Hirdetés

Aktív témák

  • #02683648

    törölt tag

    Valakinek rajtam kívül volt még problémája a netes ügyfélszolgálattal?

    Történt ugyanis, h áthordoztam a lejárt hűségű T-s előfizetésemet a Bluehoz (ez már önmagában megért egy misét, amint látom a fórumban nem csak én szívtam vele). Csak egy másod előfizetésnek kellett volna mert fő számként egy másikat használok már.

    Nosza szeretném használni a netes ügyfélszolgálatot, bluemobile.hu, ügyintézés, először megpróbáltam a 1777-en beállított 5 jegyű jelszóval belépni, nem engedi, aztán rámegyek a "Nem tudom a jelszavam" menüre, SMS-ben ideiglenes jelszó kiküld, azt beírom, továbblép h írjam be a végleges jelszót ami korlátozott lesz, és levélben küldik a feloldó kódot, blabla.

    Ezek után mindig azt történik, h megjelenik egy nagy piros X és egy olyan üzenet h "A művelethez szükséges háttérszolgáltatás hibát jelzett" és vége.
    Üfsz-el már volt pár köröm, nem tudtak vele mit csinálni, mindent kipróbáltam amit ajánlottak, semmi változás
    Most azt mondták menjek be a személyes ügyfélszolgálati pontra (Samsung bolt vhol az Oktogonnál).
    Ott a helyzet vázolása után az uriember lakonikusan csak annyit mondott, h "voltak már ilyen panaszok, ezzel sajnos nem tudunk mit csinálni, ez már így marad". Én ezt tudomásul véve balra el.

    Én megértem h ez a T-Mo (és névlegesen a Lidl) diszkont márkája és ezért cserébe nem lehet ugyanazt elvárni mint egy full-price szolgáltatótól (ahogy a Wizzair sem nyújtja ugyanazt -azon felül hogy repül a repülő és lehetőleg nem zuhan le- mint az Emirates vagy a Cathay Pacific), de az internetes üfsz elérhetősége 2012-ben szerintem annyira alap (főleg h ingyenes egyenleginfó csak ott van), h ezzel nem lenne szabad h probléma legyen.

    Elég sok időt töltök Szlovéniában ott Bob feltölthetős simkártyám van, ez asszem az A1 osztrák mobilcég diszkontmárkája. És ez sokmindenben tényleg diszkont, személyes üfsz egyáltalán nincs, még a telefonos üfsz is 1 euró/perc díjért hívható. Viszont az internetes felülettel nincs probléma , olcsónak olcsó, telefon, sms, net van, innentől kezdve a fenti limitációk nem zavarnak.
    A blue-s simem viszont leragasztott borítékban megy be a fiókba aztán amikor lejáróban van a rendelkezésre állási idő (az 365 nap, nem?) akkor majd eldöntöm, h áthordozom e valahová v hagyom lejárni (elég jó a szám, ezért nem dobtam el már alapból)

Aktív témák