- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz kulejmani #44301 üzenetére
Nem kivanok a zsebedben turkalni, de oszinten valld be magadnak, hogy van-e evi minimum 500 ezer, de inkabb 1 millio forintod arra, hogy szinten tartsd az autot es a meghibasodasait megcsinaltasd.
Es ha van is, nem koltened ezt (illetve ennek egy jelentos reszet, ha mas autohoz hasonlitjuk) szivesen valami masra? Pl. tanulasra, utazasra, nyugdij elotakarekossagra.
Nagyon jo az E61: kenyelmes, csendes, tagas, szuper dolgokat tud, de becsuletesen rendben tartani evi 1 millio koruli osszeg. En neha visszasirom, mert nagyon jo volt vele utazni, de aztan elhesegetem a gondolatot, mert most azt az osszeget inkabb felreteszem egy korai nyugdijazasra.
-
szőröscica
addikt
Mindent lehet, a kerdes, hogy erdemes-e. A Tiedben biztos nincsen? Szinte az osszesben meghal a bluetootht vezerlo MULF modul. Ez javithato, cserelheto, idovel ujra be fog szarni (talan a MULF2 mar jobb).
A nullarol kiepites szerintem masszivan hatjegyu osszeg lenne es szet kellene bombazni a kocsi belsejet.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #44578 üzenetére
Szerintem nyugodtan kifejtheted, erdekes latni, hogy egy regota BMW-t hasznalo ember velemenye hogyan valtozik, ahogy egyre ujabb modellekbe ul at.
En E30, E34, E39, E61 vonalon voltam, elso ketto csaladi autok voltak, utobbi kettot uzemeltettem. Nekem is megvan a velemenyem.
-
szőröscica
addikt
De be fog szarni benne valami mas. Most itt annyi torent, hogy nem lesz csapagyas a motor ujabb 200 ezer km-en keresztul, es talan a vezermuLANC sem szakad el. Ez azert nem oriasi elvaras, barmivel jarj is.
Majd jonnek az injektorok, a nagynyomasu, a csoda komfort elektronikak, stb. Arrol a gyartorol beszelunk, aki egy antenna jelerositot vagy egy bluetooth modult sem tudott megcsinalni normalisan.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz Gsx-rr #44786 üzenetére
Szerintem, ha hosszú távot fut, akkor jó az a 15 ezres periódus is.
Mi néha az E39 530d-ben 20 ezrenként dobtuk le, de az tényleg utazóautónak volt tartva. Ha beindítottuk, egy irányban minimum 200km-t ment, de inkább 800-1000km-t. Semmi baja nem volt a motornak óra szerint 390 ezer km-nél sem, és még az olajcserét visszajelző ledekből is több világított.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #44791 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy ő ezt csinálja az autójával, hanem, hogy mi anno az E39-cel csináltunk néha ilyet, és ha hasonlóan használja, akkor a 15 ezer szerintem belefér egy jó olajjal. Ha városozik, nyilván nem. Én még a fos Nissanomban is ledobtam 10 ezrenként az olajat, pedig az egy szög egyszerű, DPF nélküli Euro 3-as dízel volt, mert sokat városoztam. Meg az E61-ben is, tudod jól. Bár ott kár volt olajat cserélni, az utántöltögetés biztosította volna a teljes cserét 20 ezer km-en.
-
szőröscica
addikt
válasz kovbandi82 #44884 üzenetére
Realoem.com-on nezegess cikkszamokat. Az elso ulesek szerintem tuti stimmelnek, a hatsok valoszinuleg nem, hasonloan az ajtokarpitokhoz, bar utobbira nem vennek merget.
-
szőröscica
addikt
válasz kovbandi82 #44886 üzenetére
De ha kiválasztod az évjáratot és a kivitelt, akkor meg tudod nézni, hogy mi van mondjuk egy 93. júniusi szedánban, és mi van egy ugyanekkor gyártott touringban.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #44906 üzenetére
Igazabol itt az a kerdes, hogy megeri-e az illetonek, hogy 7 millioert legyen egy ilyen autoja vagy sem. Szerintem korrekt dolg Ezredestol, hogy leirja, hogy ezekre az autokra ennyit ra kell kolteni, mert kulonben meg fognak allni alattad.
Ezek utan mindenki merlegelhet, hogy kell-e neki ilyen vagy sem. Ha van ra love, akkor miert ne. De en mondjuk 7 millioert F10-et ugy vennek, hogy igazabol 20-ert is megtehetnem, csak nem akarnam benyelni az oriasi ertekvesztest. Mert ha csak egy 7 millios kocsit engedhetek meg magamnak, akkor tuti nem F10-ben gondolkodnek.
En is elkovettem ott egy hibat, hogy realisan egy 4-5 millios kocsit engedhettem volna meg magamnak, vettem egy E61-et 10 ezer euroert, beeboritottam masfel milliot, es az mar elegge fajt, mert nem ert veget ott a tortenet, hanem jottek volna meg szep nagy osszegek.
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #44990 üzenetére
Ezt kell megvenni.
-
szőröscica
addikt
válasz bröton #44996 üzenetére
Meg akkoriban másképp néztek ki a nyárik, nem ilyen semi-slick jellegűek voltak, sokkal inkább a négyévszakosokra hasonlítottak. És más volt a tempó, más volt a forgalom nagysága, kisebb, könnyebb autók voltak.
Aki ma nyárival közlekedik télen, ha 10 millió km van mögötte, ha 200 éve vezet, ha 20-al gurul, azt inkább kiszerkesztettem, hogy mit gondolok róla, de inkább tegye le a kocsit, ha nem fér bele egy évszaknak megfelelő garnitúra.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #45052 üzenetére
De nem is csapagyas a motorja 200 ezer km utan.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #45056 üzenetére
Tavaly voltam Jordaniaban, ultem 4-500 ezret futott Elantrakban, sokkal jobban egyben voltak, mint a 200 ezret futott E61-em. A ZF6HP osszetette volna a ket kezet, hogy olyan eszrevetlenul valtson, mint ami azokban volt. Ott a kocsik java resze Hyundai/Kia/Toyota Hilux. Mert a sivatag kozepen nem opcio, hogy elromlik az auto.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Boldog karit mindenkinek!
Szeretnek elnezest kerni, ha valakinek esetleg a lelkebe gazoltam volna az elmult idok hozzaszolasaival. Nem merlegeltem azt, hogy a legtobb itteni tulajdonos abban az auto irant erzett rajongasi fazisban van, amibol en mar kiestem.
Szoval beke.
-
szőröscica
addikt
Na, ha lenne egy 100 millios nyugdijmegtakaritasom es egy 50-60 millios hazam valami csendes helyen, akkor egy ilyet bevallalnek: [link]
-
-
szőröscica
addikt
válasz KAMELOT #45262 üzenetére
De akkor Opelt kell venni, mert az legalább nem gyullad ki.
A BMW attól is BMW, hogy olyan minőségű extrák érhetők el hozzá, amik máshol nem - jó HUD, csoda komfortülés, night vision, lézer fényszóró, dupla üvegezés, stb. Egy fapad négyhengeres dízel BMW a futóművét leszámítva nem jobb autó egy Mazda 6-nál vagy bármilyen más kommersz márka autójánál.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45268 üzenetére
Igen, de nem feltétlenül ugyanolyan minőségben. Pl. a HUD csak egy plexire vetít, nem a szélvédőre, stb.
Nekem saját példa: volt egy 2005-ös Nissanom, esőérzékelős ablaktörlővel. Elég jól működött, de sokszor megzavarodott és lassan reagált a változásokra. A 2004-es E61-emben hibátlan volt, soha egyetlen egyszer sem kellett a bajuszkapcsolóhoz nyúlnom.
-
szőröscica
addikt
Fapad alatt most egy gyengén felszerelt autóra gondoltam, de köszi, hogy ismételten villantod a négyhengeres dezső frusztrációdat.
Tartom, hogy a futóművét leszámítva nem jobb egy gyengén felszerelt 520d egy hasonló motorral szerelt bármilyen középkategóriás autótól, legyen az Insignia, Passat, Mazda 6, Kia Optima. Ja és ez persze igaz az 520i-re is, csak az legalább nem egy traktor.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
5w30 szvsz jo lesz a dizelnek, jobban ken es kevesebbet fogyaszt mint az 5w40 a nalunk elofordulo idojarasban.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #45376 üzenetére
Ok, mi meg bejartuk Spanyolorszagot haromszor keresztul kasul pont ugyanolyan motoros E39-el, mint a Tied, volt, hogy a 40 fokban araszolva sutottek az oldalablakok, de nem fogyasztotta el, koszonte szepen, az a motor boldog volt vele. Egy-egy ilyen kirandulas 8-9 ezer km-es volt.
Nem egy 550i-be, hanem egy 318d-be irtam, hogy jo lesz. Azt bizonyara nem nyelezik allandoan.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #45418 üzenetére
A Nissannal anno ugy mukodott, hogy minden muvelethez meg volt hatarozva a gyari eloirasok szerint a szukses idotartam. Ennel tobbet akkor sem szamithattak fel, ha egy berohadt csavar miatt fel napot szivtak.
-
szőröscica
addikt
válasz Elektrosokk #45464 üzenetére
Ennyiert en ezt barmikor.
-
szőröscica
addikt
A gyarinal siman le lehetett huzni a kabelt rola, ennek nincs a tetejen egy mini 2 pines csatlakozo? Ki is lehet programozni tudtommal. Illetve kis roncsolassal cserelheto a benne levo ledsor, de utana parasodas veszelye fennall. Persze ez mind a gyari, facelift elotti dynamic xenonos lampatestre vonatkozik, fogalmam sincs, hogy neked pontosan mi van.
Mobilgumi.hu foglalkozik lampajavitassal, korrekt srac, kerdezz ra.
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #45491 üzenetére
Letagadhat, de a kulonbseg ott lesz, es minden alkatresze 120 ezerrel faradtabb lesz, a kaszni tobbet csavarodott, az ulesek, a patentok, minden. Volt a csaladban uj, hasznalt, megkimelt, mindenfele kocsi, az ujnal es keveset futottnal jobb nincs.
Nem egy lefingott 160-ast kell egy megkimelt 280-ashoz hasonlitani, ugy valoban nektek van igazatok.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45502 üzenetére
Szinte tuti nem garancialis, alig van olyan az orszagban. Meg a vegig holland eloeletuek kozott is ritka, mint a feher hollo, mert ha kicsit tulcsusztak az eves szervizzel, mar buktak a garit. Eleg szigoru a GM ezen a teren. Illetve latnad az Ampera facebook csoportot, idiotak tomkelegeve van tele, mokoljak a kocsit ossze-vissza, 5kwh aramert az anyjukat eladnak, stbstb. Komolyan, az E60 csoport szazszor normalisabb volt, pedig ott a tarsasag java resze nem iden barnult, irni alig tudo egyenekbol allt.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #45504 üzenetére
Nem akarom szetoffolni a topikot, az a legkevesebb, hogy toljak bele a kinai xenon szetteket ezerrel, de volt olyan, aki ellenallast forrasztott a gyari homero ele, hogy a motorvezerlo azt higgye, melegebb van odakint es ne kapcsoljon be a benzinmotor -10 fokban. Szerinted?
-
szőröscica
addikt
Az F10-ek ara elegge bezuhant, 4-4.5 kozott 2010-11-es, szepnek tuno hathengeresek akadnak boven - dizel/benzin egyarant.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- SörcsaPH!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Renault, Dacia topik
- BestBuy topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen