom...
Az F1-ből pedig nem azért nem lett semmi, mert a BMW nem gyártott megfelelő motort. Szar lett az aerodinamika, ennyi. És azért letettek az asztalra ezt-azt. 2002-2003, konstruktőri 2. -ak. A semminél ez egy kicsit több.
A turbo -s motorokhoz meg hozzászoktam, ugye már nem 1 éve a BMW 35i motorja a legjobb a kategóriájában. Most meg az új 28i szintén viszi majd a prímet, dízel oldalt pedig a 23D volt az első ilyen motor. Minden tekintetben az élen járnak a dupla turbo -s fejlesztésben.
Don't Tread On Me