- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
A mai napon érkezik a King Arthur: Legion IX
gp A premiert megelőzően a készítők még egy utolsó videóval kedveskedtek nekünk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trebor0522
csendes tag
Hello!
1988-as mk2-es poloról van szó 1043 cm3 HZ motorkóddal benzines az aksi nyár elején lett vásárolva de a kocsi relatíve sokat állt mostanában, úgy hogy nem volt levéve a saru akár 3 hetet is és kisebb távokra volt használva mint például az említett 5 km de 20-nál több sosem volt. A generátorból kijövő áramot közvetlen nem mértem mindig csak az aksi sarujára illetve pólusaira mértem rá mértem rá nyugalmi állapotban, illetve ha járt a motor. Valamint azt meg sem mértem, hogy ha nem csinálok vele semmit vesz-e fel áramot (ez a jelenség pl jelenthetne dióda hibát?). A dióda problémára gondoltam én is de ezt konkrétan hogy tudnám ellenőrizni? Illetve ha záraltos lenne az aksi akkor ugye holnap reggel például nem kellene indulnia ugye? Még az is számíthat, hogy az akkumulátort egy kis víz érhette ugyanis nedves környezetben szedtem ki a helyéről a lerobbanás után.
Sajnálom , hogy nem adtam elég infót, csak próbálok minél jobban lényegre törő lenni. Előre is köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest