Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Formaster #20859 üzenetére

    Igen, a V70 konkrétan 144A-t préselt ki magából, miután elszállt a gyári 15 éves, és betettünk egy bontott új szerűt. Megnéztem, van hozzá 120-140-160, talán a full full extra dieselhez 180-as is, extrák függvénye, azért döntöttem a 140-es mellett, mert nem volt memóriás ülés, se fűtés, se xenon vagy navi.

    Külföldi fórumokon azt olvastam, hogy rendes nagy töltőt ami nem tud csepp töltést ne kössek rá bent lévő akksira, hiába 3A. Ahhoz okos töltő kell, ami figyeli az ellenállást, feszültséget, és bármeddig rajt maradhat, max 13.5 Voltot tol rá, nem drága egy ilyen, ~7 - 8.000,-ért már használhatóak vannak.

    Egyébként rá mértem a bent lévő akksira, 12.43 V simán kinyitva, 12.22 V ha rajt a helyzetjelző világítás, kb 0,05 V - 0,08 V az emelkedés tapasztalatom szerint ha lehúzom a sarukat, nem tettem meg, így olyan 12,50 V ~ az értéke, amin meglepődtem. 3 hete nem használtam, előtte is csak alig, heti max 1x, hobbi autó. Tud valamit ez a Bosch S5. Egyenlőre erősen kételkedek benne hogy ilyen jó számok mellett szükségem van e egyáltalán bármi nemű rátöltésre.

Új hozzászólás Aktív témák