- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cxgrav
senior tag
válasz FET-MEN #23385 üzenetére
Hali!
Földre nem csöpög a víz?
Egy kis kocsikázás után nyisd fel a motorháztetőt, hogy még jó meleg legyen a motor, és jobb oldalon (természetesen ha szembeállsz a blokkal) középen megy be a vízcső a blokkba (legalábbis e39-nél). A vízcső egy műanyag csonkkal csatlakozik a blokkba. Lehetséges, hogy ott a műanyag fáradt el, és ott csöpög el a víz. Hengerfejre csak akkor gyanakodj, ha a hűtővíztartályban a víz is olajos. Persze lehetséges, hogy valahol az egyik cső van megrepedezve.
Picture me Rollin' by 2pac
-
Stukker1987
senior tag
-
Polacheck
HÁZIGAZDA
válasz FET-MEN #23717 üzenetére
Mit hívunk minőségnek? Netes fórumon találtam minden márkáról pozitívat meg negatívat is.
1,6 Benzin, igazából egy 12 éves Yarisról váltottunk, úgyhogy egy álom. (Kivéve az eddigi fogyasztást, de talán ha jobban megszokom, az lejjebb csúszik majd a 9,5-ös átlagról)
less qq more pewpew!
-
H.Ezredes
őstag
válasz FET-MEN #23813 üzenetére
Mert nem rá való a felni nem jó az ET..... De nem látod ,hogy mennyire bent van a kerék ?!?!?! Nem fikázzák csak nem áll jól bután néz ki nem rá való szimplán ennyi.... Túlságosan bent van a kerék a sárvédő ívhez képest.
Nézd meg itt a képen valahogy így kéne kinéznie....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KINKY_007
aktív tag
válasz FET-MEN #23813 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a felni, azért is írtam, hogy rakj alá pogácsát, mert a felni szép, csak nem jól áll. Nem tudom pontosan, de az előző 5-ösnél még valami más bibi is volt a 3-as szériás felnihez képest (én ötösét akartam a 3-asra rakni, de nagyon nem stimmel volna).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FET-MEN #23816 üzenetére
miért nem lehet ötösre való felnit venni rá?
van styling 135 e60-ra is, ez meg e46-ra való
eleve más ET-vel...@(#23817) Xmodule
Én próbáltam ilyen V50-et, vagyis nagyobbat, csak Ford embléma volt rajta, hááát
Meg nem tudom, lehet elfogult vagyok, de e60 35d-ben ültem semmi műanyagot nem éreztem, lehet vezetnem kellett volna@(#23818) Viszlát
A 7gen Accord tetszik nagyon, de csak a 2.4 executive-ban volt automata, meg rossz helyen hajt, bár ha öregszek lehet nem fog érdekelni[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23811 üzenetére
Ahogy néztem a programot, nem lesz felvonulás, pedig az nagyon tetszett tavaly Soltvadkertben, igaz ahhoz belépő sem kellett volna, úgyhogy végül is teljesen feleslegesnek éreztem az egészet (sokan csak beálltak a sorba majd kiálltak a végén). Ok, jó volt látni más arcokat, végignézni azt a rengeteg bmw-t, meg vettem magamnak m-es pólócskát, viszont a bikinis csajok elég gyatrán szerepeltek, szállt a por bizonyos részeken, szalonautókat szalonban is látok, ill. mekiben is hamarabb kiszolgálnak mint ott.
Miközben sétálgattam, hallottam hogy este még problémák is voltak, hogy túl részegek voltak egyesek, nem voltak tekintettel másokra (bömbölő zene, pörgették a motort hajnali 3kor), meg volt akkor egy g-poweres m3-as, amire rápakoltak/ültek, vagy valami ilyesmi.
Szóval csak a felvonulás érdekelne, de azt nem látom a programlistában. ( na meg nem akarom a kocsi mellett megint azt hallgatni minden 3. bandától, hogy "nézd má ennek a kis köcsögnek milyen kocsija van" -.- )Nagyon szép tiszta a kocsid, se bogarat, se kavicsfelverődést nem látok így képről, bárcsak nekem is ilyen lenne
A kék karikák is tök jól passzolnak a kocsi színéhez, csak az M-es logót furcsállom, de hát ízlések és pofonok. -
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23828 üzenetére
Ne szégyelld az Octaviát, barátnőm szülei most vettek egy 2013/08-as 1.6os tdi-set, és nagyon adja
Iszonyat sok hely hátsó üléssorban, csomagtartóban, igaz nekem elől a jobb térdemnél szűkösnek tűnt, de biztos csak szokás kérdése. A motor pedig 105paci kitudja hány nm, de pikk-pakk gyorsul 80ig, utána is húz rendesen, és simán helytáll autópályán is. Engem teljesen meglepett -
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #23862 üzenetére
Hali, nálam csak akkor van morgás, ha lepadlózom 6osban 110km/h alatt, tehát mikor 1500as fordulat (nemtom most így hasból h mennyinél pontosan) alatt vagyok, legalábbis ilyenkor hallok valamit, ami inkább ilyen darálósabb hang, ebben az esetben ne légy lusta visszaváltani, hiába indul meg közel ugyanúgy
Egyéb esetben passz. -
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #23949 üzenetére
Meg szep, hogy ott van, leven ez az elso M-es diesel.
Egyebkent ezektol az M-es logoktol rosszul vagyok, legalabbis egy olyan auton, aminek abszolut semmi koze hozza.(mert attol, hogy M Pack, meg nem M...) Ma talalkoztam egy M-packos E90-el. Elso hutoracson M, oldalt M logo.,17" felnikkel persze. Gondoltam, legalabb lesz egy 330-as... Hat nem az volt. Egy 318D, persze ez elott is ott figyelt az M logo, csak hogy mindenki tudja, ez M-es.
Majd elfelejtettem. Az uj remap utan szerintem nott a fogyasztas egy 0.5l-t, de elvileg erosebb is lett. Foleg 130 kornyeken erzodik(olyan 7.6-7.8l). Ellenben utana, es foleg 200 folott is siman 10 liter alatt marad. Mikor jottem vissza, volt egy jo 300km-es szakasz, ahol 200, es folotte jottem vegig, mert a sok szemet stau miatt kestuk a vonatunkat, es nem akartam a kovetkezorol is lemaradni, mivel az az utani mar fizetos lett volna. 9.6 lett annak a resznek az atlaga. Sajna a limiter most bent maradt 280-nal, ott meg is allt(GPS 272). Fene tudja miert, lehet nagyon tul volt terhelve az auto, nagyon sok, nehez dolgot is kihoztunk. Majd erre ranezek meg, mert kicsit sokallom azt az erteket, foleg az elozo utakhoz kepest, ahol mindig hazaertem 7.2-7.1-el, most meg 7.7 lett a vege. Gumimeretvaltas meg sem kottyant az autonak ezen a teren, de szerintem kicsit alul is voltak fujva ehhez a sulyhoz. Mert ugye ugy keszultem meleg lesz, de nem volt az. Elol 2.6, hatul 2.8 ket szemelyig, en erre allitottam, mert amit 4 szemelyre/csomagokra irt(azt hiszem 2.8-3.2), azt kicsit sokallottam, foleg magas sebessegnel, ahol a nyomas ugyis no.
Megjegyzem, ossz egyszer tudtam kimaxolni, akkor is mar sotet volt, meg Hollandia elott. A nemet autopalyak katasztrofalisak minden teren. Rossz aszfalt misoseg, szuk palya(legtobbszor 2db sav). Egyszer olyat dobott, hogy azt hittem kirepul az auto a rakba. Na meg a nemet soforok. Az ember azt feltetelezi, hogy mivel nincs speed limit, ehhez alkalmazkodtak. Meg 2 savoson hagyjam, ott azert vigyaz az ember, mielott elhagy valakit. De siman kijonnek a gyors savba 120-al, b@sznak lehuzodni, ha gyorsabb vagy, foleg a nagyobb auto tulajdonosai(Porsche, Audi, BMW, Merci). Mikor mar eldurran az agyad, rajuk villogsz, nekiall versenyezni, csak ero nincs az autoban, de csak azert sem huzodik felre, inkabb beletapos a fekbe, hogy miert mesz olyan kozel hozza.(talan mert elozni akarok, es lenne hely a lassab savban is, de csak azert se huzodik le) Legnagyobb pont az volt, mikor a limitrol kellett veszfekeznem... 110-el!!! kijott elem, en villogtam, csinaltam mindent, de hiaba, padlofek. Sok epitkezest mar nem mondom, autozhatatlan az egesz. Megkonnyebbules volt aterni a szigetre, itt minimum a 3 sav, de sok helyen inkabb 4 egy iranyba. Hasznalni is tudjak, mert mig a nemetek ha veletlenul volt 3 savos szakasz, oda se szagoltak a legszelsonek, mindenki a belso kettot hasznalta, barmennyivel is ment.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
erikke17
őstag
válasz FET-MEN #23947 üzenetére
Nos hát igy akkor szabadabbra engedem ezen a téren!
CharlieDrop - Mondjuk az jogos, elvégre aki abban az időben ilyen autót engedhetett meg magának kétbetűs helyiségbe is ezzel járt
htomi85 - Nocsak, és honnan jött a megérzés ha szabad kérdeznem?
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Shadowbull
addikt
válasz FET-MEN #23949 üzenetére
hat van. Megy is, jo is, de nem egy M5.
200 folott autokazni itt is kockazatos, 240-260 meg annyira ritka hogy nyilvan nem szamitanak ra, nem is szamithatnak. Letolasert meg ugy megbax a policáj, hogy legkozelebb inkabb repulovel mesz.
Allo sorba nagy sebesseggel valo belecsattanas nem ritka baleset, utalok is a sor vegen allni a dugoban.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #23967 üzenetére
Azert egy dieselt soha nem lehet az eredeti M-ekhez hasonlitani. Menetteljesitmeny teren persze lehetnek hasonlok, de az M nem csak ebbol all. Persze ez az 550D mar megkapta azokat az extrakat, amit az M5(futomu, fekek, difi), de azert mas kategoria. Menetteljesitmeny teren pl. az uj 335-435D is pont ennyit tud, mint ez a tulsulyos batar.
Egyebkent szerintem O mar vezette ezt az 550D-t....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz FET-MEN #23990 üzenetére
Egyebkent ez le is lett merve, padon ahogy kell, es kaptal rola papirt? Mert egyebkent latatlanban nem lehet megmondani. Pont akkor amikor voltam a korbelnel visszairatni az eredeti programot, volt bent egy Alfa 159 1.9JTDM, ahol az allitolagos 150 loerobol es 320nm -bol a tuner csinalt 185Le-t, es 400NM. Es pont a meres eredmenyet vizslattak, ahol mindossze 173Le, es 368NM jott ki, es ez mar a korregalt ertek volt. Nem csoda, hogy az ipse szitkozodott...
Csak mert isminek is a 218 lovas diesele van a 7er-ben, es neki ehhez a loerohoz amit irsz, 560NM-t sikerult kipreselni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz FET-MEN #24004 üzenetére
N57:
"Common problems in this engine are power production malfunctions, gearbox or power transmission problems,engine overheating, and engine management light turned ON,engine oil problems or even the engine failure."Hát átbújtam pár fórumot, igazából a 218 pacisat még picit problémásnak mondják (de úgy konkrétan passz, h miért), a 231 pacisat pedig az egyik legproblémamentesebbnek. A Wikipedia szerint az M57 széria még 1998!-ban jelent meg, és finomították az évek során, végül pedig 2006-ban jelent meg 231 lóerősen. A kétturbósok most lényegtelenek.
2008-9ben már áttértek egy új motorcsaládra, ami már alumíniumból van, és ennek első fecskéje a 245 pacis N57, amivel most 258 pacinál járnak.Végülis totál kiforrott technika (M57) vs új technika (N57), ami már Euro 6nak is megfelelhet.
100-200km/h között 18,5 kontra 17,3 másodperc kell. (286 pacis 335d-nek 15,1s)
Azt írták, hogy kicsit nyugodtabb a járása, picit szebb a hangja és kicsit mégalacsonyabbról húz.Egy biztos, én nem váltanék 1 lépcsőfok miatt, de még 2 miatt sem, és erősen megfontolandó, hogy egy totál új motorcsaládba érdemes-e beruházni, mert szerintem biztos h idővel előjön vmilyen gyermekbetegsége.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy mikor megjelenik egy új típus, legyen az autó vagy maga a motorja, a gyártás során ott is rájönnek 1-2 problémára, amiket folyamatosan orvosolnak. Elég csak elolvasni azt hiszem Auto Bild-ben pár tartóstesztet: 100ezer km-en át használják az autót, majd szétszedik darabokra, a végén pedig levonják a következtetéseket, hogy mi mennyire használódott el / hibás, aztán mi van a cikk végén? Az, hogy szinte mindegyik problémát a gyártás beindításától kezdve 1-1,5 éven belül korrigálták, tehát nem érdemes 1-1,5 évig a frissen megjelent típust se újonnan megvásárolni, se később használtan.
Gondolom én kocsimnak is ezért sincsen baja: E90ek még 2005ben jelentek meg, E92 2006ban, ezzel együtt a 231pacis 330d is, majd 2007 tavaszán jelent meg az E93, ami a tetőmechanikát kivéve mindenben egyezik E90-92-vel, majd 2008 májusban érkezett meg a február végén megrendelt kicsike. 2009ben meg jól elrondították a facelifttelEgyébként aki tudatosan vásárol új autót, pénzt nem sajnálva rá, akkor az nem igazán fogja eladni a kocsiját (főleg h első években még egy csomót bukik is rajta, miért pont 3-6 évesen adná el?), kivéve ha valamilyen gigamiller (és/vagy már 300k fölött van km-ekben). Ezzel csak arra céloztam, hogy fél évente 1-2xer ha látok normálisan kinéző és emellett normálisan felszerelt E93at használt autók között (tény h nincs nagy választék), az összes többi fapados, leélt, igénytelen szar. Na ezekkel van teli a használt piac.
Itt az új 4es cabrio, 435xD motorral. Biztos, h ha egyszer vennék is ilyet, az legalább 2015 tavaszi gyártású lenne, viszont mivel a motort leszámítva funkcionalitásban igazából semmivel sem nyújt többet (ugyanaz a keménytető mechanikailag is, frissített idrive, modernizált belső, 8fokozatú zf automata, nyaksál..., csomagoknál megemelkedő lecsukot tető, de kisebb hifi, egyenkülső és továbbra sincs ülésszellőztetés), ezért totál felesleges lenne váltani, mert a saját ízlésem szerint itt az autóm, teljesen elégedett vagyok vele, a chipelés miatt pedig dinamikában sem szenvedek látványos hátrányt 220km/h alatt, és nincs az sem, hogy a tekert kilométerek, a típusbetegségek és a kihagyott extrák miatt elégedetlenkednem kéne. Ha egyszer úgy adódik, h tudtok újonnan beszerezni magatoknak egy bmw-t minden földi jóval, akkor rájöttök, h egy használt bmw sem érhet a nyomába, még azonos kor esetén sem! Mondjuk tény, hogy így utólag inkább azért egy házat vettem volna ebből a pénzből
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen