- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
ma A Gorilla Glass 7i képesésgei igazodnak a megnövekedett képátló és készüléktömeg jelentette kihívásokhoz, de kedvezőbb árú, mint a Victus üvegek.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De a tesztekben azok a játékok vannak, ahova belerakják a DLSS-t. Az NV tanult a régi hibákból, és olyan játékba bele sem rakják, ahol szarul működne. Például bármi, amiben sok vegetáció van. A Horizon tökéletes lett volna az NV-nek, hiszen a Decima motorba be van építve a technológia, csak egy False->True átírás kellett volna a működéshez, mégsem tették meg. Ennek az oka, hogy sok a vegetáció a Horizonben, és arra nem működik a neuronháló. Nézd meg, hogy mikben engedélyezik: Control, Deliver Us The Moon, Death Stranding, stb. Egyszerű tartalmakhoz, amiket könnyű felismerni. Hogy ez miért fontos? Nézd meg magad:
Horizon:
DS:Azokat a vegetációkat a felső képen sokkal nehezebb felismerni, és ha nem jól csinálja a neuronháló, akkor azt kapod, amit a BFV-ben, vagy az FFXV-ben. Azokra is hozhatnának DLSS 2.0 patch-et, de nem ez a baj, hanem a neuronháló, attól olyan fos a minőség. És fos lenne a Horizonben is, ha aktiválták volna.
Ezeken a gondokon az AMD sem tudna felülkerekedni. Az általános neuronhálóval, mint elméleti tényezővel van baj. Tehát az AMD ha hoz ilyet, akkor ugyanúgy válogatni kell a játékok között, hogy melyik tartalmával lehet kvázi jobb minőség, és melyikkel lenne tuti fos az eredmény. Utóbbiba felesleges aktiválni, ezt amúgy jól csinálja az NV, csak ettől még nem vagyunk közel ahhoz, hogy ezt általánosan is lehessen használni.
(#49766) morgyi: Nincs rá akarat. Ez egy szoftveres kérdés, nem csak hardveres.
Konzolon egyébként sokat alkalmaznak analitikai élsimítást. Nem minden ilyen rendszert hoznak át PC-re. Szóval az, hogy konzolon működik, még nem jelenti azt, hogy PC-re egyszerűen áthozható, lenne vele munka bőven. Azt meg ugye nem szeretik a fejlesztők.(#49768) huskydog17: Arról még nincs adat, de a Stadia miatt hülyeség lenne nem explicit API-t használni. A next-gen gépekhez amúgy is shader modell 6.0 kell.
(#49771) Yany: Annyira nem nehéz már jó minőséget elérni, a probléma a gaming szempontjából az, hogy a minőséget 20-30 ms-on belül kell adni. Na az már rohadt nehéz.
(#49767) Zartszelveny: Gondolom visszahozzák a projektet. Most már elég komoly hardverek vannak hozzá. Különösebb jelentősége szerintem nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen