- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint jövő hónap végén debütál.
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Mobilarena
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indiant
addikt
Ide is beírom a bánatom, hátha valaki tanul belőle.
DealExtreme-nél vettem telót fél áron (ThL W8). Egy hónap alatt ért ide. Három hónapon belül elromlott a wifi.
(1 év gyártói garanciával árulták) Küldjem vissza Hong Kong-ba. OK, 4e-FT a posta tegnap elküldtem. Ma azt az infót kaptam tőlük, hogy ők(DX) már nem forgalmazza a telefont és így az árát creditként jóváírnák, amit náluk elkölthetek. Szóval telefonról ne is álmodjak.
Mi ilyenkor a teendő?? Legszívesebben visszakérném a postától a levelet.
""DX will help forwarding the item to the manufacturer for repair or replacement"" - ez van a telefon adatlapján, garancia címen