Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mh197

    senior tag

    válasz dragonfx #12168 üzenetére

    Nem, nekem 318 tds -em van sedan verzióban.
    Képek lesznek hamarosan. Korábban már linkeltem be, de azok még csak a vásárlási képek. Jelenleg már túl van az autó mindenféle javításon, amit egy használt autó vásárlásánál meg kell tenni. Összesen vadi új gumikkal, meg minden alkatrésszel, munkadíjjal 330 ezer Ft-ot költöttem rá. Hátra van még a két hátsó ív javítása, meg az azt követő alvázvédelem. Ezek kb 50-80 ezer Ft körül lesznek még. Meg még pár apróság, pl új belső szőnyegek, meg pár kis műanyag patent, aztán nem lesz mit javítani rajta. Max ez a kis bakkaás zavar elinduláskor, de lehet veszek hozzá egy másik difit, meg kardánt tartalékba, és nem fogok vele foglalkozni, míg nagyon nem lesz zavaró. Ha meg lesz rá idő, meg lesz keresve, mi okozza.

    Ja, időközben megvolt az első lerobbanás is vele. Valami idióta szerelő az AC pumpához menú vezetéket kicserélte egy vékony gagyira. Na annak a borítása megadta magát, letestelt, és leállt az autó. Előtte is akadozott már, de nem is gondoltam erre. Most már tökéletes, semmi akadozás, a motor hangja is hinátlan, nem füstöl, nem csörög, keveset eszik, kb 5-5,5 liter közt jövök ki vele, pedig nyomom neki. Igaz mindig shellnél tankolok. Ott még a kiszolgálás is egységesen normális minden kútjuknál, nem úgy, mint egyes más kutaknál...
    Mielőtt kijött volna ez az AC pumpa vezeték dolog, volt egy kis szelepcsörgése alapjáraton, és arra gondoltam, hogy szar a hengerfej, de mióta meglett javítva ez, azóta az is teljesen elmúlt. Gondolom nem kapott elég naftát, és csörgött, vagy nem tom. Mindenesetre most tök olyan a motor járása, hangja, mint a netes youtube videókon is hallható eredeti 318 tds motor hang. Igaz nem egy bika erős ez a motor, de az alacsony fogyasztás és biztosítás, fenntartás, meg a kényelem mind kárpótolnak ezért, és nekem ezek voltak a lényeges szempontok a vásárlásnál.
    Képek akkor hamarosan. :)

Új hozzászólás Aktív témák