Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • general

    addikt

    srácok, egy kis segítséget kérnék, a supportnál valami zöldfülű csak hümmög nekem, jelenleg is vonalban vagyok, váratnak, 42 perce vagyok vonalban...szerk, közben szétkapcsolt vagy kinyomtak 50 perc után.

    tehát: egyszerűen szeretném az apple ID-hez megadott email címemet megváltoztani, de nem megy, sőt kiderült, hogy az ott másodlagosnak (? nem rémlik, de gmail címtár miatt hozzárendeltem később iCloudhoz) megadott mail címhez már létezik egy másik ID, amibe be is tudtam jelentkezni (!) nagy nehezen a macbookon.... nem értem a dolgot, hogy lehet két fiókom?
    bejelentkeztem ezzel a másik privát mailemmel, ott azt megváltoztattam egy harmadik mailcímre, hogy ne zavarjon be, majd kijelentkeztem, vissza az eredeti, egyetlennek tudott ID-be (mindezt az apple oldalán, weben, fiók adatainak szerkesztése menü), ahol pl az iCloudom félig van, tehát vannak adatok, mert ezt hsználom, majd ott látom, hogy ott mail címnek az imént megváltoztatott, harmadik mail villog... :C

    namostakkormivan? :)

    van két ID-m, két iCloud, az egyik üres, a másik félig van, de mégsem kettő ez, mert összevissza vannak a mailcímek, nem értem. :O

    egyszerűen csak egy db ID-t szeretnék, egy db mailcímmel és iClouddal, ahogyan ez volt is, amikor megvettem a macbookot.

    tud valaki segíteni esetleg?

Új hozzászólás Aktív témák