- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
imis
senior tag
Októberben rendeltem egy hátizsákot az Ali-ról, 29$ volt ingyen posta, 2 nap használat után kiszakadt a cipzár , írtam az eladónak, hogy 2 napot bírt a a hátizsák (fotót is küldtem, szétfoszlott a cipzár textil anyaga). Felajánlott 5$, hogy javíttassam meg, elvittem megkérdezni egy cipzárost, ott azt mondták 4ezer a csere, de nem garantált, hogy a többi cipzár nem jön szét.
Erre a z eladó felajánlott 15$-t, De a gondom az, hogy ha megcsináltatom és szétmegy a többi cipzár, akkor kidobtam 29$ az ablakon. Jeleztem az eladó felé, hogy nem javíttatom meg, mert a cipzáros szerint sem biztos, hogy jó lesz, de az eladó csak 15 $-t hajlandó visszafizetni, pedig megírtam neki, hogy dispute-t kezdeményezek a jövőhéten.
Szóval szerintetek érdemes full refund-t kérni? illetve mennyi idő van a vásárlástól egy ilyen vitát indítani?
Ami érdekes, hogy az ali-ról, mire megérkezett nekem, eltűnt az összes ilyen hátizsák. -
imis
senior tag
Kérdésem, mielőtt dispute-t indítók,
Két nap után szétszakadt a hátizsák a cipzárnál. Az eladó a fele árat visszafizetné és azt mondta javíttassam meg. (kb annyi is lenne az 1db cipzár csere), de nem igazán bízom a javításban, de a cipzáros sem garantálja, hogy tökéletes lesz.
Kérdésem:
- ha vissza kell küldenem a hátizsákot, akkor az kinek a költsége?
- kérhetek-e teljes visszatérítést? vagy érdemesebb (29$ helyett kevesebbet visszakérnem) Az eladó is hivatkozott a postázási költségére. -
imis
senior tag
aliexpress-ről milyen szállításokkal érdemes rendelni, hogy ne legyen postai kezelési díj?
combined delivery ajánl többnyire (nekem eddig 10-ből egyszer számolt kezelési költséget a posta)[ Szerkesztve ]
-
imis
senior tag
sziasztok,
hogyan működik a choiceday akció?
a kérdésem, hogy a májusi choiceday akció úgy is működik, ha most a kosárba teszem a terméket? azaz van mód előre rögzíteni? vagy marad az óranézés és remélem, hogy lész még termékből?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...