- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI Mobil
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mégse száll ki a Meizu?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Nézzük élőben az iD@Xbox Showcase legújabb adását!
gp Akik kedvelik az indie játékokat, azoknak érdeme lesz követniük a bejelentéseket.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Ez eddig mindig így volt, akár Intel lapoknál is, X58, Z77, Z87, Z97, mind úgy jött ki, hogy konkrétan volt, aki fél évre inkább a polcra rakta a frissen vett csúcslapját... Ott is mindig kellett legalább fél év, mire a lapok, BIOS-ok kiforrták magukat. Tehát itt sem reális elvárás, hogy a rajt napján minden lapon, minden funkció 100%-osan működjön. Ha a legfontosabb funkciók prímán, stabilan működnek a startkor, akkor már az elvárhatót teljesítették.
A játékok esetén sok minden játszik, DX11, vagy modernebb API-jú, hogyan osztották fel a foylamatokat, mit hogyan használjon, csomó ponton lehet eltérés. Biztos lesz, ami jól fog menni a Ryzen-en, de nyilván lesz pár eset, amit jobban fog büntetni ez a CCX-es felosztott működés. Ettől függetlenül, ahogy írtam, én azért nem számítok nagyon rossz sebességekre. Ami várható, hogy az eddig megszokottakhoz képest bizonyos programokban "meglepően" erős lehet, míg a problémásabb programokban "meglepően" nem olyan erős. Kb. mint a megjelenéskor az Intel HT-ja, az is volt, ahol 30%-ot gyorsított, meg volt, ahol 10%-ot lassított, vagy akár el se indult a játék. Itt gyorsan tegyük azt is hozzá, hogy a problémásabb programokat 10 másodperc alatt rá lehet kényszeríteni egy CCX 4 magjára, és máris megszabadultál minden lehetséges CCX-es nyűgtől, és a legtöbb ilyen régi programban még így is egy modern négymagos i7 sebességét fogod kapni, ami régi, esetleg problémásabb játékprogramok alá untig elég lesz.
Sajnos arról semmi infóm nincs, a Microsoft kapott-e előzetesen drótot az AMD-től, hogy erre figyelni kéne, vagy hogy ezt mennyi idő beépíteni, ez teljesen kérdőjel jelenleg.
(#282) HavocS: Jól érted. Bár én annyira nem félek a szintetikus tesztektől. Inkább rosszul optimalizált DX11 játékokban lehet ebből szvsz probléma, ott ugyanis az API szála elég kritikus és nem többszálú, ha azt még dobálja az optimalizálatlan ütemező esetleg a CCX-ek között is, az azért messze lesz az ideálistól.
Erre viszont a javítást lásd az első felében a posztomnak, kézzel ráfixálod a processzt a megfelelő affinitásra, és meg is oldottad, igaz, csak 4 mag, 8 szálas "módban", a hatmagos Ryzennél lehet ez gázosabb, ahol már csak 3 mag / 6 szál marad erre a "játékra", bár i5-ök ellen még az is elég lehet így is, és ez ugye a lehető legrosszabb eset, amit most elemzünk....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Külpolitika
- Windows 11
- Autós topik
- Digitális detox a Nokiától
- Jövedelem
- További aktív témák...