Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz #85552128 #30592 üzenetére

    Mégegyszer. A GTX980/970-nél a szívószál minősítés az árukhoz képest szűk buszukra vonatkozott, hiszen árban a konkurencia ugyanezért jócskán szélesebb buszt kínált. Nem tudom, mit nem lehet ezen megérteni. :W
    Fele annyi pénzről beszélünk, jó reggelt, mint a 480-nál.

    Javaslom ezt a posztom, mielőtt mégegy kör felesleges szemeteléssel próbálkoznál besározni: [link]
    Itt van a végén kerek perec: "Ami szívószálas, a konkurenciához képest az a GTX960, valamint a GTX970 és 980."

    (#30593) gbors: Amennyire tudom, az alacsony kihasználtságot ami okozza, hogy nem mindig tud elég sok azonos műveletet egy kalap alá hozni, és így "üresen maradnak" slotok a CU-kon belül. Vagy egész más a szűk keresztmetszet, és így nincs is mit csinálniuk. Ezen nem segít se a preempció, se az előbetöltés. Előbetöltés akkor kell, ha egy wavefrontra van korlátozva a működés, és így nincs átlapolás, és így van értelme előre előszedni a dolgokat, amire szükség van. A preempció pedig azokra az esetekre kell, amikor valami eredményre azonnal szükség van, pl. ha valami GP-GPU-s feladatot számoltatsz a játék jelentéhez.

    Nem tudom, szerintem alapvetően a Vega-val kapcsolatban jöttek elő ezek a dolgok, és jelentőségük, hiszen ezzel kapcsoaltban beszélgetünk, szval szerintem van helye itt szakmaiban.

    (#30594) do3om: Ez viszont már megint a VS-be való öncélú savazás. Szerintem az a jó, ha fejlődés van, és nem az, amikor a múltat maxoljuk ki. Röviden legyen elég ennyi.
    Ami a teljesítménykategóriát illeti, mégegyszer, 240 dollárért szvsz belefér, hogy a költséghatékonyság jegyében itt-ott kifogyjon a szívószál, de 550-ért marhára nem. Zárjuk le itt, ha lehet. :U

Új hozzászólás Aktív témák