Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csuhi17

    tag

    válasz V/ #19334 üzenetére

    Köszönöm mindent leírtál, talán annyi maradhatott ki, nem emlékszem hogy írtad volna, hogy ha a magyar postától kérek kártérítést mivel igazoljam majd a vételt ahol látszik minden adat

    A rendelésemnél találtam egy olyan gombot hogy "print order invoice" ami ad egy pdf-et ott minden infót megtaláltam a rendelés és nyomonkövetésről, gondolom az elég lesz.

    mposta válasza:"Bejelentését a tárgyban (zárójelben) szereplő azonosítószámon rögzítettük.
    A jelzett problémát kivizsgáljuk, melynek eredményéről a jogszabályoknak megfelelően - legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül - tájékoztatni fogjuk."

    Gondolom kivárják majd a 30 napot (munkanap?), vagy írogassak még nekik? Dec 12.-én küldte a posta ezt.
    Még semmi hír...
    Ha a posta választ ad, akkor a Banggoodal kezdem, az egyeztetést, ha ők azt javasolják próbáljam meg a kárigényt benyújtani a postánál akkor ott folytatom max visszapattanok a banggoodra.
    Mivel nem tudom ilyenkor a Postán hajtákbe, vagy valami biztosítótól, vagy saját maguk nyelik be. Nem akarok bekavarni a Banggood-nak.

    Pedig ezzel most lehetett volna szakítani egy keveset ;]

Új hozzászólás Aktív témák