- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Magisk
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Mobilarena
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
at11
tag
Nem jó a powerbank sajnos, de más kamerához sem, mert sok csak akkor indítja a feszültséget, ha megnyomsz rajta egy gombot, valamint nem tudod tölteni a kocsiban - 4-6-8 óra alatt tölt fel maximumra, az sok idő -, valamint akkor 12V-ról tölthetővé is kell tenni, plusz egyszerre töltődni és tápot adni sem tud az akkubank.
Vagy a gyári parkoló mód kábel a megoldás, vagy a kamera akksi, de az nem olcsó, a legolcsóbb talán a B112 Blackvue, az 1 óra alatt feltölt, de az sem fogja a Viofo-t parkoló módba kapcsolni, azt csak a B124X Blackvue akksi tudná, az három eres kivezetéses és 40 perc alatt feltölti magát.
Drága mulatság, én maradnék a gyári parkoló mód kábelnél, az a legolcsóbb megoldás, fel lehet tenni 12,4 Voltra a lekapcsolási feszültséget, nem fárasztja a kocsi akksiját. (Cserében 1-2-3 óra a parkoló mód időtartama kb. Kocsi akksitól függ.) Van vagy 7000Ft, manapság már sajnos nem pénz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest