Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trebor0522

    csendes tag

    válasz Mágus2 #429 üzenetére

    Hello!
    1988-as mk2-es poloról van szó 1043 cm3 HZ motorkóddal benzines az aksi nyár elején lett vásárolva de a kocsi relatíve sokat állt mostanában, úgy hogy nem volt levéve a saru akár 3 hetet is és kisebb távokra volt használva mint például az említett 5 km de 20-nál több sosem volt. A generátorból kijövő áramot közvetlen nem mértem mindig csak az aksi sarujára illetve pólusaira mértem rá mértem rá nyugalmi állapotban, illetve ha járt a motor. Valamint azt meg sem mértem, hogy ha nem csinálok vele semmit vesz-e fel áramot (ez a jelenség pl jelenthetne dióda hibát?). A dióda problémára gondoltam én is de ezt konkrétan hogy tudnám ellenőrizni? Illetve ha záraltos lenne az aksi akkor ugye holnap reggel például nem kellene indulnia ugye? Még az is számíthat, hogy az akkumulátort egy kis víz érhette ugyanis nedves környezetben szedtem ki a helyéről a lerobbanás után.
    Sajnálom , hogy nem adtam elég infót, csak próbálok minél jobban lényegre törő lenni. Előre is köszi a válaszokat! :)) :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák