- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
d4d
tag
Természetesen, ha a GS-t is valaki használja műszerfalra, akkor a dedikált kárpit/beltér tisztító mzr is jó. Jobb. Kérdés hogy szükséges e. Egy átlagautóhoz nem hiszem. Műszerfalhoz nem szoktam használni, hacsak nem valami extra ocsmány kishaszonjárműről van szó. De ott is a bajuszkapcsolókhoz, szellőző rácsokhoz és az érzékenyebb műanyag felületekhez gyengédebb szert szoktam használni.
Ma pl falchoz használtam az mzrt, habosítóval természetesen. Majd a végén egy ech2oval még át lesz törölve.
Itt van egy nappali kép szárazon a felniről. Még mindig van rajta mit dolgozni. Meglátom mennyire merülök bele. Legjobb lenne levenni a kerekeket. Ezzel nincs idő babrálni a mosóban.
[ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
Ilyen cucc idehaza beszerezhető, ami így letakarítja a féknyerget?
[link] -
CharlieDrop
veterán
válasz CharlieDrop #50953 üzenetére
Keresgéltem. Ha egy Gyeon Q2 rim-et tennék a felnikre, akkor előtte hogy érdemes lemosni?
mosás - felnitisztító - mosás - törlés - Q2?Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #50961 üzenetére
Ebből is évi kettő lesz. Csak azt hittem kibírja januárig.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Morris #50962 üzenetére
Használat függő, nem lehet megmondani kinek meddig fogja bírni. Ezért se nagyon szeretem mikor ráírják hogy 12 hónap.
Egy 3000 km-es téli de nem havas túrával lejött egy hét alatt.
A garázsban tartott, mindig feltöltött autón fent volt egy év után is.
Részben ezért álltam át teljesen kerámiára, mert a GYEON az tényleg fent marad évekig. Sok téli túrával is, illetve sokkal egyszerűbb feltenni, jobb az eredmény. Igaz drágább, de az új EVO-kat már tényleg gyerekjáték feldobni és kicsi a hiba lehetőség. Meg nem kell évente 2x szopni nagyot, elég 3-4 évente egy kicsit.
-
d4d
tag
Ettől csak idősebb transittal vagy korban hasonlóval csak focussal, kisebb 9 személyes transittal volt tapasztalatom. Én pol star, xpress interior, gyeon vinyl cleanerrel állnék neki. A három közül a pol star a leggazdaságosabb és legkönnyebben elérhető, ráadásul az üléseket ugyanúgy megtudod vele csinálni, ilyen szempontból sokoldalúbb is.
Időközben megjött a belga wax-ites és az ahifis csomag, a képen együtt van minden.
Ahifinél kihasználtam lehetőséget és betankoltam a jóárasított auto wheelből, jött egy ech2o és két kis valetpro ecset amik remekül teljesítenek. Az auto wheel esetében ugye jár szórófej is minden palackhoz, na ezeket szépen elteszem, jól jönnek majd máshoz. Szabvány mért sok más palackhoz is jók.
A waxites caomagban volt a Prep, 2db Vinyl Cleaner és két nem választható ajándék (BF miatt). Amiből az egyiket vennem kellett volna a Bathe ugyanis fogyóban volt, így ez ingyen van. Dátumok Prep 2023/10, Bathe 2023/06. A vinyl cleanert viszont szóvá tettem nekik mert ezek még szerintem tavalyi palackok. Kicsit más a design és a szórófej sem az amit a 2023as gyeonokhoz adnak. Megkérdeztem hogy lehet hogy a szeptemberben rendelt vinyl cleaner már az idei design volt az új szórófejjel, két hónapra rá meg küldenek két régebbi gyártásút.. annyira büszkék hogy micsoda gyeon forgalmazók és 6-8 hetente kapják az árut csak úgy pörög minden, azt itt van. -
Petyal
tag
Ó, ecseteket nekem is kéne már vennem újakat. Itt a második képen melyiket használod? Esetleg lenne tipped, mi most a best buy? Puha ecsettelel (Workstuff) el vagyok látva egyelőre, de minden másra érdekelne.
Kívülre is Workstuff eseteket használok, de mintha egy idő után kicsit megkeményedne a szőre. -
d4d
tag
válasz Petyal #50965 üzenetére
Kb ez most a benti szett, a két kis valetpro nekem nagyon bevált és persze a carpros is. A koch chemie ecsete ahogy írtam kicsit kisebb fejjel rendelkezik kevésbé tömött, mint a carpro. Viszont jön majd a detail factory hasonló ecsete is. Az az eredeti ebben a műfajban. Kíváncsi vagyok. A 30%os bf kedvezménnyel kevésbé fájt az ára. A piros nyelű a képen az egy bauhausos ecset. Áruházi szinten ezeket találtam a legnormálisabbnak és csak párszáz ft. A műszeregység előtti plexire persze nem valók. A koch kefét is ajánlom, brutál sűrű természetes sörték.
Ui. a zöld nyakú ecset az a koch chemié, szettben volt, de az ahifin külön is megvehető.
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
Leveleztem kicsit a Gyeonnal, a vinyl cleaner miatt érdeklődtem nem e lesz nagyobb 4 literes kiszerelésben, de sajnos nem. Bár a neve változik majd és valamilyen szinten a méret is de ennyi, bővebbet majd valami Gshow-n fognak bemutatni. Az APC-jüket ajánlgatta. Kérdeztem milyen, hasonlóan biztonságos arányt tudna beltérre ajánlani. 1:15-1:20-at mondott. Illetve kérdeztem, hogy az új cuccok mikor jönnek az euba, főleg az eco wash. Semmi konkrét, majd év elején.
-
d4d
tag
Na így már más ránézni (vinyl cleaner + koch ecset)
Koszos autóknak megvan az az előnye hogy legalább nem sikálták mindenféle nem odavaló szerrel, kendővel esetleg egy jó kis poros atléta trikóval szárazon.. egyszer láttam valakit az utcán autót törölgetni, clines flakon, atléta trikó kombo... sötét autón.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz hemaka #50966 üzenetére
Én is így voltam vele, kb fele volt meg mikor elajándékoztam és teljesen átálltam GYEON kerámiára.
Morris
Nem ismerlek, sem a képességeidet így erre nem tudom a választ.
Viszont. Amennyiben a fusso-t fel tudtad tenni ez se bonyolultabb.Rendesen elő kell készíteni ami lehet bonyolultabb mint a fussohoz.
Viszont maga a felvitel egyszerűbb. Sok videó van róla. Akkora vissza törlési ablaka van a Pure EVO-nak, hogy gyerek játék a felvitele. kb mindegy hogy 30 másodperc vagy 5 perc után törlöd vissza. Álom jó vele dolgozni. Sok tapasztalattal megcsináltam egy kocsit 5 kenésből. A 4 oldal + tető. Ennyire felhasználó barát cuccal még nem dolgoztam.[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz polonic #50970 üzenetére
Nem vállalok sajnos ilyesmit. Nem tudnék teljes munkát elvégezni. Részben a tudásom a témában korlátozott (és a hiányos tudással kárt is okozhatok), bármennyi tapasztalatom is van egy "átlag" autótulajhoz képest. Másrészt se idő, se helyem (sok eszközöm sincs meg) nincs ehhez a munkához, ahhoz hogy ez üzemszerűen működjön. Ha valaki ezt tényleg becsülettel és kellő alapossággal, tényleg részletekbe menően csinálja az előtt le a kalappal mert nem kis meló. Így hobbi szinten is látom mekkora munka, mennyi idő amíg szépen szisztematikusan átmész mindenen. Persze egy profin felszerelt garázsban, műhelyben ahol minden kézre esik, nem zavar senki, egész más lenne ezt csinálni.
Más. Waxworldön ma éjféltől mindenre 15% kedvezmény plusz vannak spec ajánlatok is korlátozott mennyiségben. Részletek itt
-
FeRRaR1
őstag
válasz Morris #50974 üzenetére
Alapos elő mosás, kátrány és rozsda oldás, 2 vödrös mosás. Szárazolás végénél IPA áttörlés, majd felvitel előtt GYEON PREP áttörlés.
Ehhez még hozzá jöhet a polír ha valamit le kell javítani.
Majd árnyékba vagy fedett helyen GYEON Pure EVO. Mindenre felkenem, kivéve ablakok és tükör. Szóval fényezetlen műanyagokra is. Felviszed a hozzá adott applikátorral, majd vissza törlöd forgatva a rongyot. Egy panel mehet 2 ronggyal, egyel a nagyját, a másikkal a végén tükörre törlöd finoman. Fusso után majd csak azt fogod kérdezni miért nem ezt használtad eddig.
Annyi hogy a visszatörlés finoman történjen, de alapos legyen. Könnyű felvinni és vissza törölni is. Elsőre haladhatsz elemenként (Csak a Pure EVO-val). Illetve ha kimarad egy rész visszatörlésnél akkor az látszani fog szóval nyugodtan, türelmesen, szépen, alaposan. Összességében nagyon nehéz hibázni vele, felkenés után van 5-10 perced hogy vissza töröld a panelt.
Oda készíthetsz egy erős APC-s vizes vödröt hogy a "koszos" rongyokat egyből bele dobjad így nem köt bele a kerámia és mosható lesz.
Kb ennyi, nem egy nehéz történet, inkább odafigyelős de alapvetően "könnyű" munka.
Zárt helyen valami normálisabb maszk ajánlott.
Ha kültéren viszed fel akkor CURE-el ajánlott átmenni finoman az egészen egy órával applikálás után.
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
Tököm tele van a habosítókkal. Tudja valaki hogy lehet ezeket hosszú távon is használni normálisan, nem két napig? A harmadikat "nyúzom". Figyelek hogy ne töltsem tele próbálom kerülni hogy a felső szivattyú részhez ne jusson szer, nem döntögetem stb és így is elkezd akadni egy idő után, vhogy nedvesség jut be a pumpához. Teljesen nem lehet szétszedni, hogy lehet kiszárítani hogy újra simán működjön a pumpa?
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz FeRRaR1 #50980 üzenetére
Egyik a workstuffos átlátszó 150 mles, fekete fejjel, másik a colourlock fehér palackja, ez 200 milis. A lenti képen látszik az a kis rekesz ami benyúlik a palackba, na oda tud vhogy bejutni a folyadék és akkor kezd akadozni meg csak félig jön vissza az a nyomós rész stb. A végén meg benyomod aztán úgy is marad, másik kézzel húzhatod vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Ezt a fekete ablak keret díszlécnél mivel lehet a lehető legjobban kihozni belőle? Teljesen feketêre szeretném hozni, ne legyen rajta foltok. Gumis bevonata van. Ehhez való "spéci" festékkel le lehet fújni, hogy ne keljen mindig gumiápolót használni? -
robag93
aktív tag
Van valami tippetek, hogyan érhetném el a polirtecheseket? Kihagytak egy Polstart a csomagomból.. Írtam az info@polirtech.hu-ra, de visszajött egy automatikus üzenet, hogy valami baj van a mailboxukkal. Elérhetőségnél van egy hölgy telefonszáma nagy betűkkel, hogy NEM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
-
Petyyyyy
addikt
"Rage-poszt" avagy elrettentő példa következik. #ytalert!
Kevés dolog okoz instant agyvérzést, de ez köztük van. Látni ahogy egy zseni autót, jó eszközökkel, megfelelő minőségű vegyszerekkel és ordító hibákkal tarkított technikával csutakolnak.
így ne csináljátok.Nem azt mondom, hogy én bezzeg jobban meg tudnám csinálni, hanem...de, azt mondom.
Szomorúvá tesznek az ilyen videók.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
FeRRaR1
őstag
[link] Egy hasonló állapotú és színű M3 Competition volt a Lussivónál mikor voltam PPF-re. Az is valami 100k fontos retek már és olyan minőségű volt a 6000 fontos fényezés hogy csak röhögni lehetett rajta...
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Adott egy ~15 eves borules szett, ami egesz szepen nez ki, csak a beszallas oldalon a derektamasznal van kicait megkopva, de nincs kirepedve, igy szeretnem ezt megorizni.
Mivel sajna gozom sincs, eddig mit kapott meg az elete soran, igy hogy kezdjek neki a karbantartasnak-felujitasnak? Van valami leiras, termektipp, stbstb?Annyi mindent olvas az ember, hogy mar aztsetudommitcsinaljak...
-
FeRRaR1
őstag
Alapvetően vehetsz egy olcsóbb de jó Autoglym Leather cleaner és Leather Care Balm szettet.
Átmész tisztítóval pár mikroszálas rongy, és egy finom kefe használatával. Száradás után vagy másnap (most hidegebb időben) meg az ápolóval.
Akkor kapott egy alapos ápolás + takarítást és kb annyira jól fog kinézni amit még el tudsz érni nagyobb ráköltés nélkül. Nézd meg hogy az elég e, mert az felett már festeni vagy festetni kell valószínűleg.
-
d4d
tag
válasz robag93 #50992 üzenetére
Akartam írni, hogy én tudtam nekik levelet küldeni, aztán éjszaka nekem is visszadobta. Viszont ennek ellenére tényleg megkapták, engem is felhívtak az előbb. Nem lemaradt termék, más ügy volt. Nagyon segítőkész volt a fickó akivel beszéltem, érti a témát.
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
*Ha van zárt/fűtött helyed ahol csinálod
-> porszívózd át a hajlatokat és illesztéseket az üléseken
-> *meleg vizes nyirkos szivaccsal töröld át az üléseket, ez lehozza a kosz egy részét, kissé felpuhítja a borítást
-> bőrtisztítót a kefére fújd, kis nyomással és körkörös vagy akár egyenes mozdulatokkal dolgozz fentről lefelé, ne túl nagy részeken - a tisztító száradását megelőzve. Pl háttámla felosztása: felső fele, alsó fele, jobb oldali támasz, bal oldali támasz.
-> *nedves szivaccsal vagy mikroszálassal távolítsd el a habot a felületről, töröld át egy szárazzal
-> ellenőrizd az eredményt, adott esetben tisztítsd újra
-> bőrápolót egy szivacs applikátorral vidd fel, hagyd száradni legalább fél napot, de akár egy egészet isDe ez csak az én tippem
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
FeRRaR1
őstag
válasz Petyyyyy #50997 üzenetére
Hasonló, én szoktam várni egy órát kb tisztítás és ápolás között.
Illetve ha rég nem volt ápolva, akkor lesznek foltok ahol hamar beszívja az ápolót, és lesznek ahol nehezebben. Így elsőre érdemes kicsit vastagabban felvinni, majd ha körbe értél még egyszer átmenni, egyenletesen vékonyra törölni. Majd ha rendszeresen csinálod (én tél előtt és után szoktam) akkor a vastag felvitelt már kihagyhatod.
A tisztítást finoman és türelmesen csináld.
Illetve az AG ápolót használom cipőkre és kanapéra is évente 1x
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
Ezt fejtse meg nekem valaki. Nagyon tud bosszantani. 2005ös C4-es, de láttam már vw csoportos autóknál is ilyet. Pol star 1:10 ami eleve ph semleges, dmes desztillált vízzel keverve, habosítóval. Mi a jó édes anyja okozza ezt a foltosodást? Ennyire szar, érzékeny az anyag? Valami korábbi szer aktiválodik így újra?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest