- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz abridabri #1893 üzenetére
Nem tudom.
Az ütemezőnek eddig is meg kellett oldania azt, hogy egy játék szálait Zen processzor esetén egy CCX-n belül tartsa. Különben dadogni kezd. Ennek hatása a 3-4 magos CCX-ek esetén kb 15%-os lassulás volt ahhoz képest, mintha a 2 CCX 2x3/2x4 magja közös L3$-en lett volna.Szerintem - persze nem tudom - az új megoldásnak csak annyi a feladata, hogy abban segítse az ütemezőt, hogy ha játékot futtat, akkor az ahhoz tartozó programszálak affinitása a CCD0 legyen. Minden más meg mehet úgy, ahogy eddig. Azt, hogy mi játék, azt meg ez az Xbox mittoménmi mondja meg a Windows ütemezőnek.
Ha nem így működik, hanem úgy, hogy szó szerint mindent a CCD0-n próbál tartani, maga az Xbox modul pedig nem segít az affinitás állítátásában, hanem csak egy állapotot jelez, akkor az némileg csalódást keltő, de szerintem benne van a lehetőség, hogy finomítsák arra a működési elvre, amit én mondtam.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest