Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mirci18

    addikt

    válasz Boond #7434 üzenetére

    Miért mivel rendezettebb jogilag valami egy magyar székhelyű cégnél?
    Ugyanúgy vonatkozik mindenkire a fogyasztóvédelem és egyéb dolgok.

    Emagnál meg nem tudsz bemenni sehova, hogy átvedd pl a csomagod, így mindenképp futár menne hozzád, max a fizetés kérdéses. De nekem pl volt hdd-s problémám, és ugyan úgy cserélték, egy másik magyar cégnél, futárt sem kellett fizetni.

    Miért baj az ha futár hozza.
    Számomra sokkal kényelmesebb mint bebumlizni a városba parkolni.
    Bemenni a boltba kivárni a sort és fizetni.

    "Vettem robotgépet." Másik dolog robot gépet valószínüleg nem online vásárolnék... (legalábbis én) De ha van rá garancia akkor elvileg erre is ki kellene terjedjen, mert ha nem használat miatt ,akkor miért menne tönkre, azért mert ott ált a szekrényben? Azért van rá a garancia, mert ha nem bírja 1-2-x használat után tönkre megy akkor hibás a termék, ha csak nem a földhöz verted vagy hasonló nem rendes használatból eredő a kár.

    Miért mivel jobb ha boltban veszed meg?
    Paraméterek a neten is fent vannak ott legalább választék van nem úgy mint a boltban.
    Ahol az van csak amit adnak készletre ha nem tetszik akkor elmész még x boltba.
    A garancia tudomásom szerint sérült alkatrészekre nem vonatkozik ebben az esetben.
    Ennyi erővel ha eltöröm a porszívóm csövét azt is cseréljék ki?
    Ha ez így lenne ahogy gondolod nagyon sokan csalnának vele.
    Sajnos a legtöbb helyen csak készülék hibásodásra javítanak.
    Ez pont olyan mint a cipő szervízeltetése.
    Az eladó jóindulatán múlik hogy cipőben mit cserél és mire mondja azt hogy természetes avulás.

    Meglehet. Viszont neten van 14 napod, elállásra, ha ez zavar...

    Engem nem zavar.Élnem még nem kellett vele.

    Elég sok helyen van online számla vagy garancia de mint te is írtad nem tudok más olyan boltról ahol ezt a fiókodban eltárolják és sorba rendezik is.
    Másrészt így a garancia levél nem kallódik el s ha belépek a fiókomba mindíg tudni fogom hogy az adott termékre mennyi garancia van.

    Extreme digital? Ott spec nincs elektronikus számla, nem tudok róla viszont elvileg van garancia futár.

    Mióta kétszer is eljátszották tavaly és most black fridaykor hogy hackerek megtámadták azóta nincs jó véleményem a cégről.
    A garancia futárt nem emlegetném mert egy futárt sem láttam még aki nyugodt szívvel megvárta volna hogy az adott terméket kicsomagold előtte.
    Van elég dolguk így is.
    Szóval ez olyan nesze semmi fogd meg jól garancia.

    Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

Új hozzászólás Aktív témák