- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
#02683648
törölt tag
Valakinek rajtam kívül volt még problémája a netes ügyfélszolgálattal?
Történt ugyanis, h áthordoztam a lejárt hűségű T-s előfizetésemet a Bluehoz (ez már önmagában megért egy misét, amint látom a fórumban nem csak én szívtam vele). Csak egy másod előfizetésnek kellett volna mert fő számként egy másikat használok már.
Nosza szeretném használni a netes ügyfélszolgálatot, bluemobile.hu, ügyintézés, először megpróbáltam a 1777-en beállított 5 jegyű jelszóval belépni, nem engedi, aztán rámegyek a "Nem tudom a jelszavam" menüre, SMS-ben ideiglenes jelszó kiküld, azt beírom, továbblép h írjam be a végleges jelszót ami korlátozott lesz, és levélben küldik a feloldó kódot, blabla.
Ezek után mindig azt történik, h megjelenik egy nagy piros X és egy olyan üzenet h "A művelethez szükséges háttérszolgáltatás hibát jelzett" és vége.
Üfsz-el már volt pár köröm, nem tudtak vele mit csinálni, mindent kipróbáltam amit ajánlottak, semmi változás
Most azt mondták menjek be a személyes ügyfélszolgálati pontra (Samsung bolt vhol az Oktogonnál).
Ott a helyzet vázolása után az uriember lakonikusan csak annyit mondott, h "voltak már ilyen panaszok, ezzel sajnos nem tudunk mit csinálni, ez már így marad". Én ezt tudomásul véve balra el.Én megértem h ez a T-Mo (és névlegesen a Lidl) diszkont márkája és ezért cserébe nem lehet ugyanazt elvárni mint egy full-price szolgáltatótól (ahogy a Wizzair sem nyújtja ugyanazt -azon felül hogy repül a repülő és lehetőleg nem zuhan le- mint az Emirates vagy a Cathay Pacific), de az internetes üfsz elérhetősége 2012-ben szerintem annyira alap (főleg h ingyenes egyenleginfó csak ott van), h ezzel nem lenne szabad h probléma legyen.
Elég sok időt töltök Szlovéniában ott Bob feltölthetős simkártyám van, ez asszem az A1 osztrák mobilcég diszkontmárkája. És ez sokmindenben tényleg diszkont, személyes üfsz egyáltalán nincs, még a telefonos üfsz is 1 euró/perc díjért hívható. Viszont az internetes felülettel nincs probléma , olcsónak olcsó, telefon, sms, net van, innentől kezdve a fenti limitációk nem zavarnak.
A blue-s simem viszont leragasztott borítékban megy be a fiókba aztán amikor lejáróban van a rendelkezésre állási idő (az 365 nap, nem?) akkor majd eldöntöm, h áthordozom e valahová v hagyom lejárni (elég jó a szám, ezért nem dobtam el már alapból)
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen