- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
1amarr
tag
válasz 1amarr #16169 üzenetére
<Adamsky>: Már nem tudom szerkeszteni, de mindent egybevetve az a javaslatom, hogy nyiss disputeot, csakis dispute rendszeren belül menjen a dolog, és igényelj minél nagyobb pénzvisszatérítést (lehetőleg úgy, hogy jobban járj, mintha vissza kellene küldened, figyelembe véve a postaköltséget és az így elb* időt és idegeskedést.) Videóval pedig támogasd meg a dolgot. Sok szerencsét.
-
Sinisi
senior tag
válasz 1amarr #16169 üzenetére
Szerintem az kettő külön dolog, hogy az állam támogatja az exportot (ez országos magánügy), és az , hogy a címzettnek kell viselnie annak a költségét, hogy visszajuttassa a feladónak a csomagot (szerintem az ember ha kínában vásárol akkor ez ott is ugyígy van).
Mellesleg Mo.-n is ue. a helyzet, azaz a termék eladó részére történő visszaküldésnek közvetlen költségeit mi (fogyasztók) vagyunk kötelesek kifizetni, kivéve (és ez a kínaiknál is adott, jófejségi kategória) ha a vállalkozás átvállalta e kötelezettséget.
A kellékszavatossági kérdéskörre meg annyit, hogy a jogosult dönt tetszése szerint, hogy mit választ (némi megkötéssel), így a vételár-visszatérítési igény csak egy opció (nálunk és feltételekkel).
Nem tudom, hogy a szabályaink (Mo. Kína) között van-e kollízió de azt igen, hogy van egy jogi topic ahol az általad vázolt kérdéskörre lehet, hogy többet tudnak érdemben hozzászolni.
-
Topikgazda
válasz 1amarr #16439 üzenetére
Igen volt már ilyen. Az szokott lenni, hogy a logisztikai cége egy"dobozba" tesz különböző dolgokat és ha azok közül valami a kiviteli vámon fenn akad, akkor az egész pakk, mivel egy szállítmány visszafordításra kerül. Jobbik esetbe visszakerül az eladóhoz.
Az új az már jön, 14.01.2017 15:19 Elhagyta a postázót az utolsó bejegyzés. Bár a másiknál sem látszik a visszafordítás, nincs az a bejegyzés.[ Szerkesztve ]
-
#92888064
törölt tag
válasz 1amarr #16724 üzenetére
az első választ a másik topikban kaptam, ahonnan később ide irányítottak. mivel általános válasz volt, így az itteni válasz alapján jártam el (feltételezve, hogy rutinosabb ali terén). akkor nem szólt senki, hogy ne csináld barom, csak utólag kapom ezt:
"Bár ha hagytad magad rábeszélni a hibás termék esetén, hogy a te hibád volt a dolog, akkor ........"
ha akkor is jelzett volna, egy szavam sincs, de utólag mindenki baromi okos tud lenni.
részben a "kirohanásom" miatt kértem elnézést, és tesztem újra.
alapvetően az ezzel elcseszett idővel van bajom, mert nem ért annyit, mint amennyibe került a dolog.
szóval tanulópénz letudva innentől csak pp.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz 1amarr #16835 üzenetére
azt hittem, ennél profibban megy a dolog náluk! először bemegyek, igényelem, mondják, 1-1,5 héten belül meg is küldik az adatokat. nem történt semmi, újra bementem, mondják, hogy itt nem történt igénylés. mondom de jó most végre megküldték az adatokat, de nem működik mi jön még?
-
Topikgazda
válasz 1amarr #22819 üzenetére
Írtuk az Összefoglalóban, amíg él a vásárlói védelem és Cancel a dispute-ra akkor nyitható másik.
Az Aliexpress döntése az lenne hogy várj, mert szállítás alatt van. Ha ez döntés, akkor már ebben a témában nem nyithatsz.
A kommunikáció legfeljebb 1 hétre nem működne, bár van olyan aki felügyeli ez alatt az AliExpress fiókját.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!