Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz ludsimon #34743 üzenetére

    Nem rád gondoltam...

    Csakhogy a játék motorja nem úgy működik mint a klasszikus Multi fps-eknél. Nem mindent a szerver számol. Ilyen például a hit regisztráció is amiért a user gépe a felelős. Amit te úgy látsz, hogy már fedezékben vagy az igazából nem úgy történik csak az ellenfél játékoshoz képest ennyit késik, mert valamelyik oldalról nem tökéletes a kapcsolat. Ha mindenkinek megfelelő a kapcsolata akkor a Hitbox nem "csúszik" el.

    (#34745) Lorenzo9: nekem például az utolsó patch óta nincsenek leállások és ne mond nekem, hogy hú de erős gépem van. Elsőre megy a játék és amióta beraktam a plusz 8GB RAM-ot(baromira megterhelő volt a 10.000HUF :U ) azóta szélsebes a betöltés is. Stabil. Nagyon ritkán dob ki a játék, de akkor is olyan dolog miatt volt, hogy felvétel közben elfogyott a hely és összeakadt a rögzítő progival.

    A Balanszolásról meg annyit, hogy lehet pofázni de ~8 millió játékosnak nem lehet a kedvére tenni. Neked ez az állapot nem tetszik, de rajtad kívül ki tudja hányan megelégedtek ezekkel a lépésekkel. 2RPG/SMAW 1 tank ha hátulról kínálod meg. Elsőre Disabled-re lövöm olyankor mindig és onnantól szinte álló célpont mi kell még? A repülők sohasem voltak nagyon ellenállóak, azoknak repülni kell... A DICE-os fiúk elhiheted, nem a kisujjukból szopj@k ki, hogy mihez nyúljanak mit kell átalakítani. Nekem nem volt gondom sok mindennel már a megjelenéskor levő állapottal sem. Elfogadtam a játékot olyannak amilyen volt és azok a dolgok ellenére is amit sokan kifogásoltak(IRNV, F200, Scar stb...) tudtam eredményes lenni, mert nem másra fogtam azt ha nem ment a játék...

    [ Szerkesztve ]

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Aktív témák