- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
Hirdetés
-
Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
ma iPhone-hoz, Androidhoz és számítógépekhez egyaránt használható kiegészítők érkeztek.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Már elérhető a Star Wars: Hunters
gp A próbaverziók és a régiós tesztek után végre befutott a teljes változat.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomlac14
tag
Sziasztok!
Mobil appon keresztül vásároltam (volna), de a fizetési folyamat végén error üzenet jött és most fizetésre vár kategóriában vannak a termékeim.
A kérdésem az, hogy próbáljak újra fizetni, vagy inkább várjak, mert elment az a pénz, csak ők még nem látják vagy mi legyen szerintetek?
-
tomlac14
tag
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy 4 nap múlva lejár a buyer protection a rendelésemre és még nem jött meg. A 17track szerint a csomag egyébként már 11.28. óta Mo-n van, de a postásunk nem tud róla semmit (állítólag).
A kérdésem, hogy ilyenkor mehet az open dispute? És akkor ugye nem fog automatikusan meghosszabbodni a buyer protection?!
Egyébként ha úgy alakul és visszakapom az árát, de aztán valami csoda folytán mégis megjön a csomag, akkor mi a helyzet?Köszi!
-
tomlac14
tag
erre mondjatok vmit légyszi!
-
tomlac14
tag
Sziasztok!
Röviden a lényeg, hogy nem jött meg a csomagom időben, ezért vitát nyitottam, hogy full refundot kérek.
Ez volt az eladó válasza:
"Hi,dear, I have contact with the shipping company , they told me the package now is on a normal shipping way. You will receive it soon when it clear the customs. I have extend the delivery date for you, and I will ask the shipping company to delivery your package faster. Could you please close the dispute and wait for the package? Waiting for your news. Best regards"Szerintetek eszkaláljam a vitát, vagy fogadjam el az ajánlatát?
Annyira nem bízom benne, hogy valaha is megjön a cucc, de ha a tapasztaltabbak szerint megéri várni,akkor lehet, hogy elfogadom...Előre is köszi a választ!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen