- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Helmoras
őstag
Most az alapján amit mondtok(+a video) ez eléggé skálázódik felfelé a ping végett legalábbis amikor normálisabb a ping olyankor teljesen vállalható (szerintem) a dolog, persze még ekkor sem tökéletes, mert ha jól látom a minimum valahol 300ms körül van. (persze ha Németországban rám lő valaki és kb. 1/3 sec alatt megkapom a golyót az azért nem olyan rossz )
Videohoz: üres szerveren a sebzés delayt 55-65 pingel teszteli amire azt mondja hogy alacsony (szerintem az nem alacsony, inkább a épp belefér kategória). A teljes telített szerver tesztnél meg 100-as pingek...(ez meg már nálam a közel játszhatatlanul kellemetlen szint)
Tegnap pl. a szerver amin játszottam a legnagyobb ping amit láttam 45-50 volt a többieknek 20-30 körül.
Továbbá ebbe a mikor kapom meg a sebzést dologban masszivan benne van az is hogy a golyónak van ideje amíg odaér az emberhez, persze 300 ms-ből ez gondolom eléggé függ az ellenfél távolságától de elég sokat rátehet.
Ha jól tudom ezen elég sokat javítottak a kezdetekben tavaly év végén sokkal rosszabb volt nem?
Én is tapasztaltam a bf3 meg a 4-ben is már ezt a dolgot hogy én már fal mögött vagyok de még lelőnek sajnos...(szerencsére itt a 4-ben már ritkábban)
Most két nap alatt játszottam 3-4 órát, de számomra teljesen rendben van ez a dolog (mondjuk én alapból csak olyan szerverre megyek ahol 30 alatti pinget jelez) illetve sokat járművezek ahol ez kevésbé látványos. a gyalogos harcmodort meghagyom a cod fanoknak
Ezen is többet rágódtam mint kéne...
Mindenesetre köszönöm a választ és a magyarázatot.
[ Szerkesztve ]
-
ЯΞD
senior tag
Tudja valaki, hogy lehetne legolcsóbban megvenni a game-et? Ezekről a vpn-es vásárlásokról lehet tudni, hogy működik még?
-
válasz Helmoras #54503 üzenetére
ja de itt 2-en vannak a szerveren, 64főnél ez az egész még ettől is sokkal rosszabb
az a golyókapás dolog már a hitreg nem keverendő össze, de azzal is vannak bajok[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
zzola
félisten
Szerintem még működik a VPN-es történet. Többen itt "kiugrottunk" Mexico-ba megvenni, mert ott olcsó volt. Itt sokan azt mondták, majd bannolnak, de semmi nem történt! Nem hinném, hogy bármit lépett volna az EA ezzel kapcsolatBAN....
De mint írták, aprón találni megbízható eladót...
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
válasz Helmoras #54503 üzenetére
A Ping a BF4-ben gyakorlatilag nem mond semmit (nagyon erősen fogalmazva), két ugyan olyan pingű szerver teljesen más módon reagál a játékra!
Amire mi rájöttünk a klánon belül, hogy számunkra mindig attól függ minden ki milyen szolgáltatónál van. Aki Digis szinte mindenkinek ugyan azok a kedvenc szerverei, majd UPC-s.......stb így tovább.
Adja nem adja téma......
"in medias res"
-
-
afrojack1
senior tag
-
laposonly11
senior tag
válasz Helmoras #54503 üzenetére
Hiába jelzi a Battlelogon a szerver 30as pingjét ha beugrik egyetlen egy 200as-300as játékos és onnantól kezdve megette a fene az egész szervert, feltéve hogy szerver automata módon kickeli a csákót! Nekem volt már ilyenem amikor kb. 200volt az enyém, mert közben töltöttem a háttérben, de így is csak 10 perc után dobott le az automata...
Ordo est anima rerum.
-
grandegamer
csendes tag
-
afrojack1
senior tag
-
laposonly11
senior tag
Komolyan mondom eladom az asztalit(a melóhoz ott a subnoti) úgy is csak ontja a hőt mint egy feltüzelt elefánt szuka, veszek egy ps3 at használtan kb. 30 pénz + BF4 és olcsón játszok(amúgy sem játszom már más játékkal), sőt még a joypad is kényelmesebb mert hátrafekve a fotelban lehet játszani kezeid a lábadon miközben bill. egér felett görnyedve csak a vállad nyakad fárad el, plusz az is nagy dolog hogy a 100 centis TV -n is játszhatok gond nélkül mivel a TV-knél megszokott fél-1 másodperces output lag ilyenkor nem zavaró, mivel a konzolosok 99% is a TV-n tolja! Egy gondom van csak, valszeg nem lehet a 330 órája tápolt szoldzsőrömet, átimportálni konzolra....
Stabilan tartja a 30 framet 720p-ben low-on, igaz csak max. 24 játékossal:
[link]
[link][ Szerkesztve ]
Ordo est anima rerum.
-
marilllyo
veterán
válasz laposonly11 #54516 üzenetére
Szorry...lejártam.
Annyira nem low az. Én a BF3-mat PS3-mon toltam. Mondjuk monitorra kötöttem rá. Egy jó TV-vel ég és föld a különbség. (Bár erre a mai napig nem találtam magyarázatot, hogy miért).
A BF4 egyébként jobban fut ps3-mon mint a BF3.
Bf4-et is ps3-mon kezdtem.[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
zzola
félisten
válasz marilllyo #54518 üzenetére
PS3-on ritka szarul fut ez a játék...míg ez meg-meg akad, addig a 3-nál nem volt ilyen...arról nem is beszélve, hogy ultra-low a grafika..
(#54516) laposonly11
Nekem 42"-os TV-m van, és a PS4 képe is pixeles volt, akkor a PS3-ról már beszélni sem érdemes...
[ Szerkesztve ]
-
Zin
senior tag
Hol érdemes megvenni az alapjatekot? kesobb premium-ot is akarok nyilan!
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
marilllyo
veterán
Mindkettővel játszottam PS3-mon. A BF3-mal ~250 órát. A 4-gyel kevesebbet. Multit. Illetve volt box-om is...azon is játszottam vele.
A BF3 szarabbul futott PS3-mon mint a 4. Ez biztos...legalábbis a 4-gyel én csak novembertől....januárig játszottam. Utána váltottam PC-re. Azóta lehet, hogy addig foltozgatták amíg szarabb lett. Vagy az újabb pályák...
A PS3-mas BF3-nak pl a metro volt a nagy ellensége. Ott volt a legszarabb a framrate. A 4 SA-t nem próbáltam. Lehet...de az alap mapok biztosan jobban futottak a 4-nél.
Persze ez viszonyítás kérdése. Valóban nincs olyan szép mint egy Killzone...és nem is fut úgy...de a pc-s low-nál szebb. Inkább úgy mondanám, hogy egy pc-s low az alapja...de a fegyver textúra...az mondjuk jó...illetve a fények, pár effekt..stb.
Box 360-on a high texture pack nélkül...na az ultra low.
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
r-chee
őstag
válasz laposonly11 #54516 üzenetére
Nyugodj meg, másnak is elefánt szukàul tüzel a gépe BF4 közben
Póló nélkül félmezítelenül, esetleg egy háttámlára lógatott törülköző beiktatásával elviselhető a téma.
Télen érdekes módon egy fokot sem ad hozzá a szoba hőmérsékletéhez az asztali quazán....
Én ha nem BF4-ezek, tabletet használok ebben a melegben. Asztali gép csak e játék miatt van meg. S lesz isOrigin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
nagyúr
válasz Helmoras #54503 üzenetére
Annyit tennék hozzá hogy maga a "netcode" témakör alatt az a programrész értendő ami az összes kliens/játékos és a szerver között tartja a szinkront.
Ebbe benne van szinte minden, tehát ki hol van a pályán, mi történik a pályán, ki kire lő és ki kit talál el, mit rombol le, mit hova tesz le stb.Nyilván minél több a játékos annál nehezebb ezt a szinkront közel ideálishoz tartani.
És emellett rengeteg dologtól függ is.
Van amit a kliens(ek) számol(nak), van amit meg a szerver. Az egész között pedig a programozók/DICE döntötte el mi a prioritás és mit hova tettek.
A lövések és azok regisztrálása pl kliensekben történik, azok felküldik az adatot a szervernek ami összeszinkronizálná a másik klienssel (akit lősz) és itt van az hogy a különböző randomitások és szinkronizációs hibák/idők/elcsúszások tök random eredményre is vezethetnek akár.Pl te lövöd őt, de nem találod el egyszer se, mert valójában ő nem ott van ahol látod (nem vagytok szinkronban), vagy lövöd de nem hal meg mert közben már elmenekült, vagy fordítva lövöd és meghal, de amugy ő azt hinné elmenekül a fal mögé, de közben a fal mögött is bekapja a találatokat és meghal... stb stb.
El tudod képzelni mennyi minden hiba és kombináció lehet.Anno mikor indult a játék akkor 10Hz (10 frissítés 1 perc alatt gyakorlatilag) volt a periódus. Most elvileg már fel lehett tenni 30-ra (ez a HIGH refresh elvieleg), és a kettő között bárhova... de mivel semmi sem garantálja hogy a másik fél is annyi van, hogy nem te szívod meg még ekkor is... sőt lehet rosszabb is a szitu és mindig te szívod meg emiatt is, mert ha a többiek a lassún vannak akkor mire ők szinkronba kerülnek veled, lehet te tök más láttál a több frissítés miatt... és lelőnek ugyanúgy.
Ez kicsit olyan mint pl a nagy ping különbség esetén is általában a nagy pingű nyer, mert ő később kerül szinkronba és minthat erre prioritás lenne a netkódban, hogy őt hozza ki jobbnak ha versenyhelyzet van (mivel hátrányban van amugy).A ping meg azért nem számít mert láthatod a ping csak azt mondja meg közted és a szerver között mennyi a legjobb (ideális) frissítési gyakoritás, de ettől eltérhet maga a program is beállításoktól függően, és ugye a többi klienstől is.
Na meg vannak szerverek ahol kicsit a processzor teljesítmény, vagy lassú a hálózati rész és belaggol ugyanúgy hiába jó a ping, vagy le van maradva a szinkronizációval mert nem bírja emiatt a túlterhelés miatt stb stb.Szóval bonyolult, meg is értem miért nem tudta a DICE tökéletesre faragni sose... túl komplex a BF ahhoz, de azért történtek javulások valóban az idők során mindig egy adott játéknál, de most a BF4 alatt új koncepció van abban hogy mit csinál a szerver és mit a kliens, van rengeteg dolog ami szerver oldali hogy tudják a kliensek nélkül javítani, patch-elgetni... csak sajnos emiatt valószínű valamit benéztek, vagy túl nagy random késleltetés került a kliensek és a szever adott funkciója közé amit egyszerűen nem tudnak kiiktatni csak néha javítani ezzel azzal.
Volt egy idő tényleg a dragon DLC előtt amikor relative egész jó volt, de most megint valamiben visszaléptek valami miatt.
Huh jó hosszú lett és még nem is tejles a kép (mert pl ott van a grafikai recoil is (visszarúgás/vélkereszt mozgás) és annak hibája... és még rengeted hasonló nem is említett dolog ami szintén beleszól.
A hitboxok is ugye... amit valószínű pl a kliens számol, de a netcode szinkronizálás miatt a látottaktól eltérően van frissítve mit maga a grafikai megjelenítés... és stb.Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
Atya ég... annyit gépeltem gyorsba, hogy teli van elgépelési hibával (is)... elnézést.
De azért remélem érthető valamennyire.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
laposonly11
senior tag
válasz marilllyo #54518 üzenetére
Mivel a mai TV-k használnak alapjáraton kb. féltucat mozgás és képjavító eljárást így lehet azért, pl. nekem a Philipsem tudja azt hogy egy alacsony felbontású Divx et is felskáláz úgy hogy azonos vagy hasonló színű + pixeleket rendel hozzá a kép homályos darabos részeihez, így fullHD-sítja a kimeneti képkockát, és jobban néz ki mint alapjáraton!
Ugyan még a BF3 ugyanúgy nézett ki mint a PC-s medikum-high beállítás, addig a FB4 textúrái hááát igen csak low alattiak, de ugye komoly munkát végeztek hiszen egy egész mapot bele tudtak passzírozni összesen 512 megába, miközben PC-n alap a 6giga ram + 1gigás vga!Ordo est anima rerum.
-
marilllyo
veterán
válasz laposonly11 #54526 üzenetére
Főként a látótávval játszanak. Ami az orrod előtt van az oké. De egy 200 méterre lévő autó az már doboz
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
Helmoras
őstag
válasz FollowTheORI #54525 üzenetére
wow, most vendégeim vannak, de délután elolvasom alaposan, köszönöm szépen
-
lama_lamm
aktív tag
válasz FollowTheORI #54524 üzenetére
"Anno mikor indult a játék akkor 10Hz (10 frissítés 1 perc alatt gyakorlatilag) volt a periódus"
Azért az elég fosika lenne . 10 Hz az 10 frissítés msp-enként.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #54524 üzenetére
Természetesen az 1 perc az 1 másodperc akart lenni.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
glspeter1
őstag
Innét üzenném Yoda-nak, hogy nem kell mindenkit lecsalózni ha nem megy a játék.
[ Szerkesztve ]
Élj ma, harcolj holnap. Privát üzenetre illik válaszolni !! :)
-
gyiku
nagyúr
-
válasz laposonly11 #54516 üzenetére
majd megbánod
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
-
Daffchy
őstag
Sziasztok!
Melyik beállítás szabályozza, hogy elmosódjon a kép amikor meglőnek?
Engem rohadtul idegesít és hátráltat csak...
Köszönöm előre is!
-
-
LLD
aktív tag
Az eddigi legnagyobb bf4 es élményem!!(Nem stat szempontjából hanem játékélmény miatt!!!!!!!!)Alig 736 óra kellett hozzá!Mindenki győzni akart hihetetlen!!
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."
-
-
afrojack1
senior tag
leszedtem egy jetet smaw-al!!!
SC: Herczku_Death
-
Dtomka
veterán
Sziasztok!
Szeretnék rögzíteni videót a BF4-ben a Gaming evolved program segítségével. Az alábbi videót néztem:
How to use AMD gaming evolved Game Recorder Raptr VCE DVRViszont nekem valamiért nem akar működni, illetve nem is ugyanúgy néz ki a menü:
Valaki tud nekem ez ügyben segíteni?
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
Snip3r_HUN
addikt
Őőőm nem úgy volt hogy Kínában bannolták a bf4-et ?
In space, no one can hear your coils whine... | HP Omen 15 | PS4 Slim 1TB | Huawei P20 Pro
-
STC Speed
őstag
Nektek a resoultion scale 100% on van?
pl 120% on s sokkal szebb a játék,de fps-t leviszi rendesen.
-
pohár
félisten
válasz STC Speed #54548 üzenetére
persze, hogy annyin
120% az majdnem félmillió pixellel több, mint a FHD (~2 vs 2.5)GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen