- Google Pixel 6/7/8 topik
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen GPS-t vegyek?
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
ph A Zoned UFS technológia fejlesztése még 2019-ben kezdődött, és pont kész lett az AI betörésére.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flashy
veterán
válasz p@gabi #26772 üzenetére
ha zárod a vitát és nem küldi, nem tudsz már mit tenni, nincs újabb dispute. azért így kéri, mert így nem lesz az alis accountján nyoma hogy valami gond van, te önszántadból visszavonod a vitát. ha mégis belemész (végül is nem biztos hogy át akar verni): paypalra utalásnál kérd hogy a tőled levont jutalékkal emelt összeget utalja.
-
Flashy
veterán
úgy néz ki, vannak most érdekes dolgok: engem ma délelőtt hívott fel rejtett számról a posta, hogy nemzetközi ajánlott küldeményem érkezett, meggyorsítaná a kézbesítést, ha be tudnék menni érte. a hozzám legközelebbi postára odajuttatják holnapra, itt megbeszéltük hogy melyik postára szoktam járni, holnapra ott lesz, nem kapok értesítőt, csak menjek. tippünk hogy már rég itt tologatják a küldeményt az országban, de mivel ajánlott, kézbesíteni kéne lassan. egyébként minden második nap kapok értesítőt, nem tudom ez miért ilyen sürgős, hogy értesítő nélkül felhívtak hogy ha tudnék, menjek be érte.
-
Flashy
veterán
válasz nightzone #26928 üzenetére
nevetséges az egész, persze hogy nem működik, az egész leírás marhaság. általában nincs is bennük semmi különleges, egy kondenzátor, esetleg ellenállás és LED. ha ezresért lehetne olyat kapni ami 30%-ot spórol, már mindenkinek lenne rég, ha működne, még 100ezerért is megérné bigclive szétszedett egyet, nagyon bírom a videóit
-
Flashy
veterán
válasz szemmelver #27433 üzenetére
én is minden nap gyűjtöm és tényleg nem jelent meg előre, csak ma láttam először kiírva. de mondjuk nem igazán tudok mit csinálni a pontjaimmal, szóval nem izgat nagyon, évente párszor váltok be 1-2 dolláros store kuponra. engem jobban idegesít Alin hogy a 60 napot közelítő még úton levő rendelésekről se jön semmi, se e-mail, se belső üzenet. csendben lejár, aztán lejár utána a 15 nap is, ha nem figyelek. nem volt még nagy veszteségem, de kicsi már több is (utána se jöttek meg).
-
Flashy
veterán
válasz Hegasus #27442 üzenetére
bolt kupont lehet sokat találni, pl. 2 dollár feletti vásárlásnál beváltható 1 dolláros kupon valamennyi coinért. persze sok ilyen boltnak nincs 10 dollár alatti cucca szóval max 10%-os akció, de volt már hogy 2 dollár felett 2 dollár mínuszos kupon és volt 2 és feles terméke (kábel, átalakító, ilyesmi), az ember ilyenkor úgy érzi mintha lottóötöst nyert volna csodát nem lehet várni ezektől. a 0.1-es termékek 0.1 másodpercnél is rövidebb idő alatt elfogynak, a többire meg kb igaz amit mondtál, vagy alig van kedvezmény, vagy anélkül is megkapható. van 5ezer coinom, nagyjából semmire se jó
-
Flashy
veterán
válasz $atirka #27445 üzenetére
igen, sajnos ez van és nem lehet rendesen szűrni. a normál termékek adatlapjára választhatóként felraknak egy 1 centes gombostűt, az ár mindjárt 1 centtől 100 dollárig lesz, a kereső meg a legelejére sorolja. bele lehetne magyarázni hogy igen, tulajdonképpen ő jóhiszeműen a drága telefonhoz ajánl egy fél dolláros tokot a te érdekedben, de annyira nyilvánvaló hogy nem erről van szó. a következő lépés amikor a gombostű (tok) "pont" elfogyott, de a motor még mindig előre sorolja ár szerint. aztán van olyan hogy két postázási ország van, a másiknál lenne olcsó, csak az hozzád nem szállít. ez akár lehet is valódi, nem tudjuk ellenőrizni, de én azt gyanítom, hogy az is csak trükk. aztán jó még amikor két termék, 10 dollártól 20 dollárig, alatta szerepel hogy appból akciós 5 dollárért (vagy BF-en akciós lesz 5 dollárért), persze ez a 10 dollárosra vonatkozik, ami vagy nincs, vagy nem kell. ez kisebb ferdítés persze, de az ember hajlamos megörülni neki, hogy aztán a 30 színvariációból megtalálja azt az egyet, ami olcsóbb lenne, csak pont nincs. ez van, mindent kihasználnak, figyelni kell.
-
Flashy
veterán
válasz maestro87 #27485 üzenetére
nekem is volt ilyenem egy hibás terméknél, az eladóra várakozás teljesen kimaradt, a nyitás után 5 percen belül (!) az ali a javamra döntött (refund) és lezárta az ügyet. én azt gondoltam, hogy talán az eladónak voltak hasonló ügyei vagy fekete pontjai, ezért került egyből az alihoz a dolog. teljesen nem tiltották ki, mert a termékeinek az adatlapjai éltek még. nem volt amúgy drága termék, lehet hogy nagyobb értéknél tovább ülnek rajta.
-
Flashy
veterán
válasz LyonnaisFan1 #27614 üzenetére
véletlenszerűen kér be valamilyen adatot. nekem kb 5 vásárlásból egyszer, legtöbbször a lejárat hónapját és évét. még mindig kevésbé idegesítő, mintha egyik reggelre egy orosz lenullázná a bankszámlámat (még ha virtuális is)...
-
Flashy
veterán
válasz Mukucs #27706 üzenetére
látszik a kosárban hogy egy vagy több eladó. az aliexpress eladók közös piactere, külön eladó, külön csomag. előfordulhat hogy több néven árul egy cég (ugyanaz a személy másolja be ugyanazt a sablonszöveget üzenetben), de nagyon ritka hogy az ilyet összecsomagolják, talán egyszer volt eddig nálam. az egy eladótól egyszerre rendelt majdnem biztos hogy egybe lesz, de ha van közöttük egy kis idő, akkor már nem, bár ez a bolt (eladó) méretétől függ.
-
Flashy
veterán
válasz domojko #27859 üzenetére
az utóbbi időben előfordul több ilyen. valamilyen okokra hivatkozva kunyerál még pénzt szállításra, én olyat láttam hogy van egy termékük, ami X dolláros szállítást jelent, azt kéne megvenned és akkor küldi ezt is. van, hogy fel se adja az eredeti terméket amíg nem veszed meg a plusz szállítást és van, aki feladja, csak bepróbálkozik, ilyenkor lehet hogy 2 hónap múlva megjön a termék. nem igazán tudsz semmit tenni, ha nem akarja küldeni plusz díj nélkül, akkor nem fogja küldeni. lehet hogy ali szabályzatba ütközik, bepanaszolhatod az eladót, de arra senki nem fogja rávenni hogy mégis küldje ha nem akarja, legfeljebb az ali kitiltja, te meg visszakapod a pénzedet. nem nagyon tudunk mást tanácsolni, ha még a 7 nap feladási ablak fut, akkor megvárhatod a végét, ha nem adja fel, akkor automatikusan visszajön a pénzed, aztán megpróbálod mástól megrendelni. ha feladottnak ikszelte, akkor lehet hogy a plusz pénz nélkül is fel fogja adni (vagy már fel is adta), különben rosszra értékeled és azt nem szeretik.
-
Flashy
veterán
válasz zeus_2k14 #27921 üzenetére
ha megvárod amíg feladottnak jelöli, akkor majdnem biztos hogy külön lesz, bár azt akkor is bejelölheti, ha még nem adta fel, de nem akarja, hogy lejárjon az alapból 7 napos feladási idő. most az ünnep miatt vigyázz, nem dolgoznak teljes gőzzel, elképzelhető hogy valaki néha benéz és beikszelgeti a csomagokat feladottnak, aztán majd később adják fel egyben. a legjobb lenne előre lebeszélni vele. nem olyan nagy gond nekik általában, mert máshogy fizetnek a csomagért, nem biztos hogy nyernek azzal, ha egyberakják.
-
Flashy
veterán
kínából rendelt villanykörténél ez nagyjából "normális". (a fogyasztás nem egyenlő és nem pont egyenesen arányos a fényerővel, de ezek kb annyival kevesebb fényt is adnak ki) ha van kedved, megpróbálhatod megreklamálni, készíts fényképet a fogyasztásmérőről, valószínűleg a felét vagy az egészet vissza fogja adni. ez ilyen, behazudják nagyobbnak (vagy a gyár a doboz feliratával) és bíznak benne hogy emiatt pár centtel többért elmegy de nem fogják olyan sokan visszakérni. én eleve nagyobbat keresek, mint ami elég lenne, többe kerül, de tudja azt amennyi nekem kell, és talán tovább is bírja, mint az olcsók. persze nem reklamálok most már, mert tudom hogy ez van, az első 1-2-nél még indítottam vitát jó pár éve, de már nem.
-
Flashy
veterán
válasz n@p@lm #28135 üzenetére
csak onnan veszek. 1 dollárért kapsz 10-et, érdemes erre két karaktert is pazarolni? már fel is adták volna ha megrendeled. szerintem mind ugyanabból a gyárból jön. tele a fiókom alis gombelemmel, hogy legyen ha kell és ne kelljen háromszázért venni darabját (ami szintén ugyanonnan jön, csak ollóval szétvágják). amiből tizet adnak 1 dollárért (bőséges profittal együtt) az annyira egyszerű dolog, hogy fölösleges nekik ezerféle gyártósort üzemeltetni hogy mind különböző kapacitású legyen különböző áron. szerintem még a márkásnak mondott is ugyanonnan potyog kifelé milliószámra.
-
Flashy
veterán
válasz vadalma65 #28290 üzenetére
ha újraküldi, az még ugyanabból a 60+15 napból fogy, mint az eredeti rendelés, tehát fennáll a veszélye, hogy nem küldött semmit először sem, most sem fog, téged türelemre kér, majd amikor lejár az idő, megkapja a pénzét, neked meg nincs már reklamációs lehetőséged. hogy ronda dolog ilyet feltételezni, de nem mind a másfél milliárd kínai tette fel az életét kizárólag arra, hogy nekünk olcsón minőségi dolgokat küldjön...
lehet, hogy meg kéne próbálni inkább visszakérni a pénzt és megígérni hogy újra rendeled. aztán elképzelhető, hogy nem nála kéne újra rendelned... -
Flashy
veterán
válasz Mtbsrác #28385 üzenetére
nézd meg az eladó termékeit, esetleg pár termék véleményeit, nem tűntek-e el termékek, nem kezdtek-e el szaporodni a negatív értékelések. ha igen, akkor az átverés gyanús, ilyenkor az ali nem is vár hanem visszautalja a pénzt, néha az eladós vita fázis ki is marad. ha nincsenek gyanús jelek (az utolsó pillanatban "feladás" kicsit az), akkor először üzenet neki, várj elég sokat, hogy ne rajtad múljon, aztán mehet a reklamáció.
még valami: ha jól emlékszem a weboldalra, ez a shipment cancelled ez nem az order státusza hanem a nyomkövetésé (a csomagküldő szolgáltatás szöveges visszajelzése, ez nem automatikusan a megrendelés megszakítása), megrendelte a nyomkövető számot, aztán nem adta fel. ha a rendelés továbbra is fut, akkor LEHET, hogy arra játszik, hogy nem figyelsz, végigvárod a 60 napot, elfeledkezel róla, aztán túl késő lesz. esetleg ha a végén rákérdezel, húzza az időt a +15 nap lejártáig.[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz Tav-Csoves #28392 üzenetére
igen, amúgy a képen is írja. de a gyári firmware-hez általában telefonos app jár, azzal kapcsolhatod kintről, értelemszerűen valami accountot hozol létre és egy távoli szerverrel kommunikál a cucc. általában lehet rájuk saját firmware-t tenni, amivel tényleg saját weboldala lehet, meg egyéb helyi megoldások a külföldi szerver kihagyásával. (azért mondom az általábant mert PONT ilyenem nincs, de több másfajta hasonló van). érdemes megnézni a képek között azt, amelyiken az ember két ujja közé photoshopolták a méretarány teljes figyelmen kívül hagyásával
-
Flashy
veterán
vagy veszel belőle még 15-öt és akkor két napig bírja. mert mi más ötleted lenne még? indíts vitát fotóval, próbálj a telefonon valami screenshotot csinálni arról hogy feltöltve 3 órája és most meg csak pár százalék, aztán meglátod mi lesz. a bizonyíték mindig a legnehezebb mert ráfoghatnák hogy szándékosan merítetted vagy manipuláltad a képet, de engem még nem vádoltak ilyennel, mondjuk valós is volt minden fotóm. a legrosszabb eset hogy semmi és buktad a pénzt, mit lehet veszteni? lehet hogy már az eladó igazat ad, lehet hogy az aliexpress a végén. van hogy az eladók nem szándékosan csinálják, ő csak megfogott egyet a sokból és küldte. próbáld meg!
-
Flashy
veterán
válasz Lucho7 #28468 üzenetére
az utóbbi néhány ilyen kuponos akciójában gyakran előfordult ez. olyan mintha a rendszer szabálytalan kuponbeváltást érzékelne és automatikusan megszakítja a rendelést (bár akkor miért engedi egyáltalán). van akinek elfogadja, van akinek nem. lehet szólni az alinak, de azt hiszem, nem történt semmi, legfeljebb elnézést kértek.
-
Flashy
veterán
Firefox-ban feltelepítettem a Cookie Manager plugint, név alapján rákerestem hogy ali* és minden aliexpress-es cookie-t töröltem. sem alipay-est se alibabásat nem, 6 cookie volt mindössze amit töröltem és utána megjavult a belépés. kereshetsz domain-re is hogy *.aliexpress.com, akkor sokkal többet talál, de azokat nem kellett törölnöm, az alival kezdődő nevűek között volt valami ami félrevitte az oldalt.
-
Flashy
veterán
válasz Flashy #28555 üzenetére
helyesbítem magamat: nem oldotta meg. valami internetszolgáltatós dologra tippelek most (esetleg Windows tűzfal), mert ha VPN-t nyitok a munkahelyemre, azon keresztül működik, amint megszakítom és frissítem a login oldalt, már el is tűnnek a mezők. közben nem nyúltam semmi böngésző beállításhoz. vagy valami háttérben embeddelt oldalrészlet, vagy valami egyéb kapcsolódás ami nem tud kimenni.
-
Flashy
veterán
válasz nightzone #28586 üzenetére
a mobil appos ár a lehetséges szín- és raktárkombinációk közül a legalacsonyabbat mutatja (ha többféle színben van és az egyik olcsóbb, akkor annak a mobilos még olcsóbb árát írja oda, persze általában ez a szín véletlenül sosincs).
valószínűleg az orosz raktárhoz van felvéve olcsóbb ár, ami vagy hozzánk nem küld csak, vagy nem is létezik, csak azért veszik fel, hogy az ár szerinti rendezés előbbre hozza.
tipp: ha nem titkos, legközelebb linket is adj a termékre, könnyebb ha látjuk. -
Flashy
veterán
válasz nightzone #28589 üzenetére
megnéztem én is, az a 19.66 az a 19.99-es árnak a mobilos változata lenne, nagyjából ennyi kedvezményt szoktak adni ha mobilról rendeled. sajnos ez elsőre úgy látszik, mintha a 23.99 helyett lenne mobilon 19.66 de nem, a 23.99 mobilon 23.59-re megy le. persze kedvezménynek kedvezmény, de csak 110 forint...
-
Flashy
veterán
válasz 2thletme2day #28708 üzenetére
nem tudsz semmit tenni, nem etikus, de szabályos a dolog. egyébként ne bánd, a kuponos dolgok az alinál elég hektikusan működnek, ha egyáltalán engedi arra a termékre, akkor, azon az áron beváltani, akkor is lehet hogy 5 percen belül "closed" státuszra vált a rendelés és kész. és reklamáció akkor sincs, legfeljebb kapsz másik kupont pár nap múlva, de hát...
-
Flashy
veterán
válasz Ixion77 #28781 üzenetére
vakartam a fejem délelőtt én is: az alipay-ben nálam is a seller kuponnal csökkentett, de az ali kupon csökkentése nélküli ár jelenik meg (ahol mindkettőt használtam). viszont a bankom appjában a zárolt tételeknél szereplő forintösszeg (azt nem írja hogy ki kérte és részletezni se lehet, csak a most épp függőben levő összeg) a csökkentett értéknek felel meg. úgyhogy én még abban reménykedem, hogy működött a kupon
-
Flashy
veterán
válasz csabiks #28975 üzenetére
én Workpro kézi szerszámot és külön kiegészítő készletet szintén spanyolból ugyanakkor, nekem is ma hozta a GLS. mindkettőhöz volt követési szám (vagy hát valami), csak számokból állt, az egyik rövidebb, a másik hosszabb, más-más weboldalra adtak hozzájuk linket, egyik se működött rendesen, sőt, az egyik az kínai indulást írt valamelyik tracking oldalon... szóval tényleg nem érdemes nézegetni, vagy eleve nem működik, vagy mire működik már itt is van. viszont a Workpro official bolt spanyol raktára ebből a szempontból ajánlott, 7 naptári napban benne volt.
-
Flashy
veterán
nem szerencsés a helyzet, de egyelőre nem tudsz sok mindent tenni. az ali különösebb vita nélkül visszautalja a vételárat akkor, ha a tracking gyanús: rossz helyre kézbesítették, nem is adták fel, érvénytelen a szám, ilyesmik. de ha feladottnak nyomta be, akkor 10 napig eleve nem lehet reklamálni, és utána is csak akkor érdemes, ha a trackingből egyértelműen látszik hogy nem jó. ha mozogni látszik a csomag, akkor nem fognak neked ítélni egyből, csak amikor már látszik hogy ez nem a tied, vagy kamu a tracking adat.
-
Flashy
veterán
eljátszhat, de mivel a pénz nincs nála, simán az ilyen időhúzásnak nincs sok értelme. akkor van értelme, ha jóval később adta fel, mint ahogy bekattintotta hogy feladva, de a csomag elvileg érkezik majd, és nem akarja hogy túl korán visszakérd a pénzt. esetleg ha nagyon csalást szimatolunk, játszhat még arra, hogy egy kicsit tologatja az időt, te elfeledkezel róla, aztán egyszer majd lejár és megkapja a pénzét.
-
Flashy
veterán
válasz Archttila #29362 üzenetére
úgy nem tud küldeni, mint a Banggood hogy egyszercsak megjelenik egy új vásárlás amit maga a webshop kezdeményezett. úgy tudna újra küldeni, hogy megveszed még egyszer nulla forintért, de az neki két eladás jutaléka, és ráadásul már egy termék árával így is minuszban van. ha zárod a vitát, akkor nem lesz fekete pontja, viszont el kell hinned hogy újat küld bemondásra, az új termékre nem lesz semmi védelem és ha közben a réginek is lejár az értékelési ideje, akkor azt sem tudod már lehúzni. nem egyszerű a dolog ha te is fair akarsz lenni, ha nem drága a termék akkor elhiheted neki hogy újat küld, egyáltalán nem biztos hogy át akar verni, csak a rossz értékelését akarja megelőzni...
-
Flashy
veterán
válasz -Pityer- #29398 üzenetére
a rendelés oldalán felül:
Status:
The seller has shipped your orderReminder:
Your order should arrive within 30-50 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2019-06-28 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .A click here-re feljön egy ablak, oda tudod beírni hogy hány napot kérsz. De ez igazából sima üzenetet küld neki sablon szöveggel, tehát úgy is lehet. Nem automatikus, mint a feladás haladék, ezt jóvá kell hagynia.
-
Flashy
veterán
válasz cog777 #29661 üzenetére
én néha a várost, de legtöbbször inkább az országot írom bele még egyszer, az biztos nem okoz gondot. a legtöbb eladó vagy webshop copy-paste-tel nyomtatja a címkét, nekik mindegy. én az utca-házszámot is magyar sorrendben írom (ékezetek nélkül), az országba bejövetel után inkább a magyar postásoknak segítsen, külföldön meg úgyse számít.
-
Flashy
veterán
válasz zoltannagy #29815 üzenetére
most utalják neki a pénzt. majd finished lesz ez is.
-
Flashy
veterán
válasz toto0569 #30201 üzenetére
Szerintem a legtöbb ilyen nem a magyar posta sara. Megrendeltem két nagyon hasonló terméket két (elvileg) külön eladótól, hasonló áron, mindegyik bepróbálkozott azzal hogy nem tudja feladni, adjak még pár pénzt shippingre (az egyik pár centet, a másik pár dollárt akart még), nem válaszoltam, feladottnak jelölték (azt hittem nem adják fel), kaptam TN-t, pár napja mindegyiket kézbesítették más-más magyar városban. Ebben a pillanatban indítom a dispute-ot mindegyikre, 2 nap lenne még a védelemből.
-
Flashy
veterán
válasz Gyulu25 #30306 üzenetére
nagyon sokszor előfordult már ilyen, bizonyos akcióknál bizonyos típusú kuponok használatakor jön elő. engedi használni, elvileg a te legjobb tudásod szerint a kuponnak érvényesnek kéne lenni arra a termékre arra az árra, mégis magától záródik a rendelés. a pénz automatikusan visszajön (pár nap), a kupon elveszett. az ügyfélszolgálat nem ad magyarázatot.
-
Flashy
veterán
válasz robipecs #30565 üzenetére
szerintem töltsd ki a számot, a kínaiak nem fognak telefonon zaklatni, viszont a Magyar Posta időnként van olyan rendes, hogy a csomag visszatoloncolása előtt megpróbál felhívni, sőt, volt már hogy másik postahivatalban rakták le a csomagomat, ezért nem kaptam cetlit, de a csomagot nem küldték tovább hanem felrakták a polcra, na ők hívtak fel, hogy van náluk egy csomagom. szóval ha másért nem, ezért érdemes. lehet jófejségnek tekinteni, de lehet hogy a visszaküldés macerája nem éri meg, inkább megpróbálják telefonon. először én is összehúztam a szemöldökömet amikor egyre több csomag címzésén találtam meg a telefonszámomat (nem volt mindig így egyébként), most már inkább örülök neki...
-
Flashy
veterán
válasz Predator2 #30737 üzenetére
ha legónak kinéző és vele kompatibilis építőjátékot veszel, az valószínűleg simán átjön (maga a legókocka már nem védett, aki akar, gyárthat). ha valós Lego készletet utánoznak le, főleg ha még valami más cégnek is van rajta jogvédelme (pl. Disney), azt nagy valószínűséggel és jogosan elfogják és nem engedik be. az egy másik kérdés hogy kinek legyen a kára, lehet hivatkozni jóhiszeműségre meg mindenre, de ehhez már jogász kellene. érdekes lenne egy ilyen tárgyalást és ítéletet végignézni, de nem én akarom kipróbálni az biztos hogy ha annyira szembetűnő, akkor nem kapod meg, tehát ha STAR PLAN feliratú doboz és nagyon messziről is láthatóan Millenium Falcon van benne, akkor fölösleges erősködni, ha már egyszer kiemelték a "futószalagról", akármi is lesz a vége, a maximum az hogy a pénzt visszakapod, de a terméket nem és pár hajszálad is rámehet. de az is lehet hogy a pénzt se, mert az eladó (webshop) oldalán valahol szerepel, hogy te felelsz a dolgokért, ha nem vállalod, ne rendeld meg.
én két doboz BANBAO autót rendeltem (ugyan nem ali hanem Joybuy), a kettő dobozt együtt csomagolták egy nagyobb dobozba, egész nagy lett így és gyanúsan legósan zörgött, nekem ezt kibontották a vámon, megnézték és visszaragasztották. az autók abszolút fantáziaautók, semmire nem hasonlít, nem Forma1, nem Ferrari, semmi ilyen. egyébként nem kaptam róla tájékoztatást, csak megjött a csomag valami matricával hogy megnézték.
a kis legóemberkék is átjönnek, bár valamit jelez, hogy bizonyos alis eladóknál egyes figuráknak le van takarva a jellemző része (logó, arc), nekik már lehetett rossz tapasztalatuk vele. nekem átjött eddig minden ember, mikiegér is, pedig annak is le volt takarva a feje a terméklapon. -
Flashy
veterán
válasz Rowan66 #31012 üzenetére
ha telekomos vagy és valamilyen mobilos neted van, akkor ez valószínűleg te vagy. a Kenderessel ne foglalkozz, valami alapján oda jött ki. én Győrben vagyok digi optikai neten és Törökbálintot ír az egyik oldal, Oslit a másik. a Windows valami más IP-t kap, gondolom valamilyen router mögött vagy.
-
Flashy
veterán
többen is írtatok a postahelyzetről, csak egy rövid: ma kaptam egy kicsi borítékot és 6 értesítőt, a legrégebbi közte szeptember 30-as dátumú, a legújabb mai. mindegyiken ott a szöveg, hogy az értesítés napján nem vehető át, hát ez nem volt gond de mindig odaadják, mert nem hozza ki a kézbesítő. odafele menet még meg akartam kérdezni a postán, hogy ez normális-e, de aztán hagytam a fenébe, az ablak mögött ülő hölgyek mindig nagyon kedvesek, ők nem tehetnek róla, de talán senki más se, ha nincs elég ember. az "aláírós" csomagokat ez alatt is kihozták autóval, kár hogy nem tudják megoldani, hogy hozzá csapják akkor már a simákat is, nem találkoznak az ügyek és a csomagok a postán. a szomorú az, hogy a két hét alatt ha nem is minden nap, de biztos hogy járt postás az utcában, hogy ezeket miért nem hozta ki, azt nem tudom...
[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
hát igen, és az a durva, hogy azt már rég feladtuk (ehehe) hogy kihozzák a cuccainkat. hajlandó vagyok morgás nélkül kétnaponta bemenni a leveleimért (bár nem egyszer volt hogy amit a kezembe nyomtak 4-5 értesítőért, az a világ legkisebb postaládájába is befért volna egyszerre), de ha az értesítőket se kapom meg, akkor nem tudok mit tenni... tök komolyan nekem jó lenne az is, ha megcsörgetik a csomagon szereplő telefonszámomat ha van valami. nem is kell beszélni, csak csörgessék meg, én látom a számot hogy a Posta, délután megyek érte
-
Flashy
veterán
válasz urobee #32592 üzenetére
védelmi idő hosszabbítást a 60 napon belül lehet kérni, én a vége felé mindig szoktam 7-14 napot kérni. ha hagyod lejárni vagy nem hosszabbít (ő hagyja jóvá, de nem kötelező neki), akkor a rendszer szerint "megkaptad" a csomagot, akkor indul a 15 nap, kb ez a kipróbálási garancia ideje. még ekkor is megreklamálhatod azzal az indokkal, hogy nem érkezett meg. refundot kérhetsz bármikor (feladás utáni tizedik naptól), a 60 napon belül is, de ha a nyomkövetés szerint látszik hogy még megy a csomag (lehet hogy kamu nyomkövetésre gyanakszol, de ez nem mindig olyan egyértelmű és az ali sem dönt mindig a vevő mellett, hiszen vevőből is sok csaló lehet), vagy ha irreális a kérés (feladástól csak a tizenegyedik nap), akkor visszautasíthatja az eladó, majd az aliexpress üfsz is. vannak kivételek: amikor elárazott termék vagy átverésgyanú miatt az ali már tud róla hogy sok ilyen eset van/lesz, akkor néha az eladóra sem kell várni, 15 percen belül lefut a dolog és akár a huszadik nap is visszautalják a pénzt.
-
Flashy
veterán
-
Flashy
veterán
a napokban néztem egy seller kupont, annál nem számította bele. pont azért emlékszem, mert az 5/10 kupon után pár perccel minden termékükre 6-7 dollár közti postaköltség jelent meg. a kupon is működött, de csak termékekből kellett fölé menni. (lehet hogy hiba volt a kupon, gondolom visszavonni nem tudták amit már elkértek, így akadályozták meg a veszteséget. vagy szándékos volt hogy hátha akkor már vesznek is valamit az emberek...)
-
Flashy
veterán
válasz havri1 #33003 üzenetére
lehet hogy kicsit még korai, még nem telt el két nap és 11-én minden normális eladó kapott egy vagon rendelést, amelyeket épp most próbálnak feldolgozni. a 42 napot talán pontosan azért írták be, mert teljesíteni szeretnék a rendelésedet, nem akarják hogy véletlenül lejárjon a feladási idő, mert akkor magától törlődik a rendelés. ha 2 napot nem bírsz ki a feladáshoz, mi lesz amikor feladják és semmi hír róla?
-
Flashy
veterán
válasz herrká #33173 üzenetére
azt írja, hogy dispute finished, tehát már nem lehet visszavonni. (amíg még fut, addig igen) ez a tranzakció lezárult refunddal. írj az eladónak, hogy mi legyen. vagy paypal számlát fog mondani, vagy megrendelsz egy terméket, kifizeted, nem küldi el, de leokézod hogy megjött, aztán maxra értékeled, így egy kicsit ő is nyer a dupla tranzakción. vagy lehet hogy azt mondja hogy hagyd a fenébe, ajándék, de legalább értékeld maximumra ezt az adásvételt, az neki elég.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen