- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5242 üzenetére
Ha nem csak rövidtávon jársz vele városban ( 5-10km, közte leállások ), akkor nézesd meg a generátor fesszabályzóját is - nem indokolt, hogy 1,5 év alatt lehaljon az akksi.
Ha rövid távokon használod, akkor viszont előfordulhat, hogy megette a sok indítózás - amíg megy a verda nincs ideje rendesen feltölteni az akkut - leállítod, a következő indítózás megint kivesz egy csomót belőle és szép lassan elfogy az akksi, mert nincs rendesen töltve...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5247 üzenetére
a 2. sokkal jobb de automata.
nem sok ez a km bennük??
meg 4.4 liter 286 ló ...elég kevéske...a 3.0ás m3 volt 92ben 286ló....erősen le van fogva a moci..meg 4.4es az már 545i.van 535i is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5247 üzenetére
A zöld már a faceliftes, a fekete még nem. A zöldön szemre valami nem stimmel azokkal a gumikkal, túl kicsinek tűnnek, és ez el is rontja az összképet. A sötét fólia sem szimpi. A bézs belső viszont nagyon szép, sokkal szebb mint a szürke.
A 200k km-től ne félj. Nem túlhúzott rizsrakéta ez. Egyik ismerősöm E34 40i-jében 500k km körül volt és nem volt baja.
De dragonnak igaza van, ha a brutál erő kell, akkor inkább M3-at vegyél. Húz az 540 is mint egy mozdony, de azért az M3 körbeautózza bármikor.
(#5248) dragonfx
Ezek automaták mind, de igazából itt már van akkora erő, hogy nem is nagyon hiányzik a manuál. Nagyon ritka a kézi 6 gangos.Off:
[L:http://www.youtube.com/watch?v=tt06N8EjVfU]1,6 Stilo vs Mitsu Lancer Evo[
30mp/h-ról a nyomnak padlót 5.-ben és a Stilo lealázza a Lancert. Amíg nincs turbónyomás addig halott a Lancer./L][ Szerkesztve ]
-
Tompo
aktív tag
válasz MPowerPH #5270 üzenetére
Ha karbantartják szerintem elég sokat megy, ismerős 530d + chip 376e van most benne, viszont másik ismerősnél E39 540i, 167e-nél széthullott a váltó, pedig 0km lett véve, egy tulaj.
A dieselekben halnak meg előbb, a nagy nyomaték meg a hajtós tulajok miatt ez sajna igaz, főleg 530d, 535d-kre jellemző. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5253 üzenetére
egy e36 m3 se extrákban se menetteljesítményben nem lenen visszalépés...és szerintme e39 forma..ne a számozást nézd.
Az M5 fenntartása semi hiszem annyira horror egy 540i.hez képest.elég alul van hangolva, engem zavarna.
Az e46 m3 van már 6 környékén,ha beleveszed anno 22 volt.6x díjnyertes moci.és nem hinném alap kipuffal egy 8as hangba elverné."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5284 üzenetére
az utolsó pármondatod mindent elmond, erről beszélek, kell neked a baj hogy esetleg kikapjál egy xarabbat próblémásabbat? ...M5 dupla ennyit eszik és ugyse tudod kihasználni max. fél milkás detektor blokkoló berendezésekkel..meg az már veszélyes azzal padlókat nyomogatni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5380 üzenetére
Az elektromos ülést bárki megrendelhette az E36-jába. M3-ba én sem rendeltem volna meg, az a gép nem a luxusról szól eredetileg.
Az E34 amiről beszélsz pedig valószínű egy individual kivitel lehetett, aminek szintén semmi köze az USA piachoz. Az individual opciók mind elérhetőek voltak az EU modellekhez is. -
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #5386 üzenetére
hát nemtom, szerintem teljesen felesleges ez a motoros mizéria.
az enyémben is motoros ülés van, de csak azért mert én szalonban kiállított autót vettem és így jobban megérte, viszont a felszereltséggel nem játszhattam.úgyis csak egyszer kell beállítani az ülést, akkor kibírnám kézzel is.
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5389 üzenetére
Én is nagyon szeretem az extrás autókat, amit mi sem bizonyít jobban, hogy itt a fórumon az egyik legjobban extrázott autó. (talán E-Max 7ese után) Az M Motorsportos autók lényege viszont abszolút nem a kényelem, és mivel úgyis csak 2. autónak való, ezért nem is hiányoznának ezek a bizbaszok.
-
Bubu79
addikt
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #5398 üzenetére
Te meg milyen honlapokat nézegetsz?
És még azt hiszed, hogy bevesszük azt a maszlagot, hogy nem ücsörögtél túl sokat egy frankó ülésfűtéses autóban?MOD: Nyáron a strandon meg ne ülj le a beton padkára mert a végén rá lóg a tököd és nemző képtelen leszel.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5398 üzenetére
Ki az a hülye aki 90 percig maxon használja az ülésfűtést?? Úgy már 10 perc után is baromi kellemetlen. (Egyébként a maxról pár perc múlva magától visszakapcsol kisebb fokozatra.) Addig kell, amíg elkezd bemelegedni az utastér, utána esetleg alacsony fokozaton. Ekkor meg már alig fűt valamit.
Egyébként ha jól elolvasod a linken leírtakat, akkor sehol nem írják azt, hogy tartós nemzőkeptelenséget okozna. Annyit lehet kikövetkeztetni belőle, hogy ha 90 percig rotyogtatod a tojásokat, akkor mondjuk aznap valószínűséggel kevésbé leszel nemzőképes. Ezt a részt is a figyelmedbe ajánlom : "még nem bizonyított, hogy az ülésfűtés károsítja a nemzőképességet"[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #5430 üzenetére
Gondolom több van belőle.
De mint írtam korábban, felháborító mennyire el vannak szállva egyesek az árakkal.MOD: látom, időközben szerkesztetted. Csak arra tudok gondolni, hogy pár idióta feltette ilyen horribilis összeggel az autóját, a többi meg ahhoz szabja az árat.
[ Szerkesztve ]
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #5453 üzenetére
a 35ibe 600 az alapjárat 1000től húz rendelkezésre áll a max. nomaték..nem is érdemes lehuzni tiltásig mert ott csak lóerő van nyomaték visszaesik vagy 30%kal.
1000-4000 között milyne jó lehet autozni.Amugy a 35iből most cisnáltak 414 lovasat totalcaron fenn van valami olasz műhely RDsport asszem.na az elpicsázza az M3at még lehet az M5öt is.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #5464 üzenetére
Azt tudom, hogy 2.5 -ös valójában...
És az 525i? Bár azokból elég kevés van...MOD: Most fogtam csak fel végig a mondandód... azért egy E46 320i jöhetne ha szép állapotban van, sokkal oclsóbb mint a nagyobb motorral szereltek. E39 -ból csak 528 at vennék esetleg 525 -öt.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5469 üzenetére
Pedig a jobb emisszióból egyenesen következne, hogy a fogyasztás is alacsonyabb. Lehet, hogy más a váltó vagy a difi áttételezése a két autóban és ezért születhetett ez az eredmény.
A 25i modernebb, mert 2,5 literből tud 192 lovat EURO3 norma teljesítésével, a 28i pedig csak EURO2-es és 2,8-ból hozza ki a 192lovat. Kihegyezve egyik sincs különösebben.[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5474 üzenetére
Nem mondtam, hogy egy nagy was ist das a 25i, de te úgy beszélsz róla, mintha egy 600-as trabant motor lenne. Nüansznyi különbségek lehetnek. Az persze természetes, hogy a nagyobb köbcentis motor valamivel jobban autózható.
Az EURO2-3 neked lehet, hogy faszság, de a mérnököknek elég fejtörést okozott, ezt hidd el nekem. Ezért lett az E39 523i csak 170 lovas, az 528i pedig csak 192 lovas.
Az E34 525i-t kár ide keverni, az még a jó öreg acélblokkos meggyilkolhatatlan szerkezet. Jó motor, de az EURO2-3-hoz köze sincs. De ez természetes egy 10 évvel régebbi fejlesztésű motornál.
"Az 525i -t vagy automatával, vagy manuállal adták ki, úgy ahogy a 28i -t. Semmi különbség nincs a kettő között."
Ó, ha tudnád, hogy hányféle váltója, és diffije volt/van a BMW-nek, és hogy mennyire szeretik mixelgetni őket a különböző modellekben/évjáratokban, akkor nem mondtál volna ilyet. -
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #5476 üzenetére
Jah, egy kicsit szerintem is túlzásba viszik ezt az EURO mizériát. A motorfejlesztéseket is jelentősen befolyásolja, mert elég nehéz egyszerre megfelelni a normának és jó teljesítményt is nyújtani. USA-ban kicsit komplikáltabb a helyzet, mert ott államonként változnak az előírások. Konkrétan Californiát és New York államot tudom, ahol nagyon szigorú előírások vannak. Itt a dízelek tényleg nem nagyon tudtak labdába rúgni ez miatt. Most a közelmúltban kezdtek el beszivárogni nagyobb mennyiségben, amikor tartósan $100 fölött volt a nyersolaj ára. (meg a közelmúltban értek be az olyan fejlesztések, mint a részecskeszűrő és társai)
528i-t vezettem, 25i-t még valóban nem (legalábbis E39-ben), de hogy azonos használat mellett ez utóbbi többet fogyasztana, kicsit hihetetlen számomra. Valami oka biztos volt, hogy ez az eredmény jött ki.
A 28i-t annyiban módosították, hogy a kipuff oldalra is megkapta a változó szelepvezérlést.
A 30i tényleg isteni, talán a legjobb S6moci, amit E39-be építettek. -
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5479 üzenetére
Ugye nem azt akarod mondani, hogy csak a számítógépre hagyatkozva állapítottad meg, hogy jó a generátor és a ráépített fesszabályzó?
Mérés nélkül nem lehetsz biztos benne...
Az önindító ha perselyes, az is okozhatja azt, hogy leszívja az akksit, mert bizonyos helyzetben megszorulhat annyira, hogy nem tudja megforgatni a motort - de ezt megintcsak látnia kéne szakembernek...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #5479 üzenetére
Nekem 523i ugyanezt eljátszotta, elvittem bmw-be, ott volt egy hétig, nem tudták mi lehet, mindent végignéztek rajta.
Azt mondták, egyetlen megoldás, lehetőleg minden vagy minden második nap menjen vele, hajtsam meg egy picit...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5483 üzenetére
Szép kis túra lesz, mert millió egy dolog megkapja fixen a 12V-ot - a rádiótól elkezdve az ablaktörlő vezérlőelektronikáig csak a jóisten tudja, hogy mi nem...
Emellé szoktak kapni egy kapcsolt 12V-ot is, hogy tudja a jószág, hogy mikor van gyújtás...
Mezei autóvillamosságishoz ne vidd - azok csak mókolnak rajta, meg találgatnak.
E36 műszerfal - nem ment az üzemanyag szint mérő és a sebesség óra sem mindig üzemelt - az óra mögött az összes vezeték megpucolva - "mértek" rajta.
Sebességjelet is, mert az illető meg volt győződve arról, hogy bizonyára egyenfeszt mérhet rajta - holott a sebességjelet egy induktív adó szállítja az órának, feszültségimpulzusok formájában, amolyan négyszögjel jelleggel - ha ép a huzalozás mindenhol.
Itt valaki tüsténtkedett a hátsó ülés alatt is - ott is meg volt nyesve a létező összes kábel, majd nemes egyszerűséggel összesodorta "szaki" és szigszalaggal fixálta.
Akkora kontakthiba volt, hogy nagyobbat rajzolni sem lehetett volna - mert a p@csköszörű lusta volt forrasztani és rendesen leszigetelni a mókolmányát, amire nem is lett volna szükség - a pucolt szakaszon a réz az idő folyamán oxidálódott és mivel nem volt rendesen még csak összesodorva sem, így hol volt érintkezés, hol nem...
Mellesleg a szintjelző a tankban lévő potiról letört vezeték miatt nem üzemelt, de ez is csak az után derült ki, hogy egy magamfajta kókler megnézte...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5486 üzenetére
Ha van egy multimétered, Te is ellenőrizheted, hogy van-e rendes töltésed - 13V feletti feszültséget kell mérned az akksi sarkain járó motornál ( névlegesen 14,4 lenne... )
Gyújtás nélkül mérve az akksin az áramot látható, hogy mennyi a nyugalmi áramfelvétel. Ha az magas, akkor jöhet a sziszifuszi meló, hogy vajon mi szipkázza le az akksit a sokminden közül.
A biztosítéktáblába ha belenézel elég sok biztit találsz - csoportokra van osztva, hogy hol találsz fix- és hol kapcsolt 12V-ot. Ezek között kell méricskélni - az nem kétperces meló...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5489 üzenetére
Járó motornál 13V feletti értéket kell, hogy kapj - sőt inkább 13,5 felettit.
Multiméter egyenfesz állásban, 20V-os méréshatárban, piros tapicsúcs a V-vel jelzett lyukban, fekete a com-ban - a két csúcsot pedig az akksi két sarkára rakod, a pirosat a (+)-ra, a feketét a (-)-ra - de a polaritás nem lényeg, maximum ha fordítva rakod rá, egy - jellel mutatja majd az értéketUtána leakasztod a + sarkot az akksiról és a multimétert egyenáram állásba húzod - ennél a lépésnél jellemmzően át is kell dugni a piros spagócát egy másik lyukba, amire olyasmi van írva, hogy 10A, vagy 20A - a kisebb mérésekhez elegendő a 200mA-es méréshatár is, de előtte nézd meg a nagyobbal, mert ugye az a gyanú, hogy sokat vesz fel valamelyik fogyasztó, amelyik a fix 12V-on ( is ) csücsül.
A két mérőcsúcsot ez után elhelyezed - a piros megy az akksi + sarkára, a fekete pedig a lehúzott kábelre.
Árammérő állásban a tapicsúcsokat nem rakjuk az akksi végeire, mert Füst Milán lesz a vége!!!
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5496 üzenetére
Voltcraft?
Automata méréshatárváltós - a képről csak sejtem, hogy esetleg a kék gombbal lehet kiválasztani, hogy milyen áramnemet mérnél ( egyen-, váltó- ) - de nem leltem sem közelebbi képet róla, sem leírást...
Feszméréshez a V és COM lyukakat használd, áramhoz a COM és 20A-t.
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz MPowerPH #5498 üzenetére
Tehát feszmérésnél a két vezeték marad az akksin és járó motornál mérsz, a tapicsúcsok a V és a COM lyukakban - árammérésnél a motor áll, nincs gyújtás és a (+) sarokról a kábelt lehúz, műszeren a két kábel a 20A és a COM lyukban és a (+) sarok és a lehúzott kábel közé rakod a műszert - a piros megy az akksira, a fekete meg a kábelsarura
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Filmvilág
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest