- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
MODERÁTOR
válasz Pyttawrx #47907 üzenetére
Csak szolgáltatói készülékekkel van tapasztalatom -tehát Telemax a szerviz-, ott az volt a kérés, hogy állítsa vissza gyárira a készüléket az ügyfél, vagy azzal kezdte a szerviz, hogy gyári visszaállítás (mindegy volt, milyen hibával érkezett a készülék).
Olyanra is emlékszem, hogy ráírtuk a szervizlapra, hogy NEM kérünk hard resetet, de a szerviz mégis elvégezte.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54