- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Predator2 #21212 üzenetére
Megnéztem erre: Order &Tax, Track my package, Not received after the estimated shipping Time
Messenger használható, de ennél is inkább munkaidő a célszerű, hogy legyen aki elolvassa, ne vesszen el a tömegben. És kell a Facebook fiókunk.
Live chat használható, de ahogy írtam munkaidős, 7/24 online customer service. a Order issue résznél van a meg nem érkezés, Lost package
A keret felső szélén ott a Switch to operatorCall Us szintén használható, de munkaidős és angol nyelv miatt ez ugye kizárt.
Az első kettőt próbáltam indult a Facebook és a Chat is elindult.
Szóval nem tudom hogy ma 9 órától miért ne lehetnének elérhetőek.
Mindig meg kell adni a vásárlási azonosítót és ha konzervként megy akkor azt hogy mindenképp jelezzenek vissza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Predator2 #21272 üzenetére
Milyen méretű lehetett? 24 mm-nél vastagabb? Mert ha nem akkor postaládába kézbesítik.
Ez eljutott a helyi postáig vagy postaláda, vagy kapnod kellett egy saját számos értesítőt hogy menj be érte.
13-án a helyi posta vissza küldhette az NPKK-ba mert a szokásos gondjuk volt vele hogy nem tudták kézbesítésre kiadni, 21-én csinált az NPKK vele valamit, majd újból kikerült 22-én a helyi postára és itt a vége.
Nem kaptad meg a várható szállítási idő végéig a csomagot, ezt jelzed nekik a kapcsolatfelvételi űrlapon, csatolod a posta igazolását, a nyomkövetést és ezzel éred el őket. -
Topikgazda
válasz Predator2 #21338 üzenetére
3. Kapcsolatfelvétel kérdések és problémák esetén a Contact us menüt használni.
Itt is elérhető: Help, Contact Us.
Order&tax,
Track my package,
Not received after the estimated shipping Time
A Live Chat az ajánlott, de ott emberhez is eljutsz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Predator2 #21351 üzenetére
Sajnos nem tudsz semmit, mert ezt a Magyar Posta kavarta el, ott lopták el náluk és erről a BG nem tehet. Én még nem hallottam olyanról hogy Magyar Posta egyszer is beismerte volna hogy náluk is lopnak, mert simán elveszni egy küldemény nem tud.
Ez pedig hazugság: Annak esetleges kézbesítését, illetve elveszését, valamint visszaküldését sajnos a legjobb szándékaink ellenére sem tudtuk megállapítani.
Vannak információim, hogy igenis meg lehet állapítani hogy pontosan mi történt, csak a lopás beismerése és annak feltárása hogy ki a felelős nem egy szívesen végzett munka.
Konkrétan meg lehet állapítani hogy hol tűnt el és nagy valószínűséggel még az adott személyt is, vagy a felelőst. Van saját biztonsági szolgálatuk akik képesek lennének elkapni a tolvajokat is.
És mindig e mögé bújnak: , azonban elveszés esetén - mivel nem minősül könyvelt küldeménynek - a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség.
A UPU (Nemzetközi Postai Unió) szerint azok, amiket ők prime levél kategóriába soroltak azok könyvelt küldemények, nem véletlen hogy 2019-ben kitaláltál hogy az Lx kezdetű azonosítós prime levél lett, így semmi felelősségük nincs szerintük.
Pl. a holland és belga posta felé ezeknél a darabáras elszámolást használják, hiszen könyvelt, nem pedig a nem könyveltek kilogrammos díj elszámolását, ahol 1 kg nem könyvelt küldeményért fizetnek majd annyit, mint az egy darab Lx jelzetű küldeményért.
Szóval a normál kézbesítési költséget kérik a másik postától, de itthon csak kilós besorolásúként bánnak vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen