- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KINKY_007
aktív tag
Érdekes cikk a totalcaron.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17212 üzenetére
Egy 600-as sportmotor kb. úgy gyorsul, mint egy 400-600 lóerős sportkocsi, az 1000-esek inkább olyan 800 körül lephetőek meg 300 alatt...
Nagyon jól mehet az a 528i...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gézengúz #17265 üzenetére
Nekem a 3-asnál tűnt fel nagyon, hogy forgatja egy helyben a hátsóját az audi
BMW-ben is van xdrive, az is elég fejlett.
Ha hátul kaparna az s5, lehet el csábulnék.
Nekem mondjuk egy bmw hátul hajt, nem négy henger, nem dízel és lehetőleg kézi váltós, mert amúgy elveszti a báját...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Mondjuk ez a legcsúnyább része a 6-osnak...
Az E46-ös coupé tényleg nagyon szép, főleg az m3, csl verzió.
Az e9x képen nem olyan szép, de élőben nagyon ott van. Drága jószág, mert a 18-as kerék is kicsinek néz ki rajta, az e3/46-on meg szépen mutat
Belül mondjuk nekem az e36 az etalon, azóta nagyon visszafogják a sportos érzetet.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Az olasz kicsit gyorsabb...
A kis sporik is már 1200-esek, mint régebbek a nagy HD-k.
Én most élem a motormentes éveimet, majd később én is szeretnék visszatérni, lehetőleg v2-re...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17313 üzenetére
A nagy benzinesnek lehet, hogy nagyobb a fogyasztása, de olcsóbb megvenni egy fullost. Ha valaki keveset megy vele, városok között használja, akkor nyugodtan megveheti. A 328i nem fogyaszt átlag 12-t, max városban, vagy ha elgurul a gyógyszer.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
A 6-os automaták elvileg már nem igényelnek gondozást, örök életű olaj van bennük-bár szervízben javasolják 120e-ként a cserét.
A régebbi váltók ugráltak szét inkább a 30d nyomatéka miatt, ha jól tudom.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17318 üzenetére
A gyáriak azt mondják, a szervjz meg inkább cserélteti 100+e-ért.
Egy traktormocit minek tuningolni? Elhúzza az ekét, vagy a bodét, kerreg, füstöl, de olcsón elviszi az embert ahova kell.
Az újaknál már agyon van szigetelve, és benzinhangú kipufogót raknak alá- á la soundracer...
A 3.0 turbók benzinnel az igaziak, de erősen le vannak még fojtva a 306 lóerővel...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17329 üzenetére
Az 550d-ben már 3 turbó van. Igazából 1 dolgozik. A több turbó csak a kisebb turbólyuk miatt kell, a nagy teljesítményhez 1 nagy is elég, csak közútra nem célszerű. Már régen megcsináltál az 1,6-os 1000LE-s tubómocit-benzinnel.
A V8-ban éppen a nyomaték a szép, meg a hangja, mondjuk a BMW-é szerintem elmarad az amcsiké mellett, de a németek a sallangot jobban megcsinálják.
Érdekes lehet az a közúti élethelyzet, ahova nem elég 333, vagy akár csak 200 le...
Ha nagy nyomatékot szeretnél, akkor nézz villanyautó, és még tankolni is olcsóbb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
Az audi egy elég régi konstrukció, és a kaszni sem egyforma. Az 1.0 swift sohasem fogyaszt 9 liter, na bumm.
A8-as 4.2-es audi mennyibe is kerül? És mennyibe kerül egy 535d? Mennyi idő alatt autózod el a különbséget?
A turbós diesel tényleg kicsit jobban megy-érzésre meg sokkal, mint egy hasonló lökettérfogatú, vagy kicsit nagyobb szívó motor.
A használt turbódízel hatalmas nagy rizikó, de nyilván abba is bele lehet nyúlni.
A versenysport megint más tészta, ott egy motorcsere sem tétel.
Egy példa a mostani szériából:
Az alap 320d-t a gyári 184 lóerőről 218-ra erősítik, a nyomaték 380-ról 435 newtonméterre nő. A 328i benzines 245 lóerős, de a Kelleners-kúra után a teljesítménye 294 lóerőre nő (a nyomaték 350-ről 420 Nm-re emelkedik.
A 3.0-esek tuningolva már nem teljesen közútra valók.
Az vegyen erős diesel autót, akinek mondjuk kamionos/mezőgazdsági cége van, mert ott a 9 literes fogyi sem annyiba kerül.
Nekem a villany/hibrid autó sem jön be, hiába erősebb, olcsóbb közlekedni vele.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17346 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de a V8 audi motorja 2 db VW gti blokk volt és azután az a8-hoz fejlesztették a 4.2-es blokkot. Aztán 99ben kapott 5 szelepet, 2005-ben közvetlen befecskedezést.
Gondolom a 535d bmw nem összkerekes automata volt, amiben ültél. Számolj rá még min. 1-2 litert a fogyasztásra.
Tényleg nagy a nyomatéka dieseleknek, de agyon kell szigetelni őket, hogy ne kerregjenek. Egy felhúzott 1.9 tdi is elég sokra képes, ha csak a gyorsulás kell.
Nekem egy/a bmw másról szól.
Van olyan élethelyzet, amikor én is elgondolkoznék egy 35d-n. Ha Németországból sokat kellene ingáznom több száz km-t, akkor látnám értelmét a nagy dupla/tripla turbós dieselnek, de addig...
Ezekhez már mind min. 18-as hengerek kellenek, egy-két jóízű gyorsítás, kanyar megállás megeszi a 80e-s gumikat(30-40e km), éves futásteljesítmény 100e+, meg szervízköltség, plusz üzemanyagköltség. Aki megteheti, hogy normálisan fenntartja, az meg nem használtat vesz szvsz... Aki meg nem így használja, annak nincs rá szüksége.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17349 üzenetére
A számla/szervízkönyv önmagában az egy papír. Te nem tudsz nyomtatni?
Az a lényeg, hogy az állapotot kell megfizetni, nem a papírt. Ha kereskedőnél nézel valamit, akkor nem tudod, hogy ki volt, aki előtted használta a kocsit, ergo nem tudod még elképzelni sem, hogy mit kapott. Az adatbázis működhet az első években, de 6-8-10 éves BMW-t nem sokan visznek már márkaszervizbe.
Ha egy kereskedő 3,5-öt kér egy 645-ért, amin van szép haszna, akkor az mennyit érhet? Szerintem Orvil jószándékből írta csak, hogy nem az alját kell nézegetni a kínálatnak, mert az általában olyan is.
És az AUDI 4.2-es blokk 91-es fejlesztés, ha jól jártam utána.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Nem azt írtam, hogy az utolsó fejlesztés mikor készült rá, hanem, hogy mikori konstrukcióra tippelek. Az audi v8-ban jelent meg először a 4.2-es blokk, nyilván még nem 5 szeleppel, meg közvetlen befecskendezéssel.
Nem vagyok tévedhetetlen motorszakértő, sőt még autószerelő sem.
Csak a 1000-es sportgépet büntettem a 528i-vel megjegyezést már nem tudtam megállni szó nélkül...
Sok mindent le lehet írni, de mi van, ha valaki meg erre fog hivatkozni, hogy én a BMW fórumban láttam, hogy a 528i egyenesben, 200 felett kicsit gyengébb, mint az R1, de kanyarban meg olyat mutat, hogy ellenfele nincs... És 6.5-öt fogyaszt, bár mikor ennyire nyomja neki a 8.4-et is bekapja.
Ezek után simán belefér mondjuk, hogy 2005-ben a ti auditokhoz fejlesztette a VW a blokkot, és az is, hogy 3,5 misi-ért hibátlan 645i-t kapsz!A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17353 üzenetére
745i 1980-ban volt először e23, és akkor még turbós volt.
Ez e34-ben 540i-nek hívták a V8-at.
Köszönöm az észrevételt, látszik a témában való jártasságod![ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17358 üzenetére
Nem tudtam, hogy mikori apuci 4.2-es audija- és még most sem tudom, de a 4.2-es motor 1991 óta azonos köbcentis, innen vettem az ihletet. Nem gondoltam, hogy így a lelkedbe fog tiporni apuci autójának fejlesztési története.
De legyél boldog és fogadd őszinte gratulációm apucinak a legújabb fejlesztésű audihoz, ami akkor ezek szerint 2007-nél újabb változat, és 350le, vagy megint volt egy kis csúsztatás!
Nem kell kompenzálni! Nincs azzal semmi baj, ha a te kocsid olyan amilyen, nálunk az asszonyé is 6.5-et eszik. Apukádnak meg legújabb fejlesztésű audija van, kölcsönadja, és akkor te tankolhatsz apu pénzéből a legtöbbet...280-at, de még 270-et sem megy egy 600-as gép, innen gondoltam, hogy 1000-es volt, de nyilván a 270 is egy kis költő túlzás volt ezek szerint.
Te írtad azt, hogy 45i motor?!, amiről ovi után már levágja az ember, hogy típusjelzés.
Mivel e34 és 45i típusjelzésről hebegtél-nem volt 4,5-ös motorja az ötösnek, ezért tereltem a figyelmed a legkevésbé helytelen 540i felé, ha már e34-et emlegettél.A lényeg:
Arra hívtam fel a figyelmed, hogy egy szívó v8-as benzinest semmi értelme összehasonlítani egy biturbo diesellel.Szájkaratéban biztos te vagy a jobb, mert te tudod a
típusmotorszámokat, meg a királybenzindiesel autókat is profin ismered...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17362 üzenetére
Az úgy van, ha a hülyegyerek elhatározza, hogy akkor a haveroknak elmondja, hogy ő megy 270-nel, akkor a mutató annyit fog mutatni. A sebességmérő köztudottan felfele csal. A gyári végsebesség 267 km/h. Úgysem fog 1 óra alatt 270 km-t megtenni, de legalább elmondhatja...
[link]
Pl.:
'Nagyon kezes ki gépezet az erejével nincs probléma igaz hátul 2 foggal nagyobb lánckerék van. Az órája biztos csal 283 volt a plafon GPS el még nem mértem!'Semmi gond azzal, hogy lassabb a kocsid egy r6-osnál, nem sok autó gyorsabb nála.
Csak nem kell meggyőzni róla, hogy márpedig tényleg gyorsabb.Valahol úgy láttam, hogy Magyarországon a 2007-es modellévtől rakták bele, de 2006 tavaszán jelent meg, ahhoz képest te 2005-öt írtál néhány sorral lejjebb.
Hogy jön ide, hogy apád sem érti a számozást?! Te írtad a e34-re a 45i-t, holott az csak az e60-ban és kortársaiban jelentette a 4,4-es V8-at... Önmagában a 745i számozás már volt az e23 hathengeres turbónál is. Ennyi.
E34, E32, E39, E38 4L-es volt ott 40i volt a kocsi seggén, de ezt mindenki tudja, csak te írtad le elsőre rosszul.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz whitezo88 #17385 üzenetére
Az F10-es 1.6D-ben egy kétliteres dieselmotor van, ami azért nagyságrendileg más, mint egy négyhengeres e46-os-próbálj ki párat, hogy azok mit nyújtanak. A futásteljesítménynél fontosabb a karbantartás, a használat módja.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Yushchenko #17446 üzenetére
Én még nem láttam férfit 1-est vezetni... Egy Mini nagyon kicsi lenne?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
A mini az tök jó kiskocsi. Ha nem piros, vagy sárga, akkor az inkább való...
1-es BMW-t tényleg nem nagyon láttam férfi vezetővel, talán egy kivétellel, de ott még a vezető maga is bizonytalan volt... És általában szürke volt az 1-es.
1-est nem igazán értem, mert belül elég kicsi, egy 116-120-nál még tök mindegy, hogy hol kapar, akkor már inkább mini.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Szerintem nem néz ki női kocsinak egy szürke 1-es, azért is csodálkoztam, hogy szinte csak nőket láttam benne vezetni. Mondjuk sok egyest nem láttam az utakon (kb. 10 körül), meg 1-2-t parkolni.
Minit még nem vezettem, de annyian írják, hogy milyen jó (meg az MX5-ös mazdára is, de túlságosan pici és kétszemélyes-akkor már inkább motor), hogy biztos, hogy egyszer még lesz olyan a családban.
Múltkor egy mini coupéba láttam egy fiatal anyukát a gyerekkel beszállni, pedig a coupé aztán egyáltalán nem az a női autó...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Yushchenko #17475 üzenetére
Nézz be az indexes fórumba, szerintem ott van a legtöbb aktív bmw tulaj....
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17506 üzenetére
Szíp fólia a tetőn, kínai első-hátsó lámpa, kínai másolt felnik, kínai cápauszony, ültetés, belül meg műfa, alap bőrülés és ráadásul automatával... Ez a ferrari kasznis fiero szint kb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Az alap ülés (a sport ülés kagylósított) a bőrrel azért rossz dolog, mert nagyon csúszik, nincs oldaltartás.
Az optikai tuning tényleg van akinek tetszik, van akinek nem, de ezek az utángyártott projektoros, ledes dolgok nem valók egy prémium autóra szvsz.
A gyári fa berakás a 3-asban szerintem nem igazi fa-ahogy az alu dekorcsík sem alu.
Egy 150 le diesel kocsi teljesen rendben lenne automatával, de az ültetéssel, meg a fóliával a tetőn már nagyon nem passzol.
Nekem egy sportos megjelenéshez rendes motor is elvárás.
Hátsó spoiler-t is rárakják a kocsira, ami 200 felett egy kicsit esetleg besegít, csak nem megy annyit a kocsi. Ennél lejjebb már csak a karácsonyfa izzós dolgok vannak.
Fordítva persze még szebb a dolog, amikor egy kocsi nem mutatja, hogy mit tud-egy m5-öt nem csicsáznak fel annyira, mint ezt a nyomorult 320D-t.Nekem az egyik kedvenc , meg a is durva volt anno élőben cápabőr belsővel- az E30 korszaka.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Gebriel #17522 üzenetére
Nem régóta van meg, még ismerkedés van, olyan 9.5 körül (kevés várossal). 90-130-ig nyugiban tud 6 liter körül mutatni is, de olyan azért ritkán van.
A szüleim 325ix automatája ennél kevesebbel beéri, mert nekem kicsit nehezebb a lábfejem.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Amikor néztünk autókat, az egyik tulajnak volt pofája mutogatni a 6.4-es átlagot a 325-ön, nem mondom, hogy nem lehet annyi, de az nagyon fájdalmas, nem azért vesz ilyet az ember.
Egy 911-es porscheval is valami autóversenyző csinált 5-6 literes fogyasztást is.
Ha már 6 hengeres, akkor szeretem a hangját hallani-ennél csak a v8 szebb, de nagyon le van szigetelve. A gumi is csak 205-ös, de azt szeretném lecserélni, hogy lehessen nagyobbat fékezni. A hosszabb távok miatt ráadásul nem 95-öt tankolok, hátha így jobb a motornak is.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17527 üzenetére
Azért írtam be anno a fogyasztásodra, mert olyasmi volt addig, hogy te vagy az utak réme és 6.8 a fogyasztás.
A haverom 328-a is el volt vidéken 7-9 között, Bp-n meg 12, de ő aztán nem nyomta neki szinte soha.
A chip nekem is megfordult a fejemben, de nem szeretném, ha jobban kopna a motor, 0-ás olaj van benne...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Én is azt vettem észre, hogy az amcsi alapjárat és magas fordulat, a bmw meg magas fordulaton ad szép hangot a V8-ból. Ha nagyon sok pénzem lenne, akkor egy E92 M3-at vennék...
Nem tudom mekkora lenne az ideális felni/gumi.
Néztem az előző m3-as felnijét:
M3, M3 CSL 7,5x18 vorne 225/40R18 ET 41
7,5x18 hinten 225/40R18 ET 25
Meg a team dynamics Pro Race 1.2-t.
Itt van már felni még:
http://wheelsworldwide.co.uk/gallery/wheel:collection_bmw/car:bmw
Meg a Y spoke 359M 19-es tetszik nagyon, de már kicsit a 18-ast is kényesnek tartom a magyar utakra-az árról nem is beszélve.
Hol csinálnak jó optimalizálást?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Van egy suzuki is a garázsban-azt használjuk rövidebb távokra. Az a vicces, hogy új kocsi révén kicsit többe fájt, mint a 325. Tény, hogy 6.5-nél nem fogyaszt többet, akárhogy van nyomva a gázpedál, és a kötelezőn kívül nem kellett rá költeni.
Szélesebb kerék viszont biztos lesz a kocsira, mert ezzel a gyárival nem tetszik a viselkedése. Túl keskenynek érzem ehhez a súlyhoz ezeket a gumikat. Nagy féknél is alig kattog az abs, tehát nem fogja meg a fék. Szerintem elképzelhető a felni cserével, hogy a kerekek súlya is kisebb lesz, plusz a defektmentes gumi elhagyásával kezesebb lesz a jószág. A kátyúkra meg majd jobban figyelek.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Itt is a fogyasztásról írnak többen, e90 318d, 320d átlag 6 liter.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #17581 üzenetére
Annyival jobban megy a chipelt fiestád, hogy kell a kompresszor a BMW-re?!
Mondjuk nem tudom, hogy 130 km/óráig milyen szituációban nem elég a 230 paci. Gondolom az kocsi szanaszét van merevítve, a 6 dugattyús fék nem melegíti rendesen a tárcsákat, és már nagyon kijön, hogy hiába van minden súly kiszedve a kocsiból a többiek még a kanyarok után kicsit jobban kilőnek az egyenesben a pályán.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Highend55 #17589 üzenetére
Ha már beírod, akkor talán hozzá is lehet szólni....
Én is m3-at akartam emlegetni, ha már kevés a 330. Egyénileg nem lesz olyan-pláne egy használt m3 árából, mint amit a gyáriak reszeltek... A fék milyen erősítést kapott? Mo-n egy ferrari is max 130-at mehet, csak a némely német autópályán lehet közúton gyorsabban közlekedni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Casanova* #17620 üzenetére
A külföldi kék sokkal jobb állapotúnak néz ki, mint a többi, és nincs is annyira felcicomázva. Ami számít, hogy abban sportülések vannak, amiben jobban esik kanyarodás. A 140 le nem lesz túl virgonc, de sokan esküsznek az is-re. Színre nekem is a fekete jön be, de nem azt venném meg. Ha teheted nézz meg többet, és amelyik megüti a mércéd, arra alkudj, aztán nézesd meg egy szerelővel is.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen