- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Android szakmai topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
Hirdetés
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
ma Vidám színekkel dobja fel a Samsung a kagylótelefonját.
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
gp Úgy tűnik, hogy a DLC-t nagyon sokan várták és még annál is többen vásárolták meg.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Magnum_ #24864 üzenetére
A szerviz alapból jóindulatú. Neki az az érdeke, hogy garanciában megjavíthassa, hiszen a hazai forgalmazó megtéríti neki a javítási költséget; míg egy magánember nem biztos, hogy márkaszervizben javíttatná a 4 évnél idősebb autóját (Magyarországon vagyunk).
A hazai forgalmazó adja meg az engedélyt a javításra. Ha nincs márkaszervizben folyamatosan vezetett szervizkönyv, akkor nehéz ügy lesz...