Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Jack@l #204 üzenetére

    Pedig ilyen egyszerű. Csak a szálak közötti függőségekre kell figyelni, pontosan mint a HT-s illetve Bulldozeres optimalizálásnál. :K

    Ezeken a Ryzeneken egyetlen dologra kell a szokásos HT-s dolgokon felül figyelni, az pedig annyi, hogy lehetőleg az egymással sokat kommunikáló szálak egy CCX-en belül legyenek, a többi szál meg mehet ahova jólesik, jól fog menni.

    Nem lesz ebből szvsz semmi lényeges hátrány. :N Lásd pl. Cinebench eredmények milyen szépen szaladnak, pedig az kéri az összes magot.

    (#205) letepem: Az MCM azért nagyon más. Egyáltalán nem mindegy, milyen hosszú jelúton és hogyan vannak összekötve a magok.

    (#206) Pug: Kód függő. Amelyik kód nem keresztbe kasul fog egymástól függeni (amik amúgyse szeretnek sok szálra skálázódni) azok remekül fogják magukat ezen a felépítésen érezni szvsz.

    Azt ne felejtsük el, hogy így a négy magnak jóval gyorsabb cache rendszere lehet (CCX), mintha minden össze lenne kötve mindennel. ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák