Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #09256960

    törölt tag

    válasz Abu85 #49372 üzenetére

    Én azt nem értem a dologban hogy nagyon szemléltető ez a két rajz,
    akkor meg is van mi benne a dual , két külön poligonpájplájn de az ilyen pixel méretű poligonokat amikor kiszámol miért nem tárolja el valahol ? mondjuk egy saját memóriacímbe ami lehetne egy kess is és akkor nem kellene ujra számolni. (ha nem dinamikusak a fények ) A távolban lévő poligonokat eleve nem kellene 144-szer kiszámítani másodpercenként, ha egy vonat ablakából látom a mátrai erőművet bámulom akkor az kb 2 percig pont ugyanúgy néz ki és mégis másodpercenkét 144-szer kiszámolódik, miért nem csak azt számolják hogy kerül e elé egy fa és akkor viszont kell számolni.
    Tehát amíg NV halottam pontosan hogyan működnek ilyen előjósló algoritmusok itt nem hallunk ilyenről.
    Mondjuk én ezzel se értek egyet hogy majd a pc 4 generáció alatt éri el a konzolt, hát miért nincs egy közös fejlesztési terv és lenne AMDé egy konzolkártya.
    Petykemanó: Hol a régi lázadó szellemed megfilmesítette a retroshock ? :D régen ilyenre haraptál ABUtól hogy:
    "a nagyobb Navit és arra koncentrálnak, hogy az új generációs konzolok dizájnjaiból minél több képességet átmentsenek PC-re."
    Ilyenkor már széjjel rúgtad a találgatós karámajtót hogy a szemi kasztöm nem teljesen el van választva jogilag az AMDtől hát hogy lehet kukucskálniuk ? :Y
    Devid_81: Van egy jó hírem az időgépemmel Okt 08-ra hoztalak ma van a nagy ZENdülés
    Bár ugyan sokmindent tudunk már róla
    Mert a kess az fontos ... De azért nézzük már meg az a 3 csipp hogy van összedrótozva .

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák