Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ranlomadi

    tag

    válasz pw12345 #37678 üzenetére

    Nekem nem volt semmi gondom velük.. Hűtő, mosogatógép, főzőlap, mosógép.. Minden szépen 2fordulóban megérkezett.. Sajnálom, h Te rosszul jártál, de ne általánosítsunk!

  • Laca1212

    őstag

    válasz pw12345 #37678 üzenetére

    "Mellesleg a posta nyomkövető oldalára képtelenség belépni, mert nem képes betölteni a captchát, csakúgy, mint az emag oldala, ami, ha be is tölti és elb4ssza az időmet a lámpák, meg a bringák válogatásával, utána hibával be is zárja és kezdi elölről. "

    Nekem ezzel semmi bajom, chrome alól működik rendesen, ahogy az emag is. És eddig MPL is mindent korrekten kihozott emagról.

  • Zoty4

    őstag

    válasz pw12345 #37678 üzenetére

    captcha problémára jó megoldás lehet ha üríted a sütiket a böngésződből

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37705 üzenetére

    Ezt a csomag szétkapást évek óta csinálják, nem tudom miért olyan nagy cucc 2020-ban :D

    A postával nekem nem volt gondom, hozták a csomagot. De évekkel ezelőtt volt, hogy a postán kötött ki. ezt a rendszer nem nagyon jelezte... de elmentem megkérdezni, és tényleg ott volt.

    [ Szerkesztve ]

  • torma1981

    veterán

    válasz pw12345 #37716 üzenetére

    Jövőre kötelező lesz mindenhol a kártyás fizetés. Nem lesz már kibúvó. A kártyádat meg ne add oda senkinek. Te érintsd, dugd be a terminálba. Senkinek semmi köze a bankkártyádhoz.
    Amúgy a futártémához. Itt Pécsen mindegyik futár elfogad bánkártyát. Most fel is hívják a figyelmet, hogy azzal fizessen mindenki. Akár MPL, GLS, Trans o flex stb. Postáson, GLS stb mindegyiken maszk. Most hogy hozták a CX-et kedden ott nem volt a rakodó srácoknál.

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37716 üzenetére

    Már évekkel ezelőtt is darabokra bontották a csomagot vagy 3 éve biztos van már ez.
    Ez a lehet kártyával fizetni, nem lehet, ez is minden évben téma. (én kb sosem fizettem futárnál kártyával).

    A szállítási határidő, sok cég felírja, hogy nem garantálja, mert nyilvánvaló ilyenkor mindenki leterhelt ez tájékoztató jellegű inkább.

    "Ja, hogy elmentél megkérdezni, érintés mentesen."
    Évekkel ezelőtt volt. De ezt talán írtam is... Lehetőség szerint nem rendelgetek össze-vissza, feleslegesen.

    Amúgy meg van telefon, lehet érdeklődni, aki akar, és bármi gondja van. Nálam pl írtam a futárnál, hogy nem sikerült az átvétel, és rákérdeztem, hogy miért, itt nem volt senki. Majd mondták, hogy mi az oka pl elromlott az autó.

    "Arról nem szólva, mikor maszk nélkül hozza ki a csóka a rendelést,"
    a maszk még hagyján...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37728 üzenetére

    Én azt szoktam mondani, hogy írja alá helyettem...

    De amúgy postás (már mint nem a futár, hanem a sima) is kesztyű stb nélkül tolja, sőt még maszk sem volt nála "nem kap levegőt". Pedig tavasszal, még jobban figyeltek az ilyesmire...

    Én amúgy úgy látom nem nagyon foglalkoznak ilyesmivel sokan... (vírus tagadókról meg már ne is beszéljünk).

    Hehe nekem volna érintős kapirgálom... de szerintem ennyi erővel ő is alá firkanthat vmit...
    De gondolj bele, ugyan azt a csomagot, amit te megfogja... szóval ha ezt nézzük akkor a herce- húrca sokat nem ér, mert ez a leggyengébb láncszem...

    Amikor rendeltem én is próbáltam pontos lenni, összeggel... nem mindig sikerült... vagy ha már "ismert" bolt, ahol többször vettem, akkor most inkább választottam az előre fizetést...

    "Évek óta rendelek és egy cég bontott, egyszer, le is maradt a rendelés fele (elfelejtették kihozni),"

    Én amikor először hozták, emagtól bontva, meglepődtem (mert amúgy ugyan az a futár hozta, ugyan akkor kb az összeset xd) sok értelme nem volt bontani... De mondom ezek képesek mindre szállítást kérni... de az is szét volt osztva... Azóta is így szállítanak, én meg, "hát akkor jó". Mondjuk már utóbbi időben nem nagyon rendeltem tőlük... Edigiről is ritkábban... bár ott még a boltba menés is opció :)

    Nekem olyan volt emagnál, hogy a rendelésem helyett vmi mást küldtek... de felhívtam őket, és meg lett dumálva... (jah mikor jött a futár, meg nem voltam otthon, mert kicsúsztak az ünnepek miatti szállítások miatt) végül ünnepek után lett már csak csere, mert a futár, azt mondta "ő már leadta a projektet" kérjem újra a bolttól...

    Korrektek voltak, nem volt gondom vele, végül is...

    "egyszer, le is maradt a rendelés fele (elfelejtették kihozni), nekem kellett utána balhézni."
    Én most az eddigin olvastam ilyent. Egy terméket, 3 csomagra bontva hoztak, de egyszerre... nekem még így volt... de későbbi kommenteket olvasva, már vhol elkeveredett a termék egy része... utána még hsz-eket is töröltek...

    előfordul ilyesmi... de ott vagy a raktárnál vagy vhol máshol hibázhattak...

    Jó esetben, szerintem ezek a dolgok rendezhetőek.

    Amúgy Ediginél nem tudom, hogy müködik, de van vmi külső raktár, meg beszállítók...
    eltudnak vele szarakodni, ez tény. De ismerem, ezt is, így kb ezzel számolok, nem izgatom magam miatta :D

    " Aha, tehát szerinted mindenki más feleslegben rendelget rajtad kívül, érrrtem. "
    Nem így értettem.

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37728 üzenetére

    "Amúgy meg van telefon" ezt fel sem merném hozni, a hazai telefonos ügyintézés"

    Pedig nekem ezzel nem volt gondom... régen sokat kellett várni első bf-eknél pl edigitálnál, emagnál kevésbé...

    De csak mostanában, Telekom, Vodafone, Edigital, emag, egyéb üzlet az elmúlt években simán lehetett gyorsan, korrekt módon ügy intézni... Mondjuk nem szoktam hőbörögni, meg leüvölteni a személyeket... Még rutert is sikerült kicseréltetni (ugyan az a termék, csak más hardware verzió, de ez a bolt számára ugyan az.)

    Mondjuk, lehet ezt ma már nehezebb lenne ediginél elintézni... de pár éve még ment :)
    Nekem nincsenek rossz tapasztalataim, alapvetően. Viszont jelentősen rövidült a várakozási idő.
    Telekomnál mondjuk kihívás, hogy kapcsoljanak vkit, de az is megoldható :D

    Múltkor pont az egyik futárszolgálatot hívtam, csomag kérdéssel, írtam feljebb... pick pack utána nézett.

    "és a telefont is, plusz utána mászkálás, idő, gratulálok. "
    egy forintomba nem kerül a telefon :) Nem mobilról szoktam.

    Szerintem közfeladatot ellátó személyre sem opcionális (futár szerintem amúgy sem közszolga).
    De ugyan úgy érintéssel is összeszedhetsz, nem csak beszéd útján.

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37734 üzenetére

    "Ja, hogy te azt úgy szokod, felénk meg, erre a kézbesítő úgy szokta, hogy ne szórakozzon velem."

    Ez most a járvány kapcsán volt. Sőt volt olyan futár, amelyik maga mondta, hogy most nem is kell aláírni...
    10-9 esetnél ez volt. (ahogy szokták mondani).

    Korábban nem mondtam nekik, nem rémlik... viszont ismerős már korábban is említett ilyesmit, és készségesen aláírták neki/helyette. Ez van. Az, hogy nálad nincs így azzal nem tudok mit kezdeni sorry.

    "Már az érintős fizetésnél leírtam, hogy semmi értelme, hiszen a kasszás úgyis végig fogdos mindent"
    Még tavasszal, volt vmi tanácsadó, a tv-ben, aki azt mondta, ő járvány nélkül is mindig átszokta törölni a cuccokat amit haza visz/vesz... Mondjuk ha megfelelő védő eszközzel folytatod a vásárlást, akkor mind1 mit taperol össze...

    Vagy gyakori alkoholos fertőtlenítés... bár ez nem tudom mennyire hatékony... amúgy ha jól tudom nem azzal van a baj, hogy a kezedre kerül, hanem hogy onnan máshova is pl szem, orr, száj...

    "Tegnap járt le a "hosszabbított" kihordási határidő, természetesen sehol semmi,"
    És jelezted is nekik? /azóta újra ha már jelezted korábban? Mert ha ülsz a babérjaidon, attól nem lesz jobb...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37734 üzenetére

    Nekem nem volt különösebb gondom a garanciával... de nyilván van ilyen és olyan eset, tapasztalat is, minden üzletnél kb.

    "Félreérted, a teljes összeget kifizettették, de az egyik doboz (és nem jelezték, hogy több doboz is lesz) lemaradt az elosztóban (indokolatlan volt szétrakni az áru mérete miatt is)."
    Egyébként sokan azt csinálják, hogy videó felvételt csinálnak kibontásról... másrészt, meg nem tudom a futárnak jelezted-e(pl jegyzőkönyv), de én bolygatnám őket, ha érdekel... de majd írd meg mi lett a vége, ha gondolod :)

    "Gondolod viccből rendelgetek, békeidőben én is boltban szeretem megvenni az árut (pl. nem a polcos, újracsomagolt, szervizelt, visszaküldött szemetet kapom), csak úgy rohadt nehéz, "

    Szerencsére ilyen tapasztalatok, sem nagyon volt. Általában rendben van amit rendeltem... amikor meg gond volt viszonylag hamar megoldódott...Igaz nem az emag a legfőbb cél üzlet... - már ha fentebb arórl volt szó a csomag szétszedés miatt.t. már nem emlékszem rá...

    [ Szerkesztve ]

  • BiP

    nagyúr

    válasz pw12345 #37738 üzenetére

    Én edigitallal szívok hasonlóképp. Még blackfridaykor vettem egy routert, de csak nem akar megérkezni.
    2 másik dolog is volt ugyanabban a rendelésben, valamiért szétszedték (nem tudom miért, hiszen mindhárom volt raktáron, mindhárom a kiemelt akciók között volt), a másik 2 megjött, a router meg sehol.
    Netes Q&A-n végigbogarásztam magam, messengeres csomagkövetés 23-a óta nem változott semmi, csomagszám nincs, fene tudja mi van vele.
    Felhívom az ügyfélszolgálatot, ahol 10percig azt hallgathatom a rögzítőn, hogy mindezt neten is intézhetném, ne zaklassál má'n minket telefonon.
    De ha neten nem tudtam elintézni, azért hívok, nem vagyok hülye. Na, felveszi a nő, unott hang, de azért készséges. Nagy szemekkel csodálkozik, hogy ez milyen rendelésszám, mondom Ti adtátok, BlackFriday-es. Elmondja, hogy a raktárban áll, futárra vár. Mondom 2 hete? És ezzel ő lezártnak tekinti.
    Tegnap hívom őket újra, csávó felveszi, enyhe negatív felhanggal közli, hogy legyek kedves csomagszámot mondani. Aztán amikor vázolom, mi a nyűgöm, akkor hangnemet vált normálisra, és sajnálkozva mondja, hogy még a raktárban van a cucc.
    Nekem kell mondani neki, (mert ezt ő így ennyiben hagyta volna ugyanúgy, mint a kolléga), hogy akkor ugyan már szóljon oda a raktárba vagy a logisztikára, hogy itt valami elakadt, mert nem normális, hogy 2 hetet egy polcon pihen egy kifizetett megrendelés, futárra vár, de futár se jön érte, és senkit nem zavar rajtam kívül.

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37738 üzenetére

    " az árut meg úgy szortírozza a feltöltő, hogy földhöz vágja "

    Jártál már reptéren, reptereken? Mégis el lehet hozni törékeny dolgokat így is...sérülés nélkül...

    " Ugye jelezném, ha be tudnék lépni, illetve az általad is megadott "
    Ezt viszont tényleg, nem értem... Nem lehet, hogy kicsit pechesebb vagy az átlagnál? :D Mert én ott simán tudok beszélni ügyintézővel...

    z rendben van, hogy a kezelőnek nincs ráhatása... (sőt, elvárás, a külön csomagolás). De neked tudtommal nem ezzel van bajod, hanem azzal, hogy vmi hiányosan jött meg, ez meg már egy másik történet.

    Amúgy Emagnál, nem tudtam cseréltetni, anno a rutert az volt az ötlet, küldenek másikat, azt ha nem tetszik küldjem vissza... (nah az a futár puffogot, hogy a "semmiért" jött ide). De Ediginálnál akkor, még néhány telefonnal sikerült elérni, igaz a forgalmazót is felkerestem, amit akartam, és simán cserélték.

    Kicsit a Boltban értetlenkedtek... de simán cserélték végül (az áron értetlenkedtek, de mivel teljesen kibontatlan volt a termék, belementek). a termék ugyan az votl , a hardware verzió volt más. - Akkor anno a ruter topicjába, mindenki írt,a hogy "úgy sem fog menni", és tádám ment.

    "hogy nincs ráhatás a kiküldésre, úgy hordják, ahogy sikerül, "
    Amúgy, ezt tényleg a futár céggel kellene lebeszélni, a kiszállítás részt.

    "Tökre örülök, hogy nincs előre kifizetve a rendelés, meg is ütne a guta."
    Tényleg nem értelek... ha ki lenne fizetve, és visszamenne/vinnék, akkor visszautalnák a pénzt.

    "2. Szerintem nem nekem kellene kajtatni a többszörös késésben lévő vackaikat, sem a postáét."
    Szerintem, ha kell foglalkozom vele, ha nem akkor meg nem is volt annyira fontos, derül ki :P

    "minden egyéb nem z/k szám nekem nem ingyenes,
    mert nem vagyok cég pl. "

    Megsúgom, nem kell ehhez cégnek sem lenned. Nálunk a kábeltv vezetékes csomagjai között is van olyan, ami minden irányba (kivétel külföld) ingyenes. tehát mind1, hogy az emaggal beszélek, az edigitállal, vagy a Telekommal, vodafonnal, stb. Ja és olcsóbb, mint a telekom csomagja, gyanítom, nem ők az egyedüli szolgáltatok.

    "Ja, csak első állásban (nyugdíjas) rendőr, kalauz, villanyóra leolvasó és, akkor is az, mikor civilben pofán vág (de ezzel csak később szembesülsz), amúgy a portást, recepcióst kihagytam. "

    Utóbbi kettő szerintem nem oda tartozik. És még mindig nem értem, miért kötekednél te... vagy ilyen kötekedő alak vagy? :D :P

    Mert normál esetben, sem a portásnak, sem a kéményseprőnek nem fogok beszélni stb.

    [ Szerkesztve ]

  • szasanyi

    félisten

    válasz pw12345 #37764 üzenetére

    Sajnos már nem kapható, de tesék [link] Nagy kár, mert 60k alatti áron best buy volt minden szempontból, És itt írtam rüla röviden milyen, és azóta is nagy megelégedéssel használjuk.

    Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37747 üzenetére

    "Képzeld, a csomaglopóelosztójukban még nem jártam az utas csarnokban meg ritkán zsonglőrködnek a bőröndökkel, de el tudom képzelni, mit művelnek. Mellesleg nem a reptérről, mezei hiperről/szuperről/kis boltról van szó, ezért darabos a chipsz, hogy ne kelljen megrágni. "

    pl repülő ablakából is lehet látni, ha olyan helyzetet fogsz ki pl át kell szállni másik gépre, mert úgy döntenek, hogy ez mégsem jó vmiért...

    Vagy ha van ismerős aki olyan helyen dolgozik.

    Vagy csak amikor átveszed a bőröndödet, és több ismerősnek pl törött stb.

    De amúgy elvileg postások, futárok, sem épp arról híresek, hogy nagyon vigyáznának volt olyan futár, aki miközben válogatta nekem a csomagot (kereste) a többit, több mint egy méter magasról kb dobálta le a furgon platójára... ha törékeny annál jobban dobálják...

    "Nem lehet, hogy pont te vagy "emagosabbmázlistább" az átlagnál?"
    Nem tudom, nincs ismerősöm emagnál... így nem gondolnám. Sem más üzletnél...
    De amúgy azt mondják a postai küldemények egy része elkeveredik... vagy lenyúlja a postás?

    " a futár céggel kellene lebeszélni", amit egyoldalúan postára módosítottak, ami jelenleg (nyitvatartási időben) nem elérhető"
    Ha más nincs, akkor bemész egy postára... már ha érdekel a cucc... esetleg kihasználod a rendelkezésre álló lehetőségeket... Nekem ilyen gondom nem volt. Viszont olyan volt, hogy emagtól rendeltem a csomagkövető szerint megérkezett a cucc, a postára... viszont, emag oldalán erről semmi infó nem volt, és email értesítőt sem kaptam, sem sms-t... pár nap után bementem, és tényleg ott volt... Mondom ez évekkel ezelőtti story.

    " Sokat elmond, hogy alvállalkozójuk már ki tudta hozni a rendelést, másik cég, "
    én anno azt olvastam ezek az "alvállalkozók" ezek gyakorlatilag semmiben sem kötődnek az emaghoz. Annyi a közük hozzá, hogy ott árulhatnak teret biztosítanak nekik, de minden más kb az emagtól független.
    Már amennyire én tudom...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37747 üzenetére

    "Itt #37744 Boond te magad írod le, hogy folyamatos macerálás hatására mozdulnak csak meg. Szerintem ez nem normális,
    egy "kereskedő" cégnél, legfeljebb döglött csótánynál."

    Érdeklődtem mert fontos volt, hogy biztos megérkezzen a megadott határidőre... de várhattam is volna, lehet akkor is megjött volna. Szintén ünnep előtt volt, tavasszal. Ha annyira nem lett volna fontos, akkor mind1 lett volna, hogy ünnep előtt vagy után. Igaz, akkor nem is lett volna belőle semmi rendelés...

    "Aha, látom az ügymenetüket, meg olvasom a kommenteket. "
    Elvileg erre is vannak határidők, jogszabályok... nekem ilyen még szerencsére nem volt.

    "És melyik ez a nálad minden tökéletes, minden ingyen, csoda szolgáltató? "
    Ez helyi szolgáltató nem sokra mennél vele. telekomnál ugyan ez jóval drágább, hűség nélkül, de hűséggel is van különbség. Ezen kívül van még ezer+1 megoldás, ahogy tudom, hallom. De most ugye vezetékesről beszéltünk. Ennyit meg simán el lehet telefonálni többet is...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37779 üzenetére

    "Reptéri hordár téma, valószínű, sok vadbarom, agresszív állat van köztük is, mint a kihordók közt. Elengedtem."
    lehet, meg nincs idő... sietni kell...

    A posta alatt meg arra értettem, hogy nem éred el őket telefonon... de mind1. (nem pedig azt, hogy túrd fel, és keresd meg a csomagod a többi között :D)

    "Vannak "kisposták""

    Egy időbe itt pár éve azt írták, hogy a futárok (postás) nagyon leterheltek, és ha nem sikerült kézbesíteni, akkor a legközelebbi postára vitték kb. Állítólag voltak olyan esetek is, hogy meg sem kísérelték kikézbesíteni, egyből oda vitték. Anno, én ezt olvastam itt pár éve, lehet 3-4 fene tudja már. És az után gondoltam egyet, hogy üsse kö megnézem, úgyis arra megyek. És valóban ott volt pedig semmilyen jelzés, nem volt jött. ergo, ha nem vettem volna át kb 5-7 napon belül vagy 10 nem tudom meddig tartják, akkor visszaküldték volna - igaz az nem volt előre fizetve. Amennyi idő eltelt a tiéd is lehet már rég visszakerült a feladóhoz.

    " lehet, hogy épp rajta tipor az egyik rakodó, vagy bezuhant a raklapok mögé: megjártam párszor."
    Mondom, én hogy peckes vagy :D

    "Alvállalkozók: minden esetre eddig megbízhatóbbak az emagnál, szintén "románból", érdekes, hogy nekik sikerült a lehetetlen."
    szerintem azok továbbra sem alvállalkozások, hanem inkább az emag egy üzletház, és vannak bérlők. kb ennyi. nem sok köze van az emagnak a többi kereskedőhöz, ráadásul magyar cégeknél amikor rákerestem direktbe, jobb áraik voltak, ugyan arra az akár akciós termékre... tuti levesz vmit az emag azért, hogy náluk árulhatnak...

    Állítólag hasonló az amazon modellje is kicsit ott is vannak kereskedők, akik az ő felületét használhatják...

    "De, befejeződött, ez ilyen, mindig ugyanazoknak a pereputtya, a korábbi hatalmi elit menti át magát, aki fent volt, fent is marad."

    Akkor másképp fogalmazok, még ennyi idő elteltével is vannak nem egy olyan terület, ahol nem történt meg a rendszerváltás. Tehát így nem tekinthető befejezettnek. Az, hogy papíron, meg történelem könyvekbe mi van, az egy másik történet...

    [ Szerkesztve ]

  • BiP

    nagyúr

    válasz pw12345 #37796 üzenetére

    mert holnap munkanap és elvileg a futárok és a posta is kihord
    Wow, tök jó, hogy mondod, teljesen elfelejtettem. Akkor lehet, hogy holnap jön is valami függő cuccom.

  • JóGéza

    aktív tag

    válasz pw12345 #37796 üzenetére

    Két hete egy taxis hozta a DPD-s csomagot. Mondta, hogy december végéig fogja ezt csinálni.

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37796 üzenetére

    No akkor végül is mégis megkerültek a csomagok? Happy End? (vagy Happy Finis?) :D :DDD

    Én Postánál, tavasszal voltam... Akkor még jó idő vót :D :D De akkor is már jó páran álltak ott... elvileg, az alapján engedtek be, ki mit akar intézni...

    Szerencsére, sem postára, sem máshova nem kell mennem, pcx-től akartam rendelni, de mivel mindig online fizetés helyett utalásra ment... így úgy gondoltam ráér jövőre is...

    Ed-től is akartam rendelni, de hol votl, hol nem mint a mesében... közben meg rájöttem, jövőre 2x annyi lesz rá a jótállás, ráér az is ami fontos az meg már szeptemberben be lett szerezve, pont a karácsonyi herce hurca miatt nem akartam várni. Bár tabletett picit olcsóbban megkaptam volna talán - mondjuk lte-s változatot, wifi-s árán... de mind1, nem volt cél az lte... meg ha mégis kéne, tuti meg lehetne oldani...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37806 üzenetére

    "Felhívnám a figyelmet, hogy ez a nem tudom milyen néven futó "fizetés előtti áruellenőrzés" az felejtős. Már futárral sem működött, más cégnél, békeidőben, most meg
    főleg."

    Nah erről van tapasztalatom, anno itt a fórumban olvastam többektől, hogy ez megy mint a karikacsapás, sőt egyeseknek még a futár javasolja nézzék meg nyugodtan... Én amikor a rutert intéztem, és az emag küldött csomagot, ugyan így december, fekete péntek után. Akkor direkt kinyomtattam a lapot, hogy ha vonakodna megmutassam neki... Persze nem tetszett, neki, meg mindenfélére hivatkozott, mondtam, nyugodtan szóljon oda, ha akar, de itt a papír is, elolvashatja... végül belement a csomagolás felbontásába (a dobozból már tudtam jó-e vagy sem, mert ami nekem kellett, annak már újabb csomagolása volt, de ugyan az a készülék (legalábbis a boltnak a hardware verzió specifikációs változások nem számítottak).

    A futár, meg dirregett dürögött, hogy "msot feleslegesen jött, meg szalagozhatja is be a csomagot felbontás miatt... talán sprinter volt vagy fene tudja, lehet one transz fene tudja már pár éve volt.

    "az árut, meg anyázni a céget: a rendelt termékek ROHADTUL eltérhetnek specifikációra, kinézetre, attól,
    ami a küldő cég oldalán, teszt oldalakon, YouTube videókban található. "

    Tudtommal ezért van 14 napos eltérésre lehetőség, netes vásárlásoknál nem?

    " Ugyanazzal a típuskóddal eltérő termékeket kapnak a latinók, a jenkik, a ny-európaiak... meg mink."
    ruter esetében pl vannak időszaki hardware változtatások, a gyártás, forgalmazás ideje alatt... Az a verzió ami nekem kellett pl jobb votl, mert külső antennán volt a jel, a másiknál meg kettő osztozott... az kevésbé jó konstrukció. vmi ilyesmi volt. Maga a termék viszont ugyan az volt, cikkszámilag.

    Anno az én laptopomhoz Svéd, Norvég stb leírás volt... akkor jól jártam? mert az a verzió? :D (amúgy meg megyar bill stb leírás) De doboz alapján meg, a fenti.

    [ Szerkesztve ]

  • Sefter

    veterán

    válasz pw12345 #41363 üzenetére

    Köszönjük, hogy megosztottad a frusztrációdat a BF topikban. Szívből kívánom, hogy legyőzd az ember undorod és újra legyenek barátaid…

    Psn ID: sefter_hun

  • fornettisuti

    veterán

    válasz pw12345 #41363 üzenetére

    Nem úr, aki nem herdál. ;)

    iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

  • koxx

    MODERÁTOR

    válasz pw12345 #41363 üzenetére

    Köszönjük, hogy eme remek agymenésed megosztottad velünk, máskor ne tedd.

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz pw12345 #41478 üzenetére

    Nekem van csomag ami pont 1 hete áll a samdeday raktárában, már a megyében... még 23-án rendeltem...

    [ Szerkesztve ]

  • Tikakukac

    titán

    válasz pw12345 #41478 üzenetére

    Mikor még kiskereztem azért volt velünk is pár igen érdekes sztori :B

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák