- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
1amarr
tag
válasz <Adamsky> #16164 üzenetére
Fura dolog ez. Az eladó az adásvétel általános szabályai szerint elvileg szavatolja, hogy hibátlan, működő terméket juttat el hozzád. Ehhez képest a valóság az, hogy ha nem szerződésszerűen teljesít, és te ezt jelzed neki, akkor az eredeti állapot visszállítása (t.i. hogy ő visszakapja az árut, te meg a vételárat) a vevőt fogja terhelni, a szerződési feltételek utaló magatartással történő elfogadása miatt.
Tehát sajnos nincs mit tenni, nem lehet megúszni a vissza postaköltséget, ezt még az Ali sem fogja megítélni neked. Más kérdés, hogy mennyire etikus ez a rendszer, tekintve hogy egyrészt B2C adásvétel, a fogyasztó kiszolgáltatottabb, másrészt az eladó postaköltsége jóval kevesebb, az ő kormányuk támogatása miatt. Ez a kérdés az Aliexpress egyik legnagyobb hátulütőjére világít rá. Ilyenkor kéne a jogalkotónak (jelen esetben a kínai kormánynak) közbelépnie, úgy szabályozva a dolgot, hogy a vevő nagyobb védelmet élvezzen, de erre nem sok esély van, jófejségből nem fognak ilyen szabályt hozni.
-
1amarr
tag
válasz 1amarr #16169 üzenetére
<Adamsky>: Már nem tudom szerkeszteni, de mindent egybevetve az a javaslatom, hogy nyiss disputeot, csakis dispute rendszeren belül menjen a dolog, és igényelj minél nagyobb pénzvisszatérítést (lehetőleg úgy, hogy jobban járj, mintha vissza kellene küldened, figyelembe véve a postaköltséget és az így elb* időt és idegeskedést.) Videóval pedig támogasd meg a dolgot. Sok szerencsét.
-
1amarr
tag
Nektek volt már olyan, hogy a csomagot visszafordították még Kínában? Mi lett vele végül? RF491953481CN kódú csomagom az eladó szerint nem ment át egy security checken. Felajánlotta, hogy újra elküldi az árut, de az is állni látszik: RS367705019CN.
-
1amarr
tag
Érdekes, arre nem gondoltam, hogy egy másik áru miatt lehet a fennakadás. (Akksi nincs benne, Raspberry Pi 3 plusz hozzá tartozó alkatrészek.) A visszafordulást erre a bejegyzésre alapoztam:
Shenzhen Transit Station import customs cleared (domestic transit ),
az import és a domestic transit miatt. Az új küldemény bejegyzéseiből pedig nem tudtam világosan következtetni, mert ezeket a formulákat még nem ismerem, ez a ritkábbik féle. Köszi szépen![ Szerkesztve ]
-
1amarr
tag
-
1amarr
tag
válasz #92888064 #16722 üzenetére
Szerintem senki nem torkollt le, nem tudom, kitől kérsz elnézést. A linkelt kérdésedre adott első válaszban ott van, hogy nem jó ötlet megváltoztatni a dispute okát az eladó kérésére csak úgy. Azon a ponton kellett volna berágni és reklamálni, aztán visszakapni a pénzt, és azután leminősíteni, amiért megpróbált átvágni. Az accountodat meg ne féltsd, ha jóhiszeműen jársz el, nem fognak csak úgy letiltani, annál többet ér a pénzed.
-
1amarr
tag
Nem kell elfogadni a vevőnek, és ami tényleg fura, hogy az eladók mintegy gesztusként gyakorolják ezt, de szerintem is az ő kvázi felelősségre vonhatóságuknak a kitolásáról van szó. Én is levelezek épp eggyel, akinek jeleztem, hogy valami nem szokványos statust kapott az egyik csomagom, erre kitolta a jan. 2-án rendelt cuccra a protectiont márc.
2030-ig...[ Szerkesztve ]
-
1amarr
tag
válasz nincsnév007 #16860 üzenetére
Minden eladó feltünteti a termék lapján, hogy mennyi időt szán Processing time-ként a postázásra. Ez nem szokott egyébként ilyen sok lenni, csak most új évi ünnepség miatt munkaszünet van, és ezt is belekalkulálta az eladód. (A munkaszünet idejét megtalálod pár oldallal visszább.)
Szerk.: és meg is lett válaszolva előttem közben
[ Szerkesztve ]
-
1amarr
tag
Nem hiszem el, hogy ennyire kifogtam egyébként... Semmi tiltott nincs a csomagomban, az eladó már egyszer sikertelenül feladta, aztán felajánlotta, hogy újra feladja, de az sem mutat normális aktivitást. RS367705019CN track-chinapost.com szerint még el sem hagyta Kínát. Ünnepség után elkezdek reklamálni.
-
1amarr
tag
Sziasztok! Elég régóta nyomom az 'expresszt, de ilyesmivel még nem volt dolgom. Ti mit tennétek?
Nov. 27-én rendeltem valamit egy eladótól, tracking nélkül. Feladta a csomagot, viszont azt követően nem sokkal meghosszabbította a 60 napos buyer protectiont 100 napra. Időközben eltelt a 60 nap, és a csomag még mindig nem jött meg. A termék oldalán az áll, hogy full refund, ha 60 napon belül nincs itt.
Erre hivatkozva nyitottam is egy dispute-ot, hiszen a vásárláskor ezeket a feltételeket fogadtam el, gondoltam
az érvényben marad, hiába módosítja a protectiont 60 napra. Válaszul üzenetben kér, hogy cancel-eljem a dispute-ot (szándékosan nem magyarítok, hogy egyértelmű legyen), és várjak még két hetet, aztán ha akkor
sincs itt, refundol vagy újra shippingel.Jól gondolom, hogy ne vonjam vissza dispute-ot, hiszen akkor később nem tudom újranyitni, és így semmi sem fogja kötni őt arra, hogy valaha is refundoljon vagy újraküldje a csomagot? Azt sem szeretném, ha még 40 napig kéne várnom csak azért, hogy utána történjen valami, hiszen több, mint 3 hónap pénz és áru nélkül nemigen lenne kedvemre. A kínai újév is közeleg, akkor méginkább nehézkes lesz a kommunikáció.
Mit tegyek, ill. mit fog most tenni az Aliexpress?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5