Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #45185024 #24723 üzenetére

    A shader model 6.0 GCN2/3/4, Maxwellv2/Pascal és Intel Gen9/Gen9.5 architektúrán fog működni.
    A shader model 6.0 wave operation intrinsics-ből opcionális funkció lehet. Csak az AMD mondta, hogy támogatni tudja a GCN2/3/4 architektúrákon. Az Intelnek és az NV-nek a legnagyobb baja pont a legfontosabb a Global Ordered Append csoport, amit nem tudnak hatékonyan támogatni a mostani hardvereikkel. A Microsofton múlik, hogy kötelezően előírja-e vagy sem. Olyan implementációt tudna rá csinálni az Intel és az NV, hogy egy wave/GPU-ra korlátoznák a számításokat. Egyébként az AMD is csak a GCN4-től támogatja hatékonyan a Global Ordered Appendbe tartozó két függvényt. GCN2/3 alatt a függvények futtatási teljesítménye akár százszor lassabb a GCN4-hez viszonyítva, mert a CU-k egy wave/SIMD-re korlátozva nem hatékonyak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák